Uyandığımda kısa bir duşa girip kıyafet bakmaya başladım. Kısa bordo arkası ful açık strablez bir elbise giymiştim. Siyah topuklu ayakkabılarımı giyip hafif bir makyaj yapmıştım. Rosé hazır olduğunu görünce parfüm sıkıp yanıma küçük siyah bir çanta aldım. Kapıdan çıktığımzda jungkook ve jimin çıkmışlardı.
Aşağı indiğimizde bizden bir kaç dakika sonra lisa ve jisoo geldi. Taehyung,
" Lisa çok güzel olmuşsun" lisa taehyung'a sarıldığında jungkook omzuna vurarak önden gitmeye başladım. " tam bir öküzsün" bana anlamazca bakarken " ne yani bizde onlar gibi vıcık vıcık mı olalım?" Sorduğu soru üzerine göz devirdim.
" Olma jungkook sen hiç bir şey olma mazallah sonra öküzler küser sana !"
Biraz daha hızlanıp jisoo'nun koluna girdim. " tae tam dövmeliksin yemin ediyorum " Lisa gözlerini kısıp Jungkook'a baktığında "sende öküz olmasaymışsın o zaman" ikisi birbirlerine sarılırken midem kalktı. Tamam böyle olalım demiyorum ama en azından bir iltifat edebilir. Arabalara bindiğimizde jungkook kapıyı açarak oturmamı bekledi. Oturup yoldan dışarıyı izlemeye başladığımda.
" Jennie ne bu tavır özel gününde falan mısın? Biliyimde ona göre davranıyım bari" utançla başımı öne eğerken o gülüyordu.Konser alanına vardığımzda biletleri verip içeri girdik. Çok büyük bir yerdi. Biz önlerden yer tutuğumuz için rahatça görebiliyorduk. Ve en sevdiğim şarkısı başlamıştı.
I love youŞarkıya eşlik ederken başımı jungkook omzuna koydum. Şarkıyı o söylerken sesine bir kez daha hayran kaldım. Herkes çığlık çığlığa bağırırken bizim grup telefonlarımızın flaşını açarak havada sallamaya başladık. Jungkook arkadan bana sarılırken boynumu öpmesiyle huylandım. Bende onun yanağını öperek sallamaya devam ettim. Bir kaç şarkı daha çaldığında sahneden inerek hayranlarına selam verdi. Ellerimizi tutması için uzattığımızda gerçek olmayacak kadar güzeldi.
Masada duran içkimi ağzıma yuvarladım ve eşsiz kızı izlemeye devam ettim. Kafamı lisa'ya çevirdiğimde gözleri parlıyor ve hayranlıkla onu izlerken ellerini eline çarpıştırmıştı. Sevinçle yerinden zıpladığın da ben uzaktan onu izliyordum. konser'in içinde bar vardı ve jungkook ile beraber hem içip hem izliyorduk. Aramızda bir sessizlik oluştuğunda jungkook bu sessizliği bozdu. " jennie ben sıkıldım. "
" ne yapabilirim? " muzipçe gülümserken ters bakışlarımla onu engelledim. " beni eğelendirebilirsin? "
" sussana. " dediğimde dudağını büzdü ve izlemeye devam etti." ee şimdi napıcaz? " diyen jimine baktım. Gerçekten saat gecenin üçüydü ve biz uykumuz kaçtığı için hep beraber lobide oturuyorduk. " buldum! Hadi DC oynayalım " herkes Lisa'nın söylediğine başını salladığında halka olup oynamaya başladık.
Jungkook ve jiminin arasında durduğunda Jungkook " D mi C mi?" Diye sordu. Jimin " D" dediğinde muzipçe gülümsedi." en son ne zaman rosé ile sex yaptınız ?" Omzuna vurduğumda omzunu tutarak hayıflanmaya başladı. Sanki çok sert vurmuştum. " dün " dediğinde gözlerim şaşkınlıkla açıldı." siz ne zaman yaptınız?" Saçlarımla yüzümü kapatarak jungkooka yaslandım. " dün sabah " ağzım şaşkınlıkla açılırken utancımdan alev alev yanıyordum. Yanaklarıma ellerime yelpaze yaptığımda jungkook'u cimcirdim. Bu kadar açık sözlü olmasına dayanamıyodum.
Taehyung gülümseyerek " denizde " derken anladıkları için daha çok utanmıştım. Jimin, Jungkook, Jin ve taehyung gülerken rosé " bunu mu konuşucaz?" Diye hayıflanmasıyla başımı olumlu anlamda salladım. Şişeyi jimin döndürdüğünde lisa ile Jin'nin arasında kaldı. " D mi C ?" Lisa biraz düşünür gibi yaptıktan sonra " C " dedi ve Jin de muzip bir şekilde gülümsediğinde jin taehyung'a göz kırptı. " ya da yada boşver ben D diyorum " Jin gülümseyerek, " karar bir kere verilir bu yüzden de tae'ye kucak dansı yap " gözlerim şaşkınlıkla iyice açılırken lisa kızaran yanaklarını saklamaya çalışıyordu." bunu yaptığınıza gerçekten inanamıyorum " erkekler altan altan gülerken şişeyi lisa çevirdi. Ben ve jisoo ile aramızda durduğunda sormasına bile gerek kalmadan " D " dedim.
" Jungkook ne zamandan beri hoşlanıyorsun yada işte seviyorsun?" Derin bir nefes aldım ve anlatmaya başladım.
" geçen sene 1 Nisan'dı. Ben proje yapmıştım alel acele gittiğim için birine çarptım. Sonra seni gördüm " bana bakarken gülümsüyordu çünkü o da o günü hatırlıyordu. " projem bozulmuştu ama umursamadım. Bana yardım edip projemi baştan yapmıştık. İşte o zaman"
Elini elime kenetlediğinde hiç bırak gibi sıktım. Gözlerimi kırpıştırdığım da kafamı jungkook'un omuzlarına bıraktım. " jennie, " hafifçe hırıltılar çıkardım. " uyudu mu? " diyen jimin'nin sesini çıkartabiliyordum.
Bedenim havalandığın da jungkook beni odama kadar çıkarmış, yatağa yatırmış ve anlımdan öpüp gitmişti.
Rosé ise kıyafelerimi çıkarmış ve sonrasında kendini tam yanımda duran tek kişilik yatağa yatıp kendini uykuya vermişti.—
Arkadaşlar bölüm biraz kısa oldu
Öbür bölümü uzatıcam
İlerli bölümler biraz ekşınlı olucak he bu arada benden kıyafet olarak görsel istiyenler var ama ben görsel eklemeyi sevmiyorum bana biraz saçma geliyo yani hayal edin yazdığım kıyafetleri. Ya da ben medya ya eklerim.O güzel paragraf yorumlarınızı yazın bakem ❣️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
only you and me | jenkook
FanfictionCinsel içerik içerir! " Nasıl olduğunu bir türlü anlayamıyorum. Gardımı indirdim. Yemin ettim ; birdaha asla âşık olmayacaktım ; ama sırıl sıklam oldum. Sanırım bunun geleceğini görmeliydim. Gözlerinin içine düştüm. Çılgın dünyama geldin ; serin v...