Untitled Part 29

1 0 0
                                    

Mercury, üç ceset Mantarının bulunduğu küçük bir kutu çıkardı. Biri diğer ikisinden daha karanlıktı. Kibarca sordu, " soruma cevap vermek isterseniz hepsini alabilirsin, efendim."


Birçok sihirli iksirde ceset mantarı gerekiyordu. Ortalama fiyat yaklaşık on nar idi. Ve daha koyu olanlar daha pahalıydı. Onlar kötü ihtiyacı olsaydı, fiyat iki katına ya da daha fazla olabilir.

Lucien teklife karşı koyamadı. Başını salladı, " Tamam."

Cıva bulunan madde günlüğü "adlı Yeni Bir Eleman tarafından Tespit Yeni Bir Yöntem" diye sordu, "Benim soru ile ilgili temel unsurları... yazar tanımlar 'Tai' hangisi çıkarılan sunstones gibi bir unsuru bu makalede, ben de düşünmüştüm sadece toprak, ateş, rüzgar ve su vardı temel unsurları..."

Onun sesi biraz titreyerek, sanki biliyordu bu cevap ona soru olur devirmek tüm onun önceki bilgi hakkında Eleman büyü. Aslında, soru antik ve çağdaş sihir sistemi arasındaki önemli farkla ilgiliydi.

"Eh ..." bir süre sonra, Lucien nihayet cevap verdi, " dürüst olmak gerekirse, ben de emin değilim. Hepiniz gibi eski sihir sistemini inceledim. Geçmişte, bazı teoriler ve kendi deney uygulamalarım arasında sık sık çatışmalar buldum ve böylece daha fazla düşünce koymaya başladım. Bu formülü açıklayabilmemin nedeni, zaten derin bir anlayışa sahip olduğum için değil, ilgili soruların çoğunun aklımda uzun zamandır var olması ve makalenin onları çözmesi."

Kendisini kıta Sihir Kongresi ile hiçbir ilgisi olmadığını iddia eden bir büyücünün makaledeki tüm formülü anlayabileceği çok kuşkuluydu, ancak Lucien dergiyi ilk okuduğunda gerçeği fark edemeyecek kadar heyecanlıydı. Şimdi kendini biraz dizginlemek zorunda kaldı.

"Bu yüzden sadece formüllerin uygulamasını açıklıyordum. Arkalarında yatan ilkelere gelince, onlar da bana garip geliyor."Lucien devam etti. Şüpheli olma riskini bile almak istemedi, " bu makale sadece birkaç formülle bir deneyin sürecini ve sonucunu gösterdi. Düşüncelerimin bir kısmını sadece içinde belirtilen teorilere doğru paylaşabilirim, ama yanlış olabilirim."

"Sorun değil, efendim."Merkür sıkıca cevap verdi ve diğer çıraklara döndü "" ve hepinizi buraya tartışmaya katılmaya davet etmek istiyorum."

Bu tür talimatlar çok pahalı olabilir. Soru soranın izni olmadan, diğerlerinin genellikle dinlemesine izin verilmedi. Önemli bilgiler bazen kulak misafiri önlemek için "gizli iletişim" adı verilen özel bir büyü ile korunacaktır.

"Dünyanın dört temel unsurunun inancının sadece bir efsane olup olmadığı konusunda büyücüler ve büyücüler arasında uzun zamandır bir tartışma olduğunu duydum."Lucien analiz etmeye başladı, " birçoğu gerçek unsurların daha soyut olması ve sadece dört çeşitten fazla olması gerektiğine inanıyor."

Diğer çıraklar düşünceli bir şekilde başını salladı. Birçoğu sihirli deneyler yaparken de aynı şüpheye sahipti.

"Bunun yerine gerçek unsurların ne olduğundan emin değilim. Ancak bu makaleden, elementi yeniden tanımlamış ve farklı deneylerle birçok yenisini bulmuş gibi görünüyor."

Bu makaledeki deney bir örnekti. Yazar, yeni eleman bulmak için yol gösterdi kaplı sihirli bir daire içinde Sunstone bombalamaya 9 Daire sihirli Ateş Fırtınası kullanarak, yazar Mythril göre hem daha esnek ve hafif olan Tai adlı güzel ve saf bir kristal elde edilir.

Lucien, henüz bu dünyadaki elementlerin periyodik tablosu olmadığını iddia etti. Fakat bu sihirli dünyada, buradaki unsurlar muhtemelen tamamen tahmin edilemezdi.

Eski element teorisi ve gerçek yaşam pratiği arasındaki çatışmayı göstermek için Lucien, örneğin birkaç çırak element büyüsünü aldı. Fikrini duyduktan sonra, mevcut çırakların geri kalanı çok heyecanlıydı.

"Bay Profesör ... ben, haklı olduğunuza inanıyorum! Bu şekilde açıklanıyor, benim deney sorularının çoğu kolayca çözülebilir!"Merkür çok minnettardı," çok teşekkür ederim, Bay Profesör!"

Her zaman köşede duran askı da heyecanını gizleyemedi, " Sayın Profesör, ruh ne olacak? Ayrıca belirli unsurlardan oluşur mu? İhtiyacınız olan malzemelere sahip değilim, ancak çantamda istediğiniz her şeyi seçebilirsiniz."

Diğer çıraklar artık Lucien'in kimliğinden şüphe duymadı. Hepsi sıkıca Lucien onlar hiç tanıştığı en bilgili büyücü olduğuna inanıyordu, ve tüm hevesle büyük büyücü onlarla fikirlerini daha fazla paylaşmak umuyorduk.

Hayal kırıklığına uğratan Lucien başını salladı, " üzgünüm, Nekromansiye dalmadım, bu yüzden sorunuza cevap veremem."

Sonra koyarak üç Ceset Mantar içine onun cep ve alarak Felsefe bavul, Lucien sordu, "Ne var ekstra Ceset Mantar ya da Hortlak Toz? Ben daha fazla satın almak istiyorum, ya da daha fazla soru sorabilirsiniz."

Sucul zombilerin beyin dokusu yaklaşık yedi ila sekiz deney için yeterliydi ve her biri bir ceset mantarı tüketecekti. Lucien, malzemeleri mümkün olduğunca toplayabileceğini umuyordu.

"Kilise uzun zamandır bize göz kulak olduğundan ve mantarı kendimiz yetiştirmek çok riskli olduğundan, ceset mantarı bu günlerde çok nadirdir. Merkür hariç, buradaki diğer çırakların size daha fazlasını sunabileceğini sanmıyorum, Bay Profesör."Filozof saygıyla cevap verdi. Grubun lideri gibi görünüyordu.

Beyaz bal gibi filozof da iki büyücü grubun üyesiydi. Ama tanıştığı diğer büyücüler ve büyücüler çok kibirliydi. Onlar sadece gerçekten istedikleri bir şey sunabilir diğer grup üyelerine yardımcı olur, ya da kendi çıraklara talimat vermek. Bu nedenle, Lucien'in yardımı için çok minnettardı.

"Ceset mantarı ile karşılaştırıldığında, Revenant tozu bulmak daha da zor."Beyaz Bal eklendi, " revenant oluşumu belirli bir şekilde güçlü şikayet ve kızgınlık toplama gerektirir. Bazı kötü yaratıkların kanını kullanmak revenantları çağırabilir, ancak kan tozun kendisinden daha değerlidir; sonuçta, bu Aalto."

Lucien hayal kırıklığına uğramıştı, ama çabucak geçti. Daha sonra diğer grup üyeleri tarafından gündeme getirilen daha fazla soruya cevap verdi ve karşılığında daha fazla malzeme ve sihirli reaktifler aldı. Lucien'in bilgisi çıraklar arasında ona büyük saygı duydu.

Saygı yanı sıra, Lucien da sihirli laboratuar, üç ceset mantar, diğer birçok sihirli malzeme ve reaktifler bir dizi kazandı. Tıpkı demişler gibi, "bilgi paradır".

Benim okumam için bu uzayınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin