Untitled Part 27

1 0 0
                                    


odadan ayrıldıktan sonra, Lucien alt katta yürürken, Doro'da bıraktığı ruh işaretini ortadan kaldırdı, çünkü gülümsemeyi istemiyordu.

Dikkatle, Lucien arka kapıya yaklaştı. Yine, bazı kolay büyülerle, Lucien bakır Koroneti sessizce bırakmayı başardı ve hiç kimse onu fark etmedi. Her ihtimale karşı, Lucien doğrudan yerine geri dönmek yerine önce çok dolambaçlı bir yol aldı,

Yatağında yatan Lucien, şu andan beri yalnız olmadığından emin olduğu için cesaretlendirdi. Kiliseden dikkatli bir şekilde saklanırken hala çok çalışan başka çıraklar olduğu gerçeği ile rahatladı. Toplamda aalto'da kaç çırak, büyücü ve büyücünün olduğunu merak etti.

............

Sonraki birkaç gün içinde, Lucien'in hayatı oldukça sade ama huzurluydu. Lucien sabah erken kalkmış biraz iş yapmak ve sonra işe gitti. Bazen müzik kitapları, bazen din ve seyahat kitabı okur, bazen kendi ruh kütüphanesinde okur ve sihirli yapıları analiz eder.

Pierre bazen garip olsa da, müzik kitaplarını okurken, Lucien neredeyse varlığını hissedemedi. Neyse ki, Wolf bir süredir şehir dışındaydı ve dernekte başka hiç kimse onlara zor zamanlar vermezdi.

Hayat bu günlerde neredeyse mükemmeldi. Tek üzücü olan Lucien'in hala bekar olan ünlü kemancı Bayan Silvia'yı görme şansı olmamasıydı. Pierre'e göre, tanrıça gibi bir kadındı ve çok yetenekliydi. Pierre onu sayısız kez bahsetmeye devam ettiğinden, Lucien de meraklı hissetmeye başladı. Ancak, Bay Silvia derneğe çok sık gelmedi.

Müzik öğrenirken, Lucien hala nasıl okunacağını öğreniyordu, ancak ikincisinde harcanan zaman çok daha kısaydı, çünkü gerçekten hızlı öğreniyordu. Müzik öğrencilerinin geri kalanı gibi, dersi bitirdikten sonra, Lucien Bay Victor'un evinde kalacak ve iki saatlik bir piyano pratiği yapmaya başlayacaktı. Lucien'in kalıcı olma kalitesi ona çok yardımcı oldu. Gerçekten parmaklarını ve kollarını ağrıtana ve çok terleyene kadar pratik yapmayı hiç bırakmadı.

Akşam sihir çalışmasına ayrıldı. Bu dönemde Lucien'i sihir dünyasından hiçbir şey çıkaramazdı.

Cuma akşamı, Lucien'in Alisa'nın teyzesine giderken, bir duvarın köşesinde doodle benzeri desenler olduğunu fark etti. Lucien ne demek istediklerini çabucak anladı.

"Saat on. Cumartesi gecesi. Aderon'un en doğusundaki terk edilmiş ev. Baykuş."

Lucien'in ifadesi hiç değişmedi. Sanki alışılmadık bir şey görmemiş gibi sakin bir şekilde Alisa'nın yerine doğru yürümeye devam etti.

............

Lucien on dakika önce siyah elbisesiyle yere geldi, sol elinde Ice Revenger ile. Lucien yerini terk etmeden önce, elbisenin ceplerindeki tüm sihirli reaktifleri de kontrol etti.


O gece ne ay ne de yıldızlar vardı. Kalın bulutlar gökyüzündeki tüm ışığı kapladı.

Lucien gelir gelmez, karanlıkta bir Baykuş sesi duydu. Uzun Söğüt üzerinde duran doro, bir sentinel olarak hizmet ediyordu. Ağacın altında siyah bir elbise gülümseme durdu. Lucien'in onu tanımasına izin vermek için, Smile kaputunu giymedi.

"Hoş Geldiniz, Bay Profesör."Gülümsedi Lucien doğru yürüdü ve kaput koymak, " senin hakkında diğer üyeleri anlattı, ve onlar varlığını dört gözle. Birkaç çırak da bazı sihirli problemlerle ilgili yardım istemek istedi. Elbette ödeyecekler."

O gülümsemenin onu test etmeye çalıştığını bilmek, Lucien, ancak, gergin hissetmedi. Akran çıraklarının çoğundan daha gelişmiş olduğundan oldukça emindi, ancak tüm sorunları çözebileceğini garanti edemedi, " Astroloji ve Element büyüsünde büyük. Eğer bunlar bunlarla ilgili sorular ise, onlara biraz yardım edebilirim."

Gülümse başını salladı," o zaman lütfen beni takip edin, Bay Profesör."

Gülümseme terk edilmiş yerin eski ahşap kapının önünde durdu. Benzersiz bir ritim içinde kapıyı çaldıktan sonra, gülümseme bir Baykuş yuh taklit etti.

Birkaç saniye sonra, aynı siyah elbiseyi giyen bir adam kapıyı yavaşça açtı. Adam Lucien'i gördüğünde, Lucien'e doğru hafifçe başını salladı, " o zaman bu Bay Profesör olmalı."

Lucien, adamın gerçek sesi olmadığını da söyleyebilirdi.

" Evet, bu Bay Profesör, "gülümsemenin sesi de geçen geceden daha düşüktü, " ve Profesör, bu Fire Wolf."

"Güzel oldum."Lucien başını hafifçe indirdi ve onu selamladı. Sol eli kolda kaldı ve buz hortumu hazırdı.

Oturma odası ve başka bir kapıdan geçtikten sonra, Fire Wolf onları depolama odasına götürdü. Odanın köşesinde, yeraltına giden bir merdiven vardı.

Bir bodrum! Neden risk almak ve her seferinde Kanalizasyona girmek yerine kulübesinin altında bir bodrum inşa etmeyi hiç düşünmediğini merak etti. Ve aynı zamanda, daha güçlü büyüler uygulamak için Melzer Kara Ormanı'nda daha büyük bir kript inşa edebilir.

Bu çok geniş bir bodrum değildi. On bir düşük dışkı uzun bir masa çevreleyen yerleştirildi. Titrek mumlar seyrek yeri aydınlattı. Diğer sekiz çırak zaten orada oturuyordu. Hepsi siyah elbiseler giyiyordu.

Lucien büyük bir dikkatle aşağı yürüdü, ateş kurt ve gülümseme izledi. Oturmadan önce bodrumun kapısını kapattılar.

"Herkes, bugün Sayın profesörün bizimle fikir ve düşünce alışverişinde bulunmasından onur duyuyoruz."Gülümseme ayağa kalktı ve giriş başladı," Sayın Profesör gerçek bir büyücü olduğunu. Eminim çırak grup toplantımız Bay profesörün derin bilgisinden çok fayda sağlayacaktır."

Sonra gülümseme çırakları teker teker tanıtmaya başladı, " bu beyaz Bal, sabah yıldızı, ren geyiği, beyaz eldiven, meşe, filozof, cıva ve askı."

"O şeref bana ait."Lucien biraz eğildi," lütfen bu kadar doğrudan olduğum için beni affet. Buraya büyük ölçüde dergi yüzünden geldim, Arcana. Önce bir bakabilir miyim?"

"Sorun değil, Profesör. Zaman ayırın ve önce rastgele bir tartışma yapabiliriz."Filozof başını salladı ve yavaş yavaş Lucien'e siyah bir cilt kitabı verdi. Sesi oldukça eski geliyordu, " ayrıca, Baykuş'tan bir dizi labware'e ihtiyacınız olduğunu duydum ve onları bu gece buraya getirdim. Daha sonra benim için bir sorunu çözebilirsen onları sana hediye olarak vermekten mutluluk duyarım."

Lucien kitabı anında açmadı, ancak önce kitabın kapağını dikkatlice kontrol etti.

Ortada Arcana kelimesini oluşturan siyah kapağın sonunda bir araya gelen birkaç ayrı Gümüş çizgi vardı. Derginin adı altında, bir kelime dizisi "hacim 11, Aziz takvimin 392 yılı " yazdı. İçinde parşömen sayfaları vardı.

İçerik sayfasından Lucien, dergide yirmi dört makale olduğunu buldu. İlki, yeni gezegenleri bulmanın beşinci başarısızlığı hakkında tartışıldı. Lucien buna ilgi duydu ve okumaya başladı.

"Douglas tarafından önerilen yerçekimi teorisi, astroloji okulunun çoğu büyüsünü bile çok sayıda kuvvet alanı büyüsünü açıklayabilir. Ayrıca, gezegensel hareketin üç Kanunu da bu teoriden kaynaklanmaktadır, bu da falcılık alanına rehberlik etmek için büyük önem taşımaktadır.

"Bu teoriye dayanarak, birçok yeni ve güçlü büyü yarattık. Bu nedenle, klasik sihirli sistemi destekleyen iki büyük sütun varsa, yerçekimi teorisi sütunlardan biri için en önemli temel olarak değerlendirilebilir — kuvvet alan çalışması."

......

"Gösterilecek bir soru hala var: yerçekimi teorisi, birçok yol gösterici formülü bulmamızı sağlıyor ve böylece yaşadığımız kıtanın da bir gezegene ait olduğunu biliyoruz. Gezegen dönen tutar ve aynı zamanda güneşin etrafında döner, böylece gökyüzünde gezegenlerin geri kalanı yok. Yukarıda belirtilen formülleri takiben, bu gezegenleri de bulabiliriz.

"Ancak, en büyük büyücü ya da büyücü bile olmayan hiç kimse, benim de dahil olmak üzere en gelişmiş uzay büyüsünü kullanarak gezegenlere ulaşmayı başaramadı. Onların koordinatlarını bile hesaplayabiliriz, hiçbirini uzayda tahmin edilen yerlerde bulabiliriz.

"Gelişmiş uzay büyüsünü atmaya çalışırken, gezegene ulaşamasam da, hedef gezegenin yerçekimini önceden belirlenmiş transit noktamdan hissedebiliyordum. Gezegenler var, ama aynı zamanda orada değiller."

Lucien, bu dünyadaki gezegenlerin kaderlerini söyleyebileceğini öğrendiğinde, Lucien zaten oldukça şaşırmıştı. Şimdi tekrar şaşırdı ve çok karıştı.

Benim okumam için bu uzayınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin