Untitled Part 6

2 0 0
                                    



Victor oldukça üzgündü. Geliştirilmiş bir klavsen olmadan, bu seçici soylular, müzisyenler ve eleştirmenlerin performansından hiçbir şekilde memnun olmayacağını biliyordu. Daha da kötüsü, Wolf'tan müzik eleştirisi üzerine acı bir yorum alacaktı ve daha sonra hayatı boyunca Mezmur salonunda tekrar oynamak için ikinci bir şansı olmazdı.

Birçok mükemmel müzisyenin salonda mükemmel bir performans sergilemediğini ve daha sonra birçok aksilik yaşadığını görmüştü. Her iki ya da üç yılda bir başarısızlığı nedeniyle intihar edenler arasında umutsuz bir müzisyen olurdu. Gerçekten de, çoğu müzisyen oldukça hassas ve savunmasız olabilir.

Lucien'in sadece yardım etmeye çalıştığını anlamasına rağmen, Victor hala Lucien'in asılsız tahmininden biraz rahatsız oldu. Kendini kontrol ederek, düşük sesiyle cevap verdi.

"Teşekkür ederim, Lucien. Ama sadece ikisini birleştirmekten daha karmaşıktır."

" Gecekondudan böyle kibirli bir aptal... " asil öğrenciler Lucien'in kesintiye uğramasına kızdılar. Lott, Herodotus ve Felicia, lucien'e hoşnutsuzlukla göz kamaştırırken, Ren, lucien'in cevabını dört gözle bekliyormuş gibi, yüzünde neredeyse saptanamayan bir gülümseme ile siteye duruyordu.

Lucien iki kitabı tam olarak anlamamış olsa da, hala bazı genel fikirleri vardı. Onun önünde klavsen iç yapısını gözlemleyerek, düşüncelerini paylaşmaya hazırdı.

"Belirli bir ... ünitenin yardımıyla, parmak hareketi iletim sürecinde büyütülebilir, bu nedenle içerideki çekiçlerden gelen çarpma daha yüksek olabilir."

Lucien, şüpheyi önlemek için, gecekonduda yaşayan ortak bir delikanlıyı eşleştirmek için sözlerini dikkatli bir şekilde seçerek bilerek belli belirsiz bir şekilde açıkladı. 'Genlik' gibi terimler kesinlikle onun kelime göstermek gerekiyordu değildi.

"Büyüt? Ne gibi?"Shavell'ın gözleri hala sertti ve beyaz kaşları birlikte büküldü. Daha önce benzer fikirler duymuştu, ancak birkaç deneme başarısız olduktan sonra, hepsi sonunda vazgeçti.

Bakışları altında Lucien duvardan bir Flüt indirdi. " Bir keresinde, tahta bir sopa ve küçük bir kaya ile büyük bir kaya kaldıran bir çiftçi gördüm, böyle... " bir mürekkep şişesi yakaladı ve flütün altına koydu ve levering yapmaya başladı.

"Görüyorum ..." çürütmek yerine, Shavell düşünmeye başladı. Yakında dezavantajı fark etti. "Ama böyle, çarpıcı hız daha yavaş olurdu."

"Etkileyici, Lucien. Bize kol prensibini gösteriyorsun."Ren, Lucien'in modelini dikkatle izledi ve ona bir adım daha yaklaştı.

Karışıklık gibi davranarak, Lucien aslında çok şaşırdı. Ren nasıl oldu da kol prensibini biliyordu? Buradaki insanlar buna aynı şekilde mi diyorlar? Ama geri kalanı gerçekten karışık görünüyordu.

"Hepiniz hayatınızda daha önce görmüş olabilirsiniz. Holm'a giderken ilkeyi duydum. Aslında orada yerel bilim adamları zaten yüzlerce yıl önce keşfetti. Ama burada, insanlar ilahi güce ve kandaki nimete tapıyorlar, bu yüzden bilim çok hızlı yayılmıyor."Ren açıkladı.


"Sopa ne kadar uzun olursa, diğer ucunda bir şeyi kaldırabileceğini fark ettin mi, Lucien?"Ren sordu.

" Açıkçası, "Lucien düşündü, ama yüzü şaşkın bir görünüme büründü," gerçekten mi? O zaman birden fazla kolu bir araya getirebilir miyiz?"

Lucien kendini burada durdurdu. Çok kollu şanzıman gibi şeylerden daha fazla konuşamazdı.

Ren'in gözleri hemen aydınlandı. "Bağlantı! Çok kolları!"Shavell'e yakın yürüdü ve onunla düşük bir sesle konuştu. Bir kağıda çiziyordu.

"Ren ... o bir bardan daha fazlası. Neredeyse eminim."Lucien Ren konuşurken düşündü. Ozanın elleri havada sallayarak ilkesini anlatıyordu.

Yakında Victor ateşli tartışmalarına katıldı.

"Lucien, onları nasıl birleştirdin? Yani, Evet, birkaç kez daha önce gördüm ama bunun üzerinde kullanılabileceğini hiç düşünmemiştim."Şaşırtıcı bir şekilde, Lott Lucien ile konuşmaya başladı.

Ama Felicia tarafından durduruldu, " sessiz ol. Eğer sohbet etmek istiyorsanız aşağı inin."

Lott şimdi tartışmalarını kaçırmak istemedi. Başını salladı ve sessiz kaldı.

Öğrencilerin geri kalanı, yakın zamanda oraya gelen kimse Lucien'in bir şekilde spot ışığı aldığı faktörden oldukça rahatsızdı. Fikrinin yürümeyeceğini umuyorlardı.

Bir klavsen ile modern bir piyano arasında hala çok daha fazla fark olduğunu anlayan Lucien, bir kez daha iki kitabını okumaya başladı ve daha fazla yardım edip edemeyeceğini görmek için.

..

.... Odadan zarif bir melodi çıktı, başlangıçta rezonans ve zengin, sonunda yumuşak ve yumuşak.

"Harika!"Victor'un yüzü heyecanla parlıyordu," teşekkürler Ren. Teşekkürler, Bay Shavell." Hala bir yol olmasına rağmen, anahtar sorun çözüldü.

"Benim için bir zevk."Ren zarif gülümsedi.

Her ikisine de sarıldıktan sonra Victor, açık kollarıyla Lucien'e geldi. "Teşekkür ederim, Lucien. Bize yön verdin. Seni bana getirdiğin için Tanrı'ya şükürler olsun."

"Hiçbir şey, Bay Victor."Bir adam tarafından sarılmak, Lucien biraz garip hissettim. "Aslında yardım edebileceğimi beklemiyordum."

Victor güldü ve lucien'e tekrar içtenlikle teşekkür etti. "Her neyse, şu andan itibaren, herhangi bir yardıma ihtiyacınız varsa, sadece sor."

Öğrencilerin geri kalanı yine kıskanç olmaya başladı. Yeni gelen Bay Victor'un iyiliğini çok çabuk kazandı!

Lucien de çok memnun oldu.

"Evet ... Evet, Bay Victor." Diye sordu utangaç bir şekilde, "ne yapmam gerekir yardımcı olan bir şey..."

"Evet?"Victor onun isteğini bekliyordu, gülümsüyordu. Gözlerinde, Lucien gerçekten iyi kalpli ve umut verici bir genç çocuktu.

"Ortak dil sözlüğünüzü ödünç alabilir miyim?"Ellerini ovuşturarak, Lucien oldukça emin değildi.

"Ah?"Ren gülmekten kendini durduramadı. Lott, Felicia ve geri kalanlar da eğlendiler.

"Tabii, sorun değil. İyi oğlum."Bay Victor anında başını salladı," başka bir şey?"

"Um ..." Lucien şimdi daha da gergindi. Çok şey istediğini düşünüyordu.

Lucien'in tereddütünü fark eden Victor, onu teşvik etmeye çalıştı. "Sorun değil. Utanmana gerek yok. Sadece sor.

"Bay Victor, burada ücretsiz olarak çalışabilir miyim?"

"Hahahaha!"Ren artık geri tutamadı.

Benim okumam için bu uzayınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin