zayıf, Lucien titreyen bir sesle sordu, " Pi... Pierre ... diğer üç madam'ın kim olduğunu biliyor musun?"Lucien kendini sadece son genç bayanın, tehlikeli, mavi gözlerinin gözlerini hatırlayabildiğini buldu.
"Nop, ama ne olduğunu hayal edebiliyorum."Pierre omuzlarını silkti," Bayan Silvia'nın birçok asil Bayan arkadaşı var ve bazıları nimeti uyandıran şövalyeler. Bacaklarına öyle kibarca bakıyordun ki ... ... arkadaşlarından biri muhtemelen şövalye gücünü kullanarak sana bir ders verdi."
"Anlıyorum... acaba genç bayan Prenses Natasha mıydı? Onun gücü çok zordu. Prenses Natasha hariç, Aalto'da böyle bir güce sahip başka bir kadın şövalye olduğunu sanmıyorum. Ve yanında duran orta yaşlı kadın onun bekçisi olabilir..." dedi Lucien Pierre'e düşünceli bir şekilde.
"Kim oldukları önemli değil, dostum, asil hanımların seninle hiçbir ilgisi yok ve asla olmayacak."Pierre, lucien'i omzuna vurdu," soylu bayanlar bizim gibi ortak insanlara bir saniye bile harcamazdı."
Her ne kadar herkes nimete sahip olsa da, soyluların yavruları her zaman gücü uyandırmak için daha iyi bir şansa sahipti. Bu nedenle, soylular asla sıradan insanlarla evlenmez, sadece soyluları kanlarını saf tutmak için.
"Bayan Silvia benim tanrıçam ama benden çok uzakta. Güvenebileceğimiz tek şey müzik, dostum," dedi Pierre ciddiyetle, şu anda yüzünü temizleyen kişi olmasına rağmen.
Birkaç saat sonra, Lucien uykusundan işkence gördü. Öğle saatlerinde Lucien, Pierre'in birlikte öğle yemeği yemeyi davet etmesini reddetti ve biraz dinlenmek için eve dönüyordu.
Lucien alt katta yürürken, Elena'nın parlak sarı saçları ve çok iyi özellikli, güzel bir yüzü olan uzun boylu ve genç bir adamla sevinçle konuştuğunu gördü. Süslü kıyafetlerinden Lucien, adamın asil olduğunu söyleyebilirdi.
Yakında adam elena'ya veda etti ve lucien'den geçerek Yukarı çıktı. Gerçekten çok yakışıklı bir adamdı.
Lucien aşağıya indi ve Elena ile şaka yaparak konuştu, " ona karşı hislerin var mı?"
"Hadi, Lucien ... sen benim arkadaşımsın ve bunun yüzümde sahte bir gülümseme olduğunu söyleyemez misin?"Hafifçe yüzünü ovuşturarak, Elena düşük bir sesle cevap verdi, " O, Griffith ailesinin ikinci satırı olan Mekanzi Griffith, yönetmen Othello'nun öğrencisi ve ayrıca hayır.Derneğimizde 1 playboy."
"Griffith Ailesi Mi?"Lucien daha önce adını duydu.
"Evet, Griffith."Elena başını salladı, " eğer yanılmıyorsam, Lott'u bilirsin, değil mi? Mekanzi büyük kuzeni. Klavsen ve keman çalmakta çok iyidir."
"Anlıyorum ... ama neden ondan hoşlanmıyorsun? Hala rol yapmaya ve neden olduğunu?"Lucien sordu.
"Eh ... ben asil hakkında böyle konuşmak gerektiğini biliyorum, ama o bir piç. Ünlü bir playboy olarak, Mekanzi onun yaramazlık için bilinir. Özellikle ona ilgi duymayan, ona soğuk davranan kadınları fethetmekten hoşlanır. Bir zamanlar Mekanzi'yi birkaç kez reddeden ortak bir aileden bir kız olduğu söylenir, sonunda o ... " Elena dudaklarını güçlü bir tiksinti ile ezdi.
"Dikkatli ol Elena."Endişeyle dedi "" ama birkaç yıl içinde, evli olacaksın, sanırım."
"Evlenin..." Elena biraz iç çekti ve gözleri üzgün görünüyordu, " dernekte pek çok zarif müzisyen ve beyefendi gördükten sonra, şimdi sıradan bir adamla evlenmem imkansız."
Elena'nın söylediği doğruydu. Bir kişinin birçok lezzetleri zevk sonra, düz ekmek ve su yutmak zor oldu.
"O zaman planın ne Elena?"Bir arkadaş olarak, Lucien onu önemsedi.
" Eh... muhtemelen asil ya da ünlü bir müzisyenin metresi olmak ... "Elena, Lucien'in şaşkın yüzünü görünce güldü," sadece şaka yapıyorum! Biraz para biriktirdim ve senin gibi müzik öğreneceğim, Lucien!"
"Vay, bu gerçekten harika, Elena."Lucien etkilendi. Bağımsız ve çalışkan bir kız her zaman etkileyiciydi.
"Biliyorum! Bayan Silvia benim idolüm. Keşke bir gün onun gibi zarif ve güzel bir kadın müzik ustası olabilseydim. Böyle bir müzik tanrıçası için, hiç kimse onun yaşında bekar kalmanın büyük bir şey olduğunu söyleyemez — çünkü bir erkeğe hiç ihtiyacı yoktur-müzik dünyasına sahiptir! Her ne kadar derneğimizdeki birçok müzisyenin ona aşık olduğunu bilsem de ... Bay Victor dahil değil."
Bay Victor'un karısı neredeyse on yıl önce vefat etti. O zamandan beri Victor bekar kaldı ve tüm tutkusunu müziğe koydu. Dernek içindeki herkes bunu biliyordu, Lucien dahil.
"Bayan Silvia'nın öğrencisi olacak mısın?"Lucien sordu.
"Deneyeceğim, ancak Bayan Silvia nadiren yeni öğrenciler arıyor."Elena başını salladı. Yeşil gözleri mutluluk ve heyecanla doluydu " " ya da iyi bir müzisyen olduğunuzda öğrenciniz Lucien olabilirim!"gülümsedi.
"Benim için bir zevk olacak."Lucien da güldü.
....
........ Bol miktarda sihirli malzeme ile Lucien, çırak toplantısına birkaç kez katılmadı. O gülümseme geri almasına izin duvarın dibinde gömülü önce onun ruh kütüphanesinde dergi Arcana kopyalanan etmişti.
Gülümsemenin bıraktığı izlerden Lucien, oldukça hayal kırıklığına uğradıklarını ve hala varlığını dört gözle beklediğini söyleyebilirdi. Ancak Lucien acele etmek istemedi-hem dergiden hem de son toplantıdan kazandığı bilgiyi tam olarak absorbe etmek için birkaç haftaya daha ihtiyacı vardı.
......
Zaman geçiyordu. Lucien, bir seferde dokuz çırak düzeyinde büyü yapabildiğinde ve bir sonraki seviyeye geçmeye çok yakın olduğunda, ıntermediate apprentice, Bay Victor'un konseri Mezmur salonunda yapılmadan önce sadece bir ay kaldı.
Yavan olmak, bu müzisyen yine endişeli ve fretful oldu. Dördüncü ve aynı zamanda son senfoninin melodisi Victor'un aklına gelmezdi. Yakında o kadar çok öğrenciye öğretmek için çok strese girdi, bu yüzden bir ay boyunca bu müzik dışı öğrenciler için sınıfı askıya almaktan başka seçeneği yoktu.
Ancak sıra dışı testisleri müzik öğrencilerinin gözünde hala çok açıktı.
"Bang!"
Bir mürekkep şişesi gibi gelen bir şey yere düştü ve alt kattaki tüm öğrenciler başlarını kaldırdı. O gün ilk kez değildi.
"Şey ... bir şeyler yapmalıyız. Breaking stuff kesinlikle ilham almak için yardımcı olamaz."Lott omuzlarını silkti.