C a p i t o l u l 22

22 3 0
                                    

Svetlana era cea mai buna prietena a lui Mustafa si a lui Rye, inca de pe vremea cand erau in liceu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Svetlana era cea mai buna prietena a lui Mustafa si a lui Rye, inca de pe vremea cand erau in liceu. Ea a gasit in ei familia pe care nu o avea, poate de aceea isi petrecea cea mai mare parte a timpului la ei, unde avea chiar si o camera proprie.

Am indragit-o inca de la inceput, pentru firea ei sincera si vesela, precum si pentru maturitatea ei. Deveniseram prietene bune si de multe ori am gasit la ea pareri mature, cu privire la framantarile mele sufletesti. Dar nu stiam foarte multe lucruri despre ea, pentru ca isi proteja foarte bine viata personala. Svetlana abia trecuse de douazeci si cinci de ani si, desi aceasta este varsta la care, in mod normal, majoritatea fetelor se panicheaza si se isterizeaza de trecerea anilor, ea era o fata plina de viata si foarte sigura pe sine. Investea enorm in imaginea ei, preocupandu-se exagerat de mult de felul in care arata. Ne surprindea mereu cu frizuri din ce in ce mai trasnite si mai indraznete, vopsindu-si parul ba rosu aprins, ba negru intens. Era o fata frumoasa, care stia sa-si evidentieze calitatile si sa-si mascheze defectele. Trasaturile Svetlanei aduceau cu chipurile fetelor egiptene, pentru ca avea sprancene proeminente, ochii negri si nasul usor acvilian. Accesul in lumea buna i-a dezvoltat afinitatea fata de partea materiala si luxoasa a vietii, de aceea avea haine si accesorii opulente. Intr-o zi eram singure acasa, cand ea mi-a spus ca trebuua sa ajunga urgent undeva si nu avea cu ce pentru ca permisul de conducere ii fusese suspendat.

>De ce nu iei un taxi? Sau vrei sa te duc eu? am intrebat-o.

>Nu pot merge acolo cu taxiul... E nevoie de discretie.

>Vrei sa te duc eu?

>Nu stiu daca e bine. Daca ar afla Mustafa, ar face un bal...

>Atunci, n-o sa-i spun. Hai, imbracarea, ca te duc!

>Si inapoi cu ce vin?

>Vin tot eu dupa tine.

>Merci, dar nu cred ca e ok. Tipul la care merg se cunoaste cu Mustafa, iar ei doi se urasc de moarte.

>De ce?

>Pentru ca Avram era indragostit de Suzana, iar Mustafa i-a suflat-o si s-a casatorit cu ea. Ei doi au fost prieteni foarte buni, dar, din cauza Suzanei, s-a stricat totul...

>Inteleg. Nu am auzit pana acum de Avram asta...

>Deci realizezi ca, daca ar afla Mustafa ca te-am dus acolo, m-ar ucide. El nici macar nu stie ca eu ma intalnesc cu Avram... si probabil ca s-ar simti tradat. Dar eu am o slabiciune pentru Avram si...

>Nu te mai justifica. N-o sa-i spun lui Mustafa nimic. Pe mine ma intereseaza cum te porti tu cu noi, nu cu cine faci sex.

>Esti sigura?

>Foarte.

Svetlana s-a imbracat si, cand a fost gata, am plecat impreuna spre locul unde avea intalnirea. Pe drum, am incercat sa o descos ca sa aflu mai multe despre tipul cu care se intalnea, dar ea cam ezita sa-mi dea detalii.

RyeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum