Untitled Part 15

1 0 0
                                    


Andre'nin çürük yüzünden güçlü bir ölüm kokusu çıktı. Lucien'in ölmeden önce büyük korkusunu ve acısını söyleyebileceği bir yüz.

"Aaron'un altındaki gangsterler son zamanlarda garip davranıyor ... Andre'nin ölümüyle bir ilgisi var mı?"Lucien'in hiçbir ipucu yoktu.

Elini bir parça bezle saran Lucien, Andre'nin vücudunu suya geri zorladı. Bu sefer vücut demir ağında kanca yapmadı. Doğrudan Belem Nehri'ne yıkandı ve ortadan kayboldu.

Lucien ayağa kalktı ve yüzey için yola çıktı, ancak dilencilerden kaçınmak için aynı rotayı almadı. Ruh kütüphanesinde çizdiği haritaya göre, dilencilerin toplandığı yerden yaklaşık yirmi metre uzakta başka bir yön aldı. Harita doğru olsaydı, Lucien cadının odasının kalıntılarından geçer ve daha önce indiği aynı girişten yere geri dönerdi.

Köşeden birkaç metre uzaklıktaki Lucien, bazı ağır ayak seslerini duydu ve aniden durdu. Ayak sesleri kanalizasyonda yankılandı, yüksek sesle ve net. Yaklaşan bir grup insan varmış gibi geldi ve bazıları oldukça büyük olmalı.

Lucien sakin bir şekilde etrafa baktı. Yakında duvarda saklanacak kadar büyük bir delik olduğunu buldu. Lucien kendini deliğe sakladı, sırtını duvara yasladı.

Bir süre sonra, bu adamlar doğrudan onun yanından yürüdü ve birkaç adım ileride bir köşeye döndü. Böyle karanlık bir yerde, onlar Lucien dikkatli bir çek olmadan deliğe bir gizleme fark olmaz.

"Bu cesetleri nehre atın. Acele etmek." Bir erkekten düşük bir ses oldu. Ancak, belli belirsiz konuşuyordu, sanki bazı ön dişleri kaçırmış gibi.

Lucien bu sesi daha önce bir yerde duyduğunu hissetti, Ama nerede olduğunu hatırlayamadı.

"Neden bu kadar uzun sürdü çocuklar. Unutma, tüm planı berbat etme."Yaşlı adamın sesiydi.

Birkaç saniye sessizlikten sonra, ilk adam hafif korkuyla cevap verdi.

"Üzgünüm... ama on gün içinde, Aaron'un dediği gibi, her ne pahasına olursa olsun yeterli olacağına söz veriyoruz."

Aaron ... Rosan Aaron?

Şimdi Lucien nihayet ilk sesi tanıdı. Lucien'in kulübesini parçalayan Jackson ve Lucien yüzünden Jackson şimdi açıkça konuşamadı.

Konuşmalarından Lucien'in tahminine göre Aaron çetesi hiçbir şekilde sapkınlığın kurbanı değildi, ama bir suç ortağı ve muhtemelen andre itaatsizliğinden dolayı öldürüldü.

Yaşlı adamın sesi çok tatsızdı. "Lütfen Bay Aaron'a ve diğer adama, büyümemize yardımcı olmak için sürekli çaba sarf etmediğiniz sürece, hepinizin büyük ödüller alacağını söyleyin. Biliyorum ki, gözlerinde, ben sadece ölmekte olan, işe yaramaz yaşlı bir adamım, ki bu doğru, ama biz sadece küçük solucanlarız. Rahiplerimiz zaten piskoposlarını yenecek kadar güçlü. O şeyi korumak için ... ... yardımınıza ihtiyacımız yok."


"Edeceğim."Jackson düşük bir ruh halinde cevap verdi.

"Ama ... Jackson, onların ihtiyaçlarını karşılayabileceğimizi sanmıyorum ..." başka bir ses geldi, titriyordu, " kimsenin umursamayacağı insanlar olduğundan emin olmalıyız. Evsizler ideal, ama onların hiçbirini burada bulamadık, onun adamları dışında ... "

" bu doğru, Jackson. On gün içinde elli tane bulmak çok zor."Başka biri kabul etti.

Yaşlı adam güldü, " geri kalanı Belem Nehri'nin dibinde. Nehirdeki yılan balıkları bizim için temizler."

"Skar, Aaron bize ne pahasına olursa olsun yapmamızı söyledi. Evsizlere odaklanmak zorunda değiliz. Eğer sadece fakirlerse Aaron bunu halledebilir."Jackson'ın yüzünde soğuk bir gülümseme ortaya çıktı.

"Zaten hedefin var mı Jackson?"Skar biraz şaşırdı.

"Evet, biliyorum."Jackson'ın yüzü iğrenç döndü," iki küçük piç ve ailelerinin bedelini ödemek zorundalar."

Lucien şok oldu. Öfkesi bağırsaklarını yakıyordu. Jackson'ın onlardan nefret ettiğini biliyordu, ama eşkıyanın tüm aileyi öldürmeyi planlamak için bu kadar zalim ve insanlık dışı olabileceğini hiç beklemiyordu!

Ama Tanrıya şükür Lucien buradaydı ve Jackson'ın planını öğrendi.

"Sorunu burada ve şimdi çözmeliyim."Kanalizasyonda hepsini öldürme planı Lucien'in zihninde ortaya çıktı. Onların yere geri dönmelerine izin veremezdi ya da John'un ailesini artık koruyamazdı.

Lucien hepsini öldürmeli. Sonra Lucien John'a sapkınlığı anlatabilir ve kimse burada ne olduğunu bilemez.

Birçok düşünce zihninden hızla geçti. Lucien cebine uzandı ve tüm sihirli malzemelerin yerinde olduğundan emin oldu. Dikkatle, delikten sürünerek köşeye yaklaştı.

Orada dokuz kişi vardı. Ama Lucien'ın başka seçeneği yoktu. Sakin kalmak onun en önemli ve güçlü silahıydı.

............

Son çuvalı suya atan Skar, ceset torbasını korkuyla uzun bir direkle dürttü. Gangsterler onlar, hayatta yine de insanların kalbini oyup çıkardı olsa da Gerçeğin Allah'a iman ettiler. Yani aklı başında dua ettiler.AF dile.

"Jackson, bütün çantalar gitti."Garip yaşlı adama bakarak, skar dikkatle sordu," şimdi gitsek iyi olur... Belem nehrinde çok fazla su zombisi olduğunu duydum."

Jackson yaşlı adama döndü," attığımız cesetlerle bir ilgisi var mı? Daha önce nehirde zombi duymadım."

Yaşlı adam başını salladı " " yeterince güçlü değilken sorun istemiyoruz. Aalto önceki sihirli imparatorluğun çekirdek şehir oldu. Belki bir çeşit ölüm gücü nehrin derinliklerinde mühürlendi ve şimdi mühür artık etkili değil."

"Tamam."Jackson adamlarıyla ayrılmak üzereyken, Scar'ın korkmuş yüzünü gördü. Aynı zamanda Jackson, arkada bir büyü gibi garip, düşük bir ses duydu...

Onlardan yirmi metre uzakta, orada duran karanlık bir insansı gölge vardı. Vücudunun ve yüzünün yarısı karanlıkta gizlendi. Yosun ışıltısında, gizemli gölge daha da garip ve korkunçtu.

"GH ... Hayalet!"Skar ciğerlerinin tepesinde çığlık attı. Bu işe karıştığından beri, öldürdükleri insanların geri gelip intikam alma korkusuyla vicdanına işkence yapıldı. Gözlerini kapattığında, hala hayatta olduklarında o insanların sandıklarından aldıkları sıcak ve kanlı kalpler hala zihninde atıyorlardı.

Büyük korku onu ele geçirdi. Skar şimdi hiç hareket edemedi.

Hayalet sağ elini kaldırdı ve parıldayan bir toz parmaklarından düştü. Jackson ve yaşlı adam hayaleti görür görmez koşmaya başladılar, ama aniden tam karanlık tarafından yutuldular.

Yosun parıltı kayboldu. Karanlık bir şişe dökülen mürekkep gibi hızla yayılır ve hiçbir ışık nüfuz edemezdi.

Hiçbir şey göremediler. Yaşlı adam hariç, geri kalanları hançerlerini delice kullanıyorlardı, kanlı hayaleti uzak tutmaya çalışıyorlardı.

Boru dardı. Kazara birbirlerine zarar verdiler ve bazıları acı içinde çığlık atmaya başladı. Ama korku ve panik onlara hiç yardım etmedi.

Karanlık, çırak büyüsü. 6 x 6 metreden daha büyük olmayan bir alanda her türlü doğal ışığı engelleyebilir, her şeyi tam karanlıkta sarabilir.. Şimdilik, bir çırak olarak, Lucien büyüyü bir dakika sürdürebilir.

"Aptallar! Sakin ol! Bırak!" Tek bir büyü yapamasa da, yaşlı adam rahiplerin daha önce farklı büyü türlerinden bahsettiğini duydu.

" ... Ah!"Ancak, yaşlı adam bu komutu yapmadan önce, Jackson'ın hançeri onu çizdi.

On saniyeden fazla bir süre içinde, iki adam hançerlerin kaotik saldırılarıyla bıçaklandı ve yere düştü. Diğerleri de bir dereceye kadar yaralandı. Korkunç korku tarafından yönlendirilen Skar ve diğer üç adam geriye doğru koşmaya başladı. Karanlıkta, ikisi ceset torbaları gibi nehre düştü, yaşlı adam ise Jackson, başka bir haydut gölgeye doğru koşmaya başladı.

Şu anda, garip yazım sesi tekrar ortaya çıktı.

Benim okumam için bu uzayınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin