birkaç adım daha sonra yaşlı adam nihayet karanlığın kuşatmasını kırdı. Ancak, gözleri artık Yosun zayıf ışığa alışık değildi.
Sadece bir göz kırpmasıydı. Gözlerini tekrar açtığında, bir çeşit keskin, koyu yeşil sıvı doğrudan yüzüne çarptı.
"Ow!!"Yaşlı adamın tiz çığlığı geri kalanını korkuttu. Jackson, hiçbir şey göremese de bilinçaltında geriye baktı.
Her iki el de gözlerini kapatırken, yaşlı adam korkunç bir acı içinde yere yuvarlanıyordu. Yüzünün derisi yandı ve anında siyah oldu. Çığlığı o kadar acıydı ki Jackson ve geri kalanı korkuyla titredi. Birkaç saniye sonra yaşlı adam nehre düştü ve çığlık kayboldu.
Jackson kaçmanın bir yolu olmadığını biliyordu. Ya gölgeyi öldürürler ya da onun tarafından öldürülürler.
Onların tek umudu onunla savaşmaktı!
"Koş! O lanet şeye yakın koş!"Jackson bağırdı ve gölgeye kesik.
Sonra Lucien olduğunu gördü!
Jackson öfkeliydi. Nefret korkusunun yerini aldı ve kafasındaki tek şey lanet piçi binlerce parçaya ayırmaktı.
Hançerini Lucien'e atmak üzereyken Lucien'in elinde mavi bir ışık ışını gördü. Jackson aceleyle soldan kaçtı ve zorlukla kaçındı.
Ne yazık ki onlar için, arkasındaki diğer haydut o kadar şanslı değildi. Doğrudan buz gibi bir yüz ve ince bir tabaka onun isabet ışıktan hızlı gözleri, burnu ve ağzı çekildi. Dondurucu soğuk adamın beynini işgal etti ve buzu parçalamadan önce gücünün çoğunu kaybetmesine neden oldu.
Adam boğuldu. Sonra kafasını yere şiddetle vurdu.
Şu anda Jackson nihayet önünde duran kişinin artık zayıf zavallı adam olduğunu fark etti. Ancak, o bir sihirbaz, korkunç güç ile kötü bir sihirbaz oldu!
Jackson aptal değildi. Hiçbir şekilde Lucien'in gitmesine izin vermeyeceğini anladı. Hançerini kapıp lucien'in boğazına tüm gücüyle sıçradı.
Aniden, Jackson ona ağır bir baskı düştüğünü hissetti ve sonra bacakları çöktü. Sonra vücudu doğrudan yere düştü.
"Siktir!"Jackson umutsuzca yemin etti. Orada neler olduğunu bilmiyordu, ama bu noktada ayaklarını kaybetmenin ölümcül olacağını biliyordu.
Lucien asit Sıçramasından daha uzun bir süre önce, bir kelime söylemeden savunma sihrini etkisiz hale getiren döngüsünü aktive etmişti.
Lucien, Jackson'a doğru yürüdü ve hançerini boşa harcadı. Hiçbir şey söylemeden Lucien Jackson'ın elini tuttu ve hançeri yavaşça boynuna itti.
Yerçekimi kanı etkiledi ve boynundan çok fazla fışkırmadı. Bu idealdi çünkü Lucien Jackson'ın kirli kanını giysilerinde istemiyordu.
Jackson'ın büyük öfkesi ve acısı boğazında boğuldu. Gözleri geniş açıktı ve kolları ve bacakları duvara doğru seğirirken gözleri neredeyse patladı. Jackson'ın tırnakları yere tırmalıyordu, ama yakında direnci artık yoktu.
Diğer adam da Lucien çok zaman almadı.
Yeraltı kanalizasyon Nehri'nin yanında duran Lucien, yaşlı adamın cesedinin sessizce aşağı doğru yüzerek suda ıslandığını gördü. Lucien rahatladı, çünkü yaşlı adamın aralarındaki en büyük tehdit olacağını düşündü. Yaşlı adamın kafir inancından bir çeşit kötülük gücü olup olmadığını kim biliyordu.
Bütün bunlar sadece yirmi saniye içinde oldu. Karanlık hala alanı biraz uzakta kaplıyordu. İki yaralı dilenci hala yerde acı içinde kıvranıyordu. Bazı dilenciler ve gangsterler hala suyun üzerinde yüzüyorlardı. Ama kaçmak için kırık çelik ağı bulmak için çok korkuyorlardı.
Lucien hepsini kendi başına öldürmek istemedi ve o da yapamadı. Gücünün bir sınırı vardı. Bu yüzden en kolay yol, geri kalanını Belem Nehri'ne sürmekti ve onları orada hayaletlere bırakmaktı.
Ama bir sorun vardı. Lucien de karanlık alanda bir şey göremiyordu, bu yüzden sihrin sona ermesini beklemek için orada durmak zorunda kaldı. Aynı zamanda, gücünü kurtarmak için solunum ritmini ayarlıyordu.
Dört büyü döküm çok yorucu oldu. Lucien'in kalan gücü sadece Karanlık ya da Dondurucu ışınları bir kez kullanmak için yeterliydi.
Aniden ışık büyü alanı içinde döndü. Işık skar'ı korkuttu ve yardım edemedi ama gözlerini kapattı. Ölüm korkusu onu dizlerine kadar korkuttu. Titredi ve dua etti, " Tanrı beni affet ... Tanrı beni affet..."
Yavaşça gözlerini açarak, skar büyücünün ne kadar genç olduğunu bulmak için şok oldu. Loş ışıkta, sihirbazın iyi özellikleri vardı.
Skar aklını kaybetti ve teslim oldu. Önünde duran adamın kötü bir sihirbaz mı yoksa nefret dolu bir hayalet mi olduğunu anlayamadı.
Zihinsel bir arıza yaşarken Skar'da yıldızların gözlerini atmak için iyi bir şans oldu. Çırak büyüsü düşmanı büyüleyebilir ya da kişiyi trans haline getirebilir.
İki etki farklıydı: eski, büyüleyici, tekerleğin neredeyse on dakika boyunca diğer kişinin gözlerine bakmasını gerektirirken, ikincisi, sadece bir kavgada daha yararlı olan bazı göz temasına ihtiyaç duyuyordu.
Eğer Lucien Skar'ın kontrolünü ele geçirebilirse, geri kalanını öldürmek için onu kullanabilir.
Lucien büyüyü yapmak üzereyken, ani bir kısa çığlık sessizliği deldi ve tüm alanda yankılandı. Lucien bile çok garip hissetti.
Acı çığlığı başladığında aniden durdu.
Lucien yazım durdu ve onun sevdiren döngü arkasında bir adım attı. Dondurucu ışınları gitmeye hazırdı.
Şu anda, hem Lucien hem de Skar korkunç sahneyi gördüler: nehirde, kafatasının yarısı açılan bir gangster boynunda güçlü ve soluk bir el sıkı tutuluyordu. Siyah bir dil biraz çaba ile içinde beyaz beyin yalama oldu.
Dilin sahibi, vücudu o kadar şişmiş ki cildinin neredeyse şeffaf olduğu insansı bir canavardı. Derisinin bir kısmı asılarak çürümüş etini gösteriyordu. Canavarın Yosun benzeri uzun saçlarının kapağının altında, herhangi bir zamanda düşebilecek yüz kasları vardı. Gözbebeklerinin olması gereken yer tamamen boştu ve iki göz yuvasının içinde yanan iki küçük beyaz alev vardı.
Beyni tamamen gitmiş olan başka bir dilencinin vücudu, çelik ağ üzerindeki büyük delikten nehre doğru yüzüyordu.
" Argent'in büyük ustası, sonsuza dek süren sessizlik, kullarınızı korusun... " duvarın yanında oturan bir dilenci umutsuzca dua etmeye başladı.
Canavar kıyamet reeked korkutucu bir güce sahipti. Lucien bile son derece gergin ve korkmuştu, ancak canavardan oldukça uzaktı.
Sucul Zombiler! Bunlar Belem Nehrindeki canavarlardı! Onlar zombilerdi!
Lucien aniden cadı'nın notunu hatırladı, bu da ölümsüz yaratığın özelliklerini anlattı:
"Sucul zombi: zihin sihrine karşı bağışıklık; moral yok; zehir, uyku, felç, sersemletme, hastalık etkilerine karşı bağışıklık; yorgunluk, tükenme, nefes yok; soğuk hissetmeyin; buz ve aside karşı güçlü direnç; ateş ve ışık büyüsünden son derece korkuyor."
Ama lucien'i korkutan şey, notun zombi gözlerindeki alevler hakkında hiçbir şeyden bahsetmemesiydi. Bir şey kesinlikle doğru değildi.