cadının notlarına göre, sucul bir zombi bir erkek yetişkinden daha güçlü değildi. Ancak ölümsüzlerin çoğunun aksine, bu zombiler daha hızlı ve hızlıydı, yine de ölümsüzlere ait özellikleri taşıyorlardı — fiziksel hasara ve diğer dokunulmazlıklara karşı güçlü direnç. Bu nedenle, sıradan insanlar ve hatta bazı şövalye squires genellikle sayılarda önemli bir avantajı olmadıkça, bu zombilerle karşı karşıya kaldıklarında hayatta kalma şansına sahip değildi.
Sucul zombiler ateş ve ışık büyüsünden son derece korktukları için, bir meşale düzgün kullanıldığında onları yakabilirdi. Bununla birlikte, bu zombi sudan geldi, bu da gücünü ve çevikliğini önemli ölçüde artıracağı anlamına geliyordu. Ateş büyüsü de su yüzünden artık o kadar güçlü değildi. Bu durumda sadece hafif sihir yardımcı olabilir.
Lucien kesinlikle hazır değildi. O bir gün sucul zombi yüzleşmek zorunda olduğunu biliyordu rağmen, kesinlikle bugün olmamalıdır. Cadı, alchemy için kullanılabilecek Alev jöle adı verilen bir tür malzeme olduğunu belirtti. Bir parça jöle bile bir süre suda Yanabilir. Ancak, şu anda Lucien yararlı bir ışık büyüsüne hakim olmadı ve aynı zamanda böyle bir jöle yoktu. Daha da kötüsü, bir şekilde karşı karşıya olduğu zombilerin cadı tarafından tarif edilenlerden daha güçlü olduğunu hissetmesiydi.
Işık büyüsü ile ilgili olarak, büyücüler asla papazlarla rekabet edemezlerdi. İlk çemberdeki ışık ışınlarının yanı sıra, çırak seviyesinin tüm ışıkla ilgili büyüleri saldırı amaçlı değildi.
Yine de, Element magic Fire magic arasında esas olarak kontrol altına alınması zor olduğu için en üst sırada yer aldı. Çırak sihirli listesindeki tek ateş büyüsü, marius'un küçük Ateşiydi, ki bu sadece bir çırak vahşi doğada çakmaklarını unuttuğunda yakacak odun yakmak için kullanılabilirdi.
Kaçış Lucien'in zihnindeki ilk fikirdi. Aynı zamanda, mutant zombi gangsterin beynini bitirdi ve dilencilerden birine hızla atladı. Sonra Lucien dilencinin boynunda gevrek bir çatlak duydu. Tırnaklarını kafatasına derinlemesine bastıran zombi, bir ceviz açmak gibi dilencinin kafasını çok kolay açtı.
Hızı ve gücü Lucien'i durdurdu. Bunu gördükten sonra, kaçışın basitçe ölüm anlamına geldiğini anladı. Savaşmaktan başka hayatta kalmanın başka bir yolu yoktu ve bunun için sakinleşmesi gerekiyordu.
Lucien'in beyni hızla analiz etmeye başladı.
"Zombi ışıktan korkuyor. Ama sabah çok erken ve dışarıda hala karanlık.
"Zombi bana çakmaktaşlarımla bir şey aydınlatmak için yeterli zaman vermeyecek.
"Marius'un küçük ateşi ... hayır, henüz büyüyü nasıl yapacağımı bilmiyorum."
Lucien orada duruyordu, zombi beyni bitiriyor ve sonra Skar'a atlıyordu. Zihni farklı düşünceler ve planlar tarafından işgal edildi, ancak her biri onun tarafından sakince reddedildi.
Sakin kalma yeteneği, olağanüstü bir büyücünün en önemli karakteriydi.
Mutant zombiler korku ile dondurmak için hedeflerine korku Aura denilen büyülü bir etki empoze edebilir. Ama Skar'ın zombi korkusu o kadar büyüktü ki bacaklarını hareket ettirmeyi başardı ve hayatı için koşmaya başladı.
Ancak, sadece birkaç adım sonra, zombi hızla onu geçti ve ayaklarını yakaladı. Skar umutsuzca tiz çığlıkları dışarı gıcırdadı.
"Döngü, Yıldız Gözler, Mage El, Söndürmede, Asit Sıçrama sevdiren, Ray Dondurma...tüm bildiğim Bu.
"Aralarında, yıldızların Gözleri ve Söndürmenin hiçbir faydası yoktur.
"Devre dışı bırakma döngüsü yararlıdır, ancak canavarı durdurmak için yeterince uzaktır."
Lucien hala orada duruyordu, gözleri canavara bakıyordu.
Zombi skar'ı iki pençesiyle kaldırdı ve doğrudan onu yarıya indirdi. Lucien, Skar'ın kalbi, karaciğeri ve Bağırsağının aşırı kanamayla yere düştüğünü duyabilirdi. Skar'ın heyecan verici çığlığı hala borularda yankılandı.
"Mage Hand ... ayrıca yeterince güçlü değil.
"...Asit Sıçrama ... Bekle! Kükürt aynı zamanda barut bir bileşenidir asit sıçrama, döküm için gereklidir. Ve döküm işlemi sırasında kükürt yanar."
Lucien'in beyni hayatta kalmak için çabalıyordu. Beyninin canavar için başka bir şölen olmasına izin vermedi.
Zombi, beyaz beyin dokusunun hala bir kase jöle gibi hafifçe sallandığı Skar'ın kafasını açtı.
Lucien onun dehşet Aura etkilerini hissediyordu. Kalbi yarışıyordu ve nefes nefese hissetti.
Aklını kaybedemeyeceğini biliyordu. Böylece, asit Sıçramasının sihirli yapısını analiz etmeye başladı, sağ eli cebine ulaştı ve bir avuç kükürt yakaladı.
"Kükürt yandığında sihirli reaksiyonu yarı yolda durdurmalıyım.
"Notlar geri tepeceğini belirtti. Sonuç, ruhsal gücün tükenmesinden ruhta ciddi hasara, hatta daha da kötüye gidiyor."
Büyünün yapısını analiz eden Lucien, döküm işlemi sırasında asit-reaksiyon bölümünü atlamak ve sadece yangını sülfürden korumak için birkaç parçaya ayırmaya çalıştı.
Dekonstrüksiyon ve yeniden yapılanma süreci birkaç kez tekrarlanmalıdır. Acid Splash sadece çok basit bir çırak seviyesi büyüsü olsa bile, Lucien için hala çok zorlayıcıydı.
Dürüst olmak gerekirse, bunu yaparak kendini öldürmeyeceğinden emin değildi. Ama başka seçeneği yoktu.
Zombi beyni yiyip Skar'ın cesedini attı. Yavaş yavaş Lucien'e döndü ve aniden son hedefine doğru koşmaya başladı. Lucien'in gözünde tüm bunlar yavaş hareket gibiydi, ölümün kokusunu alabiliyordu ve ezici dehşeti hissediyordu.
Kimse Lucien'in yüzündeki korkuyu söyleyemezdi. Lucien hiç hareket etmedi. Orada yavaşça parmaklarının arasından düşen kükürt ile duruyordu.
Zombi Lucien'in düşündüğünden daha hızlıydı. Bir saniye içinde, korkunç yaratık ondan sadece bir metre uzaktaydı.
Bu arada Lucien büyüyü yapmaya başladı ve daha sonra tamamen bitmeden kendini durdurmaya zorladı. Sanki kafasında dövülmüş gibi, baş dönmesi onu ele geçirdi ve burnu kanamaya başladı, ancak anında Lucien'in önünde bir ateş izi ortaya çıktı.
Zombi pençesi Lucien'in kafasından sadece birkaç santim uzaktaydı.
Lucien'in gücü tamamen tükendi ve ateşi sürdüremedi ve artık büyümesine izin vermedi. Son anda ateşi serbest bıraktı ve yere düştü.
Onun en iyi çalıştı vardı.
Zombi pençesi elbiselerini aldı ve onlara uzun bir gözyaşı bıraktı.
Aniden Lucien ve zombi arasında bir yangın duvarı patladı. Yaralı ellerini içgüdüsel olarak başını korumak için kaldırdı ve sonra mavi ateşten uzaklaştı.
Yangın duvarı uzun sürmedi. Ancak, bir whoosh sonra zombi insan şeklindeki meşale gibi alevler içinde kaplıydı.
Pençelerini sallayan zombi, Lucien'e saldırmayı bıraktı ve suya doğru tökezlemeye başladı, ancak canavar şimdi çok daha yavaş oldu.
Elbette, Lucien nehre geri dönmesine izin vermedi.
Hançer kapma, o ayağa kalktı ve zombi ile yakaladı. Lucien, zombiyi şiddetle tekmeledi ve hançeri iki beyaz alevin titrediği deliklere bıçakladı. Lucien sıcaktan kaynaklanan yanan acıyı hissetti.
Bir kez, iki kez... Lucien canavarı bıçaklamaktan kendini durdurmaktan çok korkuyordu, sanki zombi şansı yakalayıp bir saniye bile momentumu kaybederse onu yarıya indirecekti.
Yine de, zombi hala sırtında alevle nehre doğru sürünüyordu. Ancak nehirden birkaç metre uzakta, gözlerindeki beyaz alevler nihayet söndürüldü ve kemikleri çöktü.
Büyük bir çaba ile nefes nefese, Lucien hançeri ile zombi beynini çıkardı. Hala ihtiyacı olduğunu hatırlıyor.
Beyni götürüldükten sonra, yakında zombi tamamen küçük bir şeyin parladığı küllere dönüştü.