Untitled Part 24

1 0 0
                                    


Bay Victor, kendisi tarafından klavsen yeni başlayanlar için yazılmış olan Lucien'e bir notasyon parçasını geçti. Şarkı herhangi bir uzman beceri gerektirmedi ve bu nedenle, bir klavsen üzerinde çalındığında, oldukça düzdü. Ancak, iyileştirmeden sonra, piyanonun tonu kesinlikle ona biraz ihtişam katacaktır.

Meditasyon yaptığı gayretli uygulama ile, Lucien şimdi daha iyi bir bellek vardı. Müzikten birkaç kez kabaca geçmesi biraz zaman aldı. Ondan önce, Bay Victor sadece lott ve Felicia gibi soylu öğrencileri gördü, bunu yapabiliyorlardı, çünkü doğduklarından beri müziğin beslenmesi altında büyüdüler.

"Tamam, Lucien. Hala hazır olmadığını hissettiğini biliyorum, ama oynamaya başlamanın zamanı geldi. Gergin olmayın ve sadece bastırmanız gereken tuşlara dikkat edin. Kendini yorma."Bay Victor, Lucien'in ilk oyununu dört gözle bekliyordu.

Ellerini klavyeye belirli bir kemere koyarak, Lucien ilk tuşa bastı. Şarkıyı hatırlaması zor değildi, ama beklendiği gibi, tamamen farklı bir hikayeydi. Lucien, zaman içinde doğru tuşlara ulaşmak için parmaklarının çok beceriksiz olduğunu hissetti. Yavaş olduğu gibi, Lucien doğru olanlardan emin olmak için anahtarlara odaklanmak için elinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştı. Bir şarkı yerine, ilk kez çalması, piyanodan yavaşça teker teker tırmanan bir grup ayrı notaya ya da büyük bir çaba sarf eden ölen bir adama benziyordu.

Ancak, orada hiç kimse üç asil öğrenciler de dahil olmak üzere, ona güldü. Lucien play'i izlemek, onlara daha da korkunç olan kendi geçmiş mücadelelerini hatırlattı.

Kısa bir melodi parçasıydı, bu yaklaşık bir dakika sürmeli, ama lucien'i oynamak için üç dakikadan fazla sürdü. Son tuşa bastıktan sonra alnı ter döküyordu. Lucien, borularda sucul bir zombi ile savaşmanın bile daha yorucu olamayacağını hissetti.

Bay Victor, Lucien'i alkışlamaya başlayan ilk kişiydi, ardından Ren ve diğer öğrenciler izledi.

"İyi iş çıkardın, Lucien."Victor onu rahatlattı, gülümsedi," ilk oynamaya başladığında bir insanın ne kadar beceriksiz olduğunu biliyorum. Ama her tuşa doğru basmayı başaran tek öğrenci sensin. Etkileyici."

Ren başını salladı," Evet, çok zekisin, Lucien. Ben daha fazla uygulama ile hızlı bir şekilde artıracak eminim. Ancak ellerinizin koordinasyonu kesinlikle güçlü noktanız değildi ve daha sonra ayaklarınızı pedallar için kullanmanız gerekecek. Senin için oldukça zor olacak."

" Katılıyorum, "dedi Bay Victor," ama daha fazla koordinat olmak sadece bir zaman meselesidir. Çok çalışmaya istekli iseniz, on yıl içinde nitelikli bir müzisyen olacaksınız."

"On yıl mı? Usta bir müzisyen yönü ile bile, hala müzikle ilgili bir şey elde etmek için bir kişi için uzun bir zaman alacağını " görünüyordu. Ancak Lucien, mümkün olan en kısa sürede nitelikli bir müzisyen olarak, yaşam masraflarının yanı sıra sihirli deneylerinin maliyetinin tamamen karşılanabileceğini bekliyordu.


"Nitelikli bir müzisyen olmanın daha hızlı bir yolu var mı?"Lucien sordu.

"Evet, elbette, eğer bir dahiyseniz."Felicia araya girdi," ama sen değilsin, Lucien. Çok çalışmak, nitelikli bir müzisyen olmanın tek yoludur ve elbette zaman alır. Bay Victor'un piyano bile çalamayan bir öğrenciye sahip olduğu için yüzünü kaybetmesine izin verme."

Felicia'nın gözünde, Lucien'a sorusu sığlığını tam olarak gösterdi.

Ren daha hafif bir şekilde yanıt verdi " " gençlerin hevesini anlıyorum, ama Felicia'nın dediği gibi, keman çalmamdaki şu anki küçük başarım beni uzun sürdü ve diğer enstrümanlarla aynı."Sonra biraz durakladı, " aslında zor bir uygulama nitelikli bir müzisyen olmanın tek yolu değil. Kanınızdaki nimeti uyandırırsanız, vücudunuzu kontrol etme yeteneğiniz büyük ölçüde artırılacaktır. Akıllı küçük beyninle, muhtemelen birkaç hafta içinde bir piyano müzisyeni olabilirsin."

"Ama nimeti uyandırmak ne kadar sürer?"Ren omuzlarını silkti," belki on yıl, belki yirmi yıl, ya da sonsuza kadar ... ne düşünüyorsun?"

"Bir dahi olmak daha pratik geliyor, Lucien."Lott güldü.

Victor Lucien döndü, " sadece melodi nispeten sert bir parça ana istiyorsanız, kısa bir süre içinde yoğun bir uygulama yararlı olabilir, ama bu gerçekten iyi bir müzisyen olmasına yardımcı olamaz. Acele etme, ama her zaman sıkı Çalış Lucien."Victor onu teşvik etmek için lucien'i omuzlarına vurdu.

Lucien Bay Victor'a baktı ve başını salladı.

Dersten sonra, Lucien aylık bütçesi üzerinde çalışmaya başladı. O şimdi daha sık aileleriyle yiyordu çünkü o yemek için her ay Teyze alisa üç Nars vermek gerekiyordu. Ayrıca, aalto sakinleştiğinde ve daha güvenli hale geldiğinde, gelecekte gizli bir sihirli laboratuvar inşa etmek için daha fazla para harcanacaktı.

Para dışında, Lucien hala endişeleri vardı: sihirli deneyler için çok fazla cam satın kiliseye çok şüpheli olabilir, ve Lucien aralar onlarla ne yapacağım konusunda hiçbir fikrim; ayrıca bazı siyah pelerinli ihtiyacı vardı, bu yüzden gelecekte daha farklı sihirli ayıraçlar taşıma için içinde küçük cepler bazı satır dikmek olabilir.

Başını kollarına gömen Lucien, "belki de bir büyücü yerine insanlar için terzi dikiş kıyafeti olacağım " diye düşündü."Fikir onu biraz eğlendirdi.

............

Birkaç gün sonra, gece, Lucien analiz ettiği son büyüyü Gözden geçiriyordu, Homan'ın salınımı, şu anda büyüyü uygulamak için çok riskli olmasına rağmen. Ayrıca, ruhsal gücünün titreşim frekansını değiştirerek, şimdi Lucien onu çok mutlu eden bir hedefe algılanamaz bir sihirli iz bırakabilir.

Müzik gelince, Ren yorumladı gibi, belli bir aşamadan sonra, onun iyi bellek artık çok yardımcı olamazdı. Kötü koordinasyonu onun en büyük problemi oldu, bu yüzden Lucien hala aynı etüdü uyguluyordu.

Aniden, Lucien birinin ya da bir şeyin kulübesine hızla yaklaştığını duydu.

Lucien acele yatağın altında tüm eşyalarını sakladı ve savunma duruş orada durdu.

*Tak tak tak*

...

pencereyi açtı kendini.

Lucien, içine gelen tanıdık bir sihirli güç dalgası hissetti. Çok gergindi, ama aynı zamanda heyecanlıydı. Başka bir büyücü çırağı mı, hatta gerçek bir büyücü mü?

Kahverengi bir Baykuş pencereden uçtu ve masaya indi. Her nasılsa Lucien kibirli bir yüzü olduğunu hissetti.

Ve baykuş sert bir sesle konuşmaya başladı.

"Benim için pencereyi açmalısın, seni küçük çocuk."

Lucien gerçekten korkmadı. Notlarda, cadı konuşabilecek bazı hayvanlardan bahsetti. Bazıları büyücüler ya da büyücüler farklı tür hayvanlara dönüştürülürken, bazıları evcil hayvan çağrıldı. Ancak Lucien, baykuşun hangisi olduğundan emin değildi.

Masada gezinen kibirli baykuş, Lucien'e yukarıdan aşağıya baktı. Sonra tekrar konuşmaya başladı.

"Korkma çocuk olma. Sorularıma dürüstçe cevap verdiğin sürece Lord Doro sana zarar vermez."

Lucien başını salladı, biraz kafası karıştı...Lord Doro kimdi?

Baykuş İleriye doğru bir adım attı ve Lucien'in gözlerine baktı, " sorumu Dinle... çırak öldükten sonra, herhangi bir büyücü ya da büyücü buraya gelip sana onu sordu mu?"

Benim okumam için bu uzayınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin