Message | 51

2.6K 253 50
                                    

Jeongguk otworzył oczy, patrząc ukradkiem na Taehyunga

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Jeongguk otworzył oczy, patrząc ukradkiem na Taehyunga.

- Jeszcze?- spytał, nie chcąc poznać po sobie, że podgląda.

Choć próbował coś podejrzeć, to z marnym skutkiem. Pech chciał, że Taehyung miał na głowie ręcznik, więc tak czy siak Jeongguk nie mógł zobaczyć nowego koloru włosów chłopaka.

- Czekaj - sarknął, przyłapując go na podglądaniu.

Taehyung nauczył się dziś jednego - nigdy nie zakładaj się o coś z Jeonem Jeonggukiem. A zwłaszcza jeśli chodzi to, który wytrzyma dłużej podczas oglądania horroru. Kim tak skupił się na tym, żeby się nie bać, że nawet nie zauważył, że Jeon w ogóle nie ogląda filmu, a ma zamknięte oczy przez cały czas.

A Tae odpadł już w piątej minucie, bo wystraszył się napisów.

To była najłatwiejsza wygrana w życiu.

- Mogę chociaż wiedzieć jaki to kolor?- spytał młodszy, ponownie odwracając się w kierunku ściany.- Chciałbym to zwizualizować.

- Zwizualizuj sobie to, że jeśli jeszcze raz będziesz podglądał, to rzucę w ciebie ciastem.

- Tylko nie ciasto - jęknął, tworząc z ust podkówkę.- Zmarnowałem na nie moją ostatnią tabliczkę czekolady.

- Ona była moja. Swoją zjadłeś.

- Nie - zaprzeczył.- Zjadłem twoją, a swoją tam włożyłem.

- Jest jakaś różnica?

- Doceń to, że dzielę się swoją czekoladą!

- Po kradzieży mojej.

Jeongguk przewrócił oczami, ale wyszczerzył się. Nie mógł powstrzymać motyli w brzuchu ani uśmiechu, kiedy Taehyung był blisko. Zwłaszcza teraz, kiedy nie miał żadnych barier czy zahamowań.

- Kończysz?- spytał po upływie kilku minut.

- Dobra, trudno - warknął.- Nie wysuszę ich.

Gguk bez pozwolenia odwrócił się i otworzył szeroko oczy, piszcząc. Nie sądził, że Taehyung naprawdę przefarbuje włosy i to jeszcze połowę głowy na róż, a drugą na pomarańcz, jak chłopak zażądał.

- OMG tak!- zawołał, biegnąc do niego, by pochwycić jego pasma w swoje dłonie.- Możemy zrobić matching?!

- Słucham?- zapytał zdziwiony Tae, ale Jeon prędko się zahamował, odsuwając lekko.

- Nic - odburknął, odsuwając się, ale Taehyung nie pozwolił mu na to za bardzo, zanurzając jedną z jego dłoni w jego przydługawych włosach.

- Jeśli zrobisz mi coś z tymi włoskami to się obrażę.

- Czemu?

- Są śliczne - roztrzepał je.- Puszyste. Jeśli je rozjaśnisz, mogą się popsuć.

- Trudno. Najwyżej zetnę je do końca - uśmiechnął się, planując swoją nową fryzurę.

- Nie zrobisz mi tego - Kim złapał się za serce.

- Jeszcze zobaczymy.

Chłopak pokręcił głową, patrząc na drugiego. Między nimi było luźno, z czego oboje bardzo się cieszyli. Na początku bali się, że będą mieli problem z rozmawianiem o tym, co się wydarzyło.

Jeongguk przełknął ślinę, po czym zagryzł wargę, patrząc na Taehyunga z przejęciem.

- Ej, Tae?

- Hm?

- Nadal gniewasz się za Dalyuna?- spytał cicho i niepewnie.

- Nie - odpowiedział szczerze.

- Na pewno?

- Na bank. A ty-

- Jeśli jeszcze raz będziesz mnie przepraszać, to na ciebie napluję - przerwał mu mniejszy.- Mam dość. Robiłeś to dziś z pięćdziesiąt razy.

- Powinienem więcej.

- Shhhh - przyłożył sobie palec do ust.

- Ale prawdą jest to, że musimy szczerze porozmawiać - odparł Tae.

- O nie, zaczyna się...- jęknął, siadając na kanapie.

- Naprawdę uważasz, że jestem cudowny?

Ostra czerwień pokryła policzki Jeona, który uparcie wpatrywał się w Taehyunga, próbując zabić go swoim wzrokiem. Niestety nie dawało to zamierzonego skutku. Kolorowowłosy uśmiechał się jedynie coraz szerzej, podziwiając urocze rumieńce na policzkach chłopca.

- Jeonggukieee- wymruczał.

- Co?- burknął, robiąc się jeszcze bardziej czerwony.

- Wezmę to za tak - odpowiedział.

Nachylił się nad nim, przerywając dzielącą ich odległość i cmoknął szatyna w kącik ust.

Jeon poczuł jak jego serce zamiera, kiedy poczuł ciepły oddech na swoich wargach.

- Z-za co t-to?- spytał cicho.

- Podziękowanie - odpowiedział Taehyung, samemu się rumieniąc.- Sprawiasz, że czuję się wyjątkowy, Ggukie.


White Cherry | Taekook ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz