Fıfe

3.5K 146 32
                                    

Bugün lisanın seçmelere katılacağı gündü ve biz çok heyecanlıydık.
Jisoo "Yapabilirsin lisa!"  Diye bağırdığında bize bakıp gülümsedi. Rahat dans etmek için üzerine göbeği açık püskülü rengarenk bir kıyafet giymiş ve altınada kısa siyah bir şort giymişti.  Dans başlarken sarı saçları savruluyordu.

Tae bir yandan hayranlıkla onu izlerken bir yandan da ölümcül bakışlarını etrafa saçıyordu çünkü bütün erkekler buraya toplanmıştı. Kıkırdayıp izlemeye devam ettim bir yandan tezahürat yapıyorduk. Herkez bir den bağırmaya başladığında kulaklarımı kapadım çünkü bir kaç kişi çığlık atmaya başlamıştı. Erkekler onu ağzı açık izlerken gösteri bitti ve lisa selam vererek ayrıldı. Bir kaç kişi daha gösteri yaptığında sıra sonuca gelmişti.

Bay Kwang eline mikrafonu aldı ve sonuçların yarın öğlen açıklanacağını söyledi. Ayağa kalktım ve ilerlemeye başladım. Koridordan sağa dönüp kızlar toletine girdim ve elimi yüzümü yıkamaya başladım.

" Evet onun elenmesi için elimden ne geliyosa yapıcam " duyduklarım karşısında ağzım açıldı bu momo y'du ve yanında' da yeri vardı kesin bunlar bir iş peşindeydiler. Onları daha iyi duymak adına kapıya biraz daha yaklaştım ve onları dinlemeye başladım.

" Gerekirse hocayı tehdit ederiz, zaten yarın açıklanacak sonuçlar." Yeri'nin dediği şeyle ağzım iyice açıldı. Acaba bunlar neyden bahsediyordu. Momo " Neyle tehdit edicez ki? " Diye sorduğunda yeri muzipçe güldü ve konuşmaya başladı.

" karısını aldattığı dedikoduları vardı. Bununla tehdit edebiliriz ve eğer işe yararsa lalisa yerine seni seçer, söyleme işin bende annem karsını yakından tanır. " ikisi birlikte güldüler. Kapının kilit sesi geldiğinde çıkacaklarını anladım ve hızlıca toletten çıktım.

Sinirden avuç içlerim kaşınıyordu ben birgün bu Yeri'yi öldürücektim!

Sinirle Tae'nin yanına gittim ve onu bir köşeye çekip konuşmaya başladım." Tae iş başa düştü, Yeri pisliği sırf momo kazansın diye hocayı tehdit edip lisa'nın  kazanmamasını sağlıycakmış!"
Birden fazla bağırdığımı fark ettim çünkü bir kaç kişi bize anlamsızca bakıyordu.

" Aklında ne var? " Gülümsedim ve yürümeğe başladım yeri ve momo çoktan sınıfa gitmiş olmalıydılar. Sınıfa gidip olayı lisa ya anlattım ona sakin kalmasını söyledim ve planımı anlattım.

" Tae, hoca geliyor mu diye kontrol et! " Diye bağırdığımda kafasıyla beni onayladı. Gülümseyip önüme döndüm ortada iki sandalye vardı ve birinde momo birinde de yeri oturuyordu herkes buraya gelmiş çember oluşturmuş bizi izliyordu. Sinirle tısladım ve yeriye yaklaşıp saçından asıldım çığlık atıp yalvarmaya başladığında lisa ' da aynısını momo'ya yaptı ikisi birbirine bakıp acıyla inlediğinde
" Sus! " Diye bağırdı, lisa.

yeri'nin gözümden yaşlar inci tanesi gib dökülürken, " Yalvarırım bırak bir şey yapmıcaz " sinirle yüzüne tokat attığımda saçları yüzüyle birlikte yana savruldu ve büyük bir sesizlik oluştu.

" Bir daha çevremdekilere ve bana bulaşırsanız elimden kimse alamaz sizi duydunuz mu?!" İkiside korkuyla kafasını salladığında gülmemek içi kendimi zor tuttum.
" Birde unutmadan " dedi, lisa. herkes başını lisa'ya çevirdiğinde
" Bu sene kimin altında kalmayı planlıyorsun Jackson falan mı...
dur! yada Yugeom mu?" Utançla başını aşağıya eğdi ve ağlamaya devam etti herkesin ağzı beş karış açılırken tae, bana döndü ve
" bay kim geliyor!" Diye bağırdı yeri ve momo ya döndüm ve yüzlerine tükürüp,

only you and me | jenkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin