Untitled Part 10

3 0 0
                                    


gece gökyüzüne bakan, Lucien astroloji meditasyonunu kullanarak kendi ev sahibi yıldızını aradı.

Geniş ve muhteşem gökyüzünde arama, yakında Lucien nasılsa o aşina hissettim bir mesafede bir yıldız yer. Yıldız çok parlak değildi, yeni doğmuş gibi görünüyordu.

Ruhunu uzatan Lucien, yıldıza yaklaştı. Meditasyonun rehberliğinde, azar azar, Lucien ruhunu yıldızla birleştirmeye başladı.

Aniden, bir ip koparılmış gibi, Lucien'in ruhu salladı ve şiddetle titreşmeye başladı. Bu sürecin en zor ama aynı zamanda en önemli parçası olduğunu bilerek, Lucien hızla yıldız ve kendisi arasındaki neredeyse kırık dize kapmak için tekrar ruhunu uzandı.

Yavaş yavaş, ince dize yıldızlar gibi parlamaya başladı ve yavaş yavaş güçlendi. Titreşen yavaş yavaş kayboldu. Sonunda son ani bir titreşim ile, yıldızın bir görüntüsü ruhunda ortaya çıktı.

Yıldızın gücünü açgözlülükle çizen Lucien, ruhu "şişmiş"hissedene kadar ruhunu ve ruhunu temperlemeye devam etti. Sonra etkileşimi geliştirmek ve ruhu ile elementler arasındaki bağı güçlendirmek için element meditasyonuna geçti. Bağ ne kadar güçlü olursa, elemana özgü büyüleri o kadar hızlı atabilir ve genel olarak cooldown'u (CD) kısaltabilir.

Ruhunda derin son derece yorgun hissetmeye başladığında Lucien nihayet gözlerini açtı. Onlar heyecan ve ecstasy doluydu.

"Meditasyon yapmadığım zaman bile, ev sahibi Yıldızımı ruhumda hissedebiliyorum. Ve eğer daha fazla odaklanırsam, gökyüzünde parlayan bir yıldızın benimle bağlantılı olduğunu hissedebiliyorum. Yıldızın gücünü hissedebiliyorum ... "

ama yakında kafası karıştı," bekle ... buraya yanlışlıkla geldim. Bu dünyaya ait değilim, neden kader Yıldızımı burada bulabilirim? Teorik olarak, eğer birisi ölürse, o kişinin yıldızı nihayet ortadan kayboluncaya kadar yavaş yavaş sönecektir. Ama şimdi hissettiğim yıldız ... bana ait, gerçek ben ... Xiafeng."

Lucien şu anda bunu anlayamadı.

Ayrıca, notlardan Lucien, bir büyücünün veya büyücünün diğer insanların ruhsal gücünü ölçmek için belirli bir sihir kullanması gerektiğini öğrendi. Sadece yeni bir seviyeye geçenler, güçlerinin istikrarsızlığı nedeniyle herhangi bir sihir kullanmadan doğrudan bir şekilde tespit edilebilirler.

Elbette, kişinin gücünü gizleyebilecek sihir var.

Çok kısa bir mola verdikten sonra, Lucien notları büyük bir heyecanla açtı. Büyü büyülerinin onu ne beklediğini görmek için daha fazla bekleyemedi.

Şu anda kaderin ev sahibi yıldızı olduğu için, Lucien, diğer okullardan benzer seviyeler arasında nispeten güçlü olan Astroloji Okulu'ndaki üç çırak büyüsünü de yönetebilirdi. Ama şimdilik, Lucien'in gücü, ruhu tükenmeden önce büyüleri iki ila üç kez atmak için yeterliydi.


Bir çırağın ruhunu tüketmeden önce kaç büyü yapabileceğine bağlı olarak çırağın farklı seviyelerine erişildi. Eğitimde bir çırak beş büyüye kadar çıkabilir ve ara bu sayıyı ikiye katladı ve gelişmiş bir güç tükenmeden önce en az yirmi büyü yapmak için tekrar ikiye katladı. Bu, şimdilik, Lucien'in sadece ardışık olarak beş büyü çırak seviyesine kadar kullanabileceğini söylemekti. Astroloji büyüsüne gelince, muhtemelen sadece üç. Bitkin hissettiğinde, dinlenmek ya da tekrar doldurmak için kendi gücüne yardımcı olmak için sihirli iksirler almak gerekiyordu.

Çırak seviyesinin üç büyüsü vardı: Burç (temel seviye), yıldızların Gözleri ve sevdiren döngü.

Bunlar arasında Burç en iyi bilinen Burçtu. Hatta temel düzeyde yıldızların hareketini anlamak ve servet anlatmak için kesin anı anlatmak için bilgi çok gerekli. Cadıyı bazılarını zorlukla anlamak birkaç yıl sürdü, ancak tahminleri genellikle yanlıştı.

Lucien için en zorlu kısım saf ve değerli sabah ışık kristalinden yapılmış bir kristal top bulmaktı. Nerede bulacağını bilmiyordu. Cadı'nın kristal topu ailesinden geldi, ama kilise tarafından götürüldü.

Cadı'nın çok karmaşık bulduğu astroloji ile ilgili temel bilgilere gelince, Lucien temelde lise seviyesinin sadece Göksel mekaniği olduğunu fark etti, ancak dağınık bir şekilde tanımlandı.

Bununla birlikte, Lucien, bir yıldızın bir kişinin kaderiyle neden bir ilgisi olacağını şu anki bilgisiyle açıklayamadı.

Bir kristal topun önünde oturan ve büyü döküm gelecekte kendini hayal, Lucien heyecan hissettim. Eğer siyah bir büyücünün elbisesi giyseydi, Lucien daha çok kötü bir büyücü gibi görüneceği izlenimine sahipti.

"Yıldızların gözleri": bir hipnotizma büyüsü. Tekerleğin, kişinin gözlerine bakması gerekiyordu.

" Disarming Loop": Lucien'in anlayışı, büyünün yıldızlardan yerçekimini kullanabileceği ve yerçekiminin kontrol edilebileceği yaklaşık yirmi santimetre kalınlığında bir döngü inşa edebileceğiydi. Esas olarak savunma için kullanılan bir büyüydü.

Lucien kendini koruyarak başlamaya karar verdi ㅡ o sevdiren döngü öğrenecekti.

Ayrıca, diğer büyüler tüm gerekli diğer malzemeler. Örneğin, yıldızların Gözleri, Reaktifi olarak gece yıldızına (bir bitki türü) ihtiyaç duyuyordu. Ve hemen hemen tüm elemana özgü büyülerin benzer gereksinimleri vardı.

Lucien diğer okullardan da büyü öğrenebilse de, meditasyon tekniği Astroloji ve Element ile başlamasını kolaylaştıracaktır.

Kendini odaklanmış tutan Lucien, garip büyüyü düşük bir sesle attı ve yıldızı kendi ana yıldızı ile bağlayan asılı dizedeki gücü aramaya çalıştı. Ruhunun döküm ile titreşmeye başladığını hissetti. Yıldızın yerçekimini hissetmek mümkün oldu!

Aceleyle, Lucien notlardaki basit sihirli desene göre ruhunu şekillendirmeye çalıştı. Ancak, desen oluşturulmadan önce ruhunun kombinasyonu ve yerçekimi durdu. Lucien başarısız olmuştu.

Beş başarısızlıktan sonra nihayet çabaları başarılı oldu. Daha önce aydınlatılmış bir mumu çevreleyen masanın üzerine neredeyse görünmez bir yumuşak ışık döngüsü düştü. Lucien tarafından kontrol edilen mum Alevi aniden kısıtlandı ve bir sonraki saniyede havada yükseldi. İki dakika Çalıştıktan Sonra Lucien durdu.

Parmaklarını geçerken, Lucien düşünceli bir şekilde dudağını ısırdı. "Yerçekiminde büyük bir fark yaratamıyorum. Döngü, insanların silahlarının kontrolünü bir dereceye kadar kaybetmeleri için yeterli olmayabilir, ancak onları tamamen etkisiz hale getirecek kadar güçlü değildir. Sonuçta, bu sadece bir çırak büyüsü.

"Ve onu atmak çok uzun sürüyor. Daha fazla pratik yaparsam, döngüyü üç saniye içinde oluşturabilirim.

"Her neyse, bu benim ilk büyüm."Lucien, cadıyı bir aydan fazla sürerken, bu kadar kısa sürede devreden çıkarma döngüsüne hakim olabileceğinden memnundu.

"Cadı, zorlukların, yıldızların neden Dünya unsurunun kaosuna yol açacağını anlayamadığı gerçeğinden kaynaklandığını not ederek açıkladı, bu yüzden nedenini bilmeden tekrar tekrar pratik yapmaktan başka seçeneği yoktu. Ama yerçekimi arkasında nedenini biliyorum. Öyle görünüyor ki, bu dünyada da burada çalışıyor: bilgi güçtür."

Tüm süreci hatırlatarak, Lucien döküm süresini azaltmaya çalıştı. "Büyünün sadece belirli bir frekans yarattığını hissettim ve sonra ruhumun onunla titreşmeye başlamasını sağladım. Ne olursa... sadece hatırlıyorum ve belirli bir frekans izleyin ve büyü atlamak?"

Cevap evet, ama kesinlikle daha yüksek bir düzeyde manevi bir güç kontrolü gerekli. Uzun bir uygulama süresinden sonra Lucien tükendi ve bir gün aramak zorunda kaldı, ancak o zamana kadar aktive edici zamanı (şimdi büyü yapılmadığından beri döküm yok) üç saniyeden biraz daha azalttı.

"Yarın daha fazla uygulamaya ihtiyacım var. Ve ... sihirli iksirler için bazı ortak materyaller bulmaya çalışacağım ... " Lucien'in beyni uykusu nedeniyle düzgün çalışmadı.

Bir büyücü ya da büyücü bir simyacı olmayı amaçlamasa bile, sihirli iksirler yaratmaktan öğrenme süreci hala çok önemliydi.

Benim okumam için bu uzayınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin