bir öğretmenin başarısı ve itibarı da doğrudan öğrencilerle ilgili olduğundan, Lott ve Felicia da oldukça endişeliydi.
"Bir şey mi yaptın?"Felicia gözlerini yuvarladı," ne?"
Kaşlarını kaşlarını Çatan Lott düşünceli bir şekilde cevap verdi, " bir senfoni oldukça uzun bir müzik parçasıdır ve genellikle dört bölümden oluşur. Bir konser için dört senfoniler yeterlidir. Bay Victor'un neden yeni senfoniler yaratmakta ısrar ettiğini anlamıyorum, sonuçta seçim yapmak için daha önce yazdığı çok iyi olanları var."
"Bay Victor en iyisini seçti ve dört senfoniden biri olacak."Yanında duran Athy konuşmalarına katıldı "" ama aynı zamanda dört senfoniden hazır olan tek şey. Bay Victor, diğerlerinin en iyisine yakın olmadığını düşünüyordu. Mükemmel bir konser sunmak için, Bay Victor tüm müzik parçalarının eşit derecede etkileyici olduğundan emin olmak zorundadır."
Gözlerini ovuşturarak, Herodot iç çekti "" Bay Victor her zaman mükemmel olmak istiyor. Önceki çalışmaları aslında birçok müzisyen ve soylu arasında çok popülerdi ya da Mezmur salonunda bir konser vermek için asla nitelikli olmazdı. Denersek, muhtemelen onu ikna edebiliriz." Lott ve Felicia'ya bakarken, şimdilik sadece en basit müziği çalabilen fakir bir öğrenci Lucien bilinçaltında onun tarafından göz ardı edildi.
"Ne düşünüyorsunuz, Bay Athy?"Felicia sordu. Oturma odasındaki tüm insanlar arasında Athy'nin Bay Victor'u en iyi tanıyan kişi olduğunu biliyordu. Sonuçta, Athy neredeyse otuz yıldır Victor'la ilgileniyordu.
"Maalesef öyle düşünmüyorum."Yavaş yavaş, Athy başını salladı, " konser Victor için büyük önem taşıyor. Mezmur salonunda mükemmel bir performansa sahip olan geç eşinin isteğini yerine getirmek istiyor, böylece herhangi bir uzlaşma sağlamayacak."
"Muhtemelen ... onun rahatlaması için yardımcı olan bazı iksirleri arayabiliriz."Bir çırak olarak, Lucien'in ilk fikri iksir ve ilaçların yardımını arıyordu.
"Hayır yapamayız. Bu ilaçlar kişinin zihnini yavaşlatacak ve ilham inhibisyonuna neden olacaktır."Athy, lucien'in önerisini ciddiye aldı.
Lucien," ancak Bay Victor'un kendisine böyle işkence yapmasına izin veremeyiz " dedi.
"O zaman ne yapabilirsin, Lucien? Bay Victor için yeni bir başyapıt mı buldun?"açık alay ile Herodot dedi. Lucien'i hiç sevmedi " " eğer yapamazsan, lütfen kapa çeneni."
Lucien gerçekten rahatsız hissetmedim, bunun yerine, Herodotus'un söylediği ona yeni düşünceler verdi. Bay Victor'un yardımına ihtiyacı vardı, Lucien biliyordu.
Onlar konuşurken, Victor kapıyı açtı ve çok yorgun görünümlü, aşağı yürüdü. Öğrenciler konuşmalarını anında durdurdu ve ona baktı.
Victor'un saçları dağınık ve gözleri kırmızıydı. "İlk üç senfoniyi uygulamak için derneğe gidiyorum. Hepiniz orkestranın farklı bölümlerinin nasıl işbirliği yaptığını görmek için benimle gelin. "
Victor'un ruh halinin normale döndüğünü görmek için hepsi biraz rahatlamış olsa da, sorunun hala çözülmemiş olduğunu biliyorlardı.
....
........ Derneğin beşinci katında orkestra muhteşem bir senfoni oynuyordu. Senfoninin dört kısmı mükemmel bir şekilde entegre edildi ve izleyicilere büyük bir akustik şölen sağladı.
Orkestra son bölümü bitirir bitirmez arkasından soğuk bir alkış geldi. Tüm öğrenciler geriye baktı.
Kurttu.
"İyi, çok iyi. Konser için hazır gibisin Victor."Çenesini yüksek tutarak, Kurt hala aynı, kibirli ve ortalama görünüyordu. Victor, Wolf şehir dışındayken huzurlu bir zaman geçirmişti ve şimdi görünüşe göre mutlu zaman bitmişti.
Wolf'un bir şeyler duyduğunu bildiği için victor'un yüzü anında karardı. Victor bir şey söylemeden önce, Wolf yüzünde sahte bir gülümseme ile sordu " " ayrılmadan önce tavsiyemi istediğini hatırlıyorum. Şimdi geri döndüm, o yüzden işini görmeme izin ver."
"Az önce duydun."Victor sadece konuşmayı olabildiğince kısa kesmek istedi.
"Hayır, demek istediğim... dört senfoninin hepsi."Kurt kaşlarını kaldırdı.
"Kurt, sen...!"Victor çok sinirlendi. Öfkesi devralmadan önce, iki adam salona girdi. Bunlardan biri beyaz saçlı yaşlı bir adamdı, iyi bir siyah takım elbise giydi ve elinde siyah bir baston vardı; diğeri Lucien'in birkaç hafta önce tanıştığı iyi görünümlü sarışın, Lott'un yaşlı kuzeni olan Mekanzi.
"Yönetmen."Argümanlarını geçici olarak bir kenara koymak, hem Victor hem de Wolf yaşlı adama hafifçe eğildi.
Victor'un öğrencileri de öğretmenlerini takip ederek eğildi. Lucien'in ilk kez Mekanzi'nin akıl hocası olan dernek Müdürü Baron Othello'yla buluşmasıydı.
Uzun zamandır inşa edilen soylular arasındaki yasada, kanlarındaki nimetlerini uyandırmayı başaran ve böylece Kraliyet Şövalyeleri haline gelen soylu yavrular, unvanlarını miras almak için daha nitelikli idi, ancak kan gücünü uyandırmayı başaramayan geri kalanların evlerinin bir sonraki başı olamayacağını söylemek değildi. Yetenekli bir müzisyen olarak, Othello da evinin tek oğluydu, bu yüzden haklı olarak ailesinin unvanını devraldı ve Baron oldu.
"Victor, dördüncü senfoniyle zor zamanlar geçirdiğini duydum."Othello Victor'a yürüdü ve ona ciddi bir şekilde sordu.
Victor başını salladı, gözleri alçalttı," Evet, efendim... "
Othello hafifçe bastonunu elinde sesiyle birlikte kaldırdı," bu konserin ne kadar önemli olduğunu bilmelisin. Büyük Dük ve prensesin önünde oynamak için derneğimizi temsil ediyorsun ve hiçbir şeyin ters gitmeyeceğinden emin olmalısın. Anlıyor musun?"
"Biliyorum, efendim. Her işin gerçekten etkileyici olacağından emin olacağım... en azından elimden geleni yapıyorum."
Kurt Victor'a tarafında yüksek sesle snort verdi.
"Hayır, her şeyin bu kadar etkileyici olmasını istemiyorum, Victor," dedi Othello, " güvenli ve pürüzsüz bir performans istiyorum. Baskını anlıyorum ama böyle geciktirmeye devam edemezsin. Orkestraya pratik yapmak için yeterli zaman vermek için mümkün olan en kısa sürede tüm müziğinizi teslim etmelisiniz."Sonra Othello biraz durakladı," şey ... sana bir son tarih vereyim. Konserden önceki haftaya kadar, tüm işlerinin ofis masamda olduğunu görmek istiyorum. Sorun var mı Victor?"
Victor başını büyük bir çaba sarstı, " hayır ... efendim." O hala son Senfoni ile gelemedi eğer, dernek başkası çok yakında onu yerini alacağını biliyordu.
"Umarım seni neden zorladığımı anlarsın."Othello şimdi daha az ciddi görünüyordu, " bence yapabilirsin, Victor."Yönetmen cesaretini göstermek için başını salladı ve sonra salondan çıktı.
Şu anda, Mekanzi yüzünde bir gülümseme ile Lott yaklaştı, " sevgili küçük kuzenim, ben öğretmen burada yaşıyor gibi müzisyen yeterlilik testi ile herhangi bir sorun olmaz umuyoruz. Her ne kadar önümüzdeki üç yıl içinde sınavcılardan biri olacağım ve keman performansınızı dört gözle bekliyorum, dürüstlüğüm asla standartlarımı düşürmeme izin vermeyecek."
"Standardını düşürmene ihtiyacım yok."lott'a cevap verdi, dişlerini sıktı.
Sonra Mekanzi Lucien'e döndü, " biliyor musun? Bir pauper olarak, bir müzisyen olma şansına sahip olabileceğiniz için ne kadar şanslısınız. Yeteneklerinizi uygulamak yerine kızlarla dalga geçmek için zamanınızı boşa harcamak akıllıca değil."
Lucien, Mekanzi'nin yorumunu duyduğunda çok karıştı, ama yakında Elena'dan bahsettiğini fark etti. Son zamanlarda, Elena müzik hakkında daha fazla bilgi edinmek için Lucien ile biraz zaman geçirdi.
Sonra Mekanzi gitti ve yüzünde güzel bir gülümseme ile Othello'ya yakalandı. Griffith ailesinde, Başlığı devralmak için ikinci sırada yer alan Mekanzi, ev sahibini memnun etmek için her zaman çaba sarf etmedi.
"Oh My ... Victor, hala son şaheserinle ilgili aklını mı karıştırıyorsun?"Daha önce gerçeği Bilmiyormuş gibi davranarak, Wolf'un yüzünde bir zafer gülümsemesi vardı, " Enjoy, Victor. Mezmur salonunda ilk oyun keyfini, o da son olabilir neden."
Wolf ayrılmadan önce Lucien'e baktı, " bu senin yetenekli fakir öğrencin mi, Victor? Eh ... gelecekte yeterlilik testi ile ona iyi şanslar diliyorum. Sonuçta, itibarınız doğrudan onun ile ilgilidir. Ne zavallı delikanlı!"
Kurt kendi sözleriyle eğlendi. Gülüyor, salondan çıktı. Lucien, Victor'un yüzünün kızardığını ve ellerindeki mavi damarların göze çarptığını fark etti.