C a p i t o l u l 20

20 4 0
                                    

Am luat una dintre masini si am plecat spre nicaieri

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am luat una dintre masini si am plecat spre nicaieri. Nu stiam incotro sa o apuc, dar m-as fi dus direct in Italia la prietena mea, daca as fi putut. Am condus haotic, plangand in hohote si amintindu-mi secvente din viata mea alaturi de Lyndsey. Refuzam sa accept ideea ca ea va muri si incercam sa-mi fac tot felul de scenarii si de sperante. Nu e corect ce se intampla! Urasc viata asta! Si il urasc pe Rye! Cum a putut sa-mi ascunda asa ceva?! Oare Mustafa stie?

Am condus plangand, nesigura pe mine, si m-am oprit doar in fata blocului unde Rye avea apartamentul mostenit de la parintii lui. I-am vazut masina parcata in fata, ceea ce insemna ca se afla acolo. Am urcat scarile in graba si, cand am ajuns in fata usii, am inceput sa sun incontinuu. Mi-a deschis dupa cateva clipe iar cand m-a vazut s-a speriat. Era imbracat doar cu o pereche de blugi, ceea ce insemna ca l-am surprins intr-un moment nepotrivit.

>Ce e cu tine? Ce s-a intamplat? m-a intrebat alarmat, vazandu-ma atat de ravasita.

>Sa te ia naiba! am spus, intrand in mijlocul sufrageriei.

>Nu te duce acolo! mi-a zis, vazand ca ma indreptam catre dormitor.

Am deschis usa si am gasit o tipa necunoscuta. Aceasta s-a ascuns sub un cearceaf si ma privea contrariata.

>Cara-te! i-am spus femeii, care parea speriata de mine.

>Ivy, ce s-a intamplat? Mustafa e ok? Spune-mi ce ai!

>Rye, sa plec? a intrebat musafira lui Rye.

>Da, te rog. Iarta-ma, dar uite...

M-am dus in sufragerie si m-am asezat pe un scaun. Rye a imbracat camasa aruncata pe unul dintre fotoliile din sufragerie, apoi a condus-o in graba pe musafira lui. S-a intors in living cu un pahar plin cu apa, pe care mi l-a intins. Am luat paharul si l-am aruncat in peretele din spatele lui. Acesta s-a spart, improscandu-l pe Rye, dar si pe mine cu apa si aruncand cioburi peste tot in jur.

>Ivy, ce se intampla cu tine? Zi-mi ce s-a intamplat!

>Esti un nenorocit! Te urasc din tot sufletul meu!

>De ce?

Am scos scrisoarea din geanta si i-am aruncat-o in fata. De indata ce a vazut-o, s-a asezat pe canapea si si-a ascuns fata intre palme.

>Ivy...

>Taci! Sa taci!

Nu tipam, ci urlam. Urla durerea si neputinta din mine. Rye a venit langa mine si m-a luat in brate, fortandu-ma sa cedez.

>Nu am putut sa-ti spun asa ceva. Nu am putut!

>E prietena mea, imi e ca o mama!

>Stiu! Am vrut doar sa-i respect dorinta!

>Nu! Esti un ticalos!

M-am trantit pe jos, unde am plans pana cand am obosit. Rye a stat langa mine si m-a privit neputincios. Nu era el de vina. Oare ce era in sufletul lui? Cum as fi procedat in locul lui? Nu a facut altceva decat sa ma protejeze si sa respecte dorinta Lyndseyei.

RyeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum