notlar da lucien'i heyecanlandırdı. Buraya ilk geldiğinde de dünya hakkında birçok sorusu vardı. Ancak, hayatta kalmak için mücadele ederken yakında tüm sorularını unuttu.
Bu ezici sorular doğrudan dünyanın kökenine işaret etti. Lucien, eğer onları çözebilirse, buraya nasıl geldiğini ve nasıl geri döneceğini öğrenebileceğine inanıyordu.
"Douglas adlı arcanist, sorunların hiçbirini tam olarak anlamamış olsa bile, hala üzerinde çalıştığı sürece, günümüzde büyücüler ve efsanenin büyücüsü ile karşılaştırılabilir olağanüstü bir arcanist olmalıdır."Lucien düşüncelerini organize ediyordu.
"Arcana adında bir günlük var. Cadı bu şehirde başka büyücüyle tanıştı. Her şey, insanların büyü öğrenmesi için hala güvenli yerler olduğunu gösteriyor gibi görünüyor. Ama neden günlük olsun ki? Oldukça akademik geliyor ... "
" neden ona bir büyücü yerine bir arcanist diyorsun? Bir arcanist bir büyücüden daha yüksek mi?"
......
Lucien düşünceleriyle giderek daha fazla heyecanlandı. O en kısa sürede büyücü karşılamak ve o güvenle büyü öğrenmek nerede bir yere taşımak diledi. Aalto'ya geri gelir ve daha güçlü hale geldiğinde küçük Iven'in ailesi için bir şeyler yapardı.
Tüm sorular arasında, Lucien'in en çok ilgilendiği iki kişi vardı:
"dünya, ateş, rüzgar ve su, gerçekten dünyanın en temel unsurları mı? Eğer öyleyse, bildiğimiz her şeyi oluşturmak için nasıl bir araya gelirler? Ve değilse, gerçek sihirli unsurlar Hangileridir?"
"Dünyada neden güneş ve ay var? Neden her gün yükselip duruyorlar? Onları böyle hareket ettiren nedir?"
Lucien'in daha önce öğrendiklerine göre, toprak, ateş, rüzgar ve su temel unsurlar değildi. İkinci soruya gelince, dikkatini çekti çünkü fiziksel evrenin kurallarını sihirle birleştirmek istiyor gibiydi, çünkü Lucien'in bilgisi sihri daha hızlı öğrenmek için gerçekten kullanışlı olabilir.
Ancak Lucien, bilgisinin bu dünyada ne kadar yararlı olacağını bilmiyordu. İnanılmaz yaratıklar, büyü, ilahi güç ve ruhlarla dolu bir dünyaydı. Yine de, Lucien fiziğin temel yasalarından farklı bir şeyle tanışmamıştı. Ve gümüş, bakır ve demir gibi aynı malzemeleri buldu.
"Kütüphanemdeki bazı kitapların neden kilitli olduğu konusunda daha önce yanlış olabilirdim."Lucien tahmin, umudu ile ajite.
Yavaş yavaş sakinleşti. Şimdi daha olgunlaşmıştı ve ne kadar büyük bir hırsın olursa olsun, orada oturup hayal kurmanın hiçbir şeyi değiştirmeyeceğini anladı. Sonuçta, her insanın hala pratik olması gerekiyordu.
Notun son sayfasına döndü
" " bazen, meditasyonumun ve deneylerimin kopması sırasında onu düşünüyorum. Akıllı, zarif ve çekici."
..
.... "Önemli bir gizli görev için buraya aalto'ya geldiğini söyledi. Her şey yolunda giderse, birkaç ay içinde beni büyücülerimizin ve büyücülerimizin cennetine götürebilir ' 'kıtasal Sihir Kongresi'.
"Mezarlıkta bir randevumuz var. Bana ne söyleyeceğini merak ediyorum."
Cadı'nın notları burada sona erdi. "O ve büyücü arkadaşı gece bekçileri tarafından pusuya düşmüş olmalı. Büyücü kaçmayı başardı acaba ... " Lucien bazı hayal kırıklığı ile düşündüm. Kıta Büyüsü Kongresi şimdilik onun tek ipucuydu. Ama saklanma büyücüler ve sorceresses nasıl bulacağını bilmiyordu.