Twenty

1.7K 69 38
                                    

Sabah kaltığımda karşımda birden jungkook gördüm ve yerimde sıçrayarak doğruldum. Elimi ağzıma götürdüğümde bana şaşkın bir şekilde bakıyordu. "Korkuttum mu?" Başımı aşağı yukarı salladığımda yanıma gelerek yatağa oturdu.
" sen niye burdasın? Rosé nerede?" Sanki çok soru sormuşum gibi sıkıntıyla nefes verdi. " Jimin'nin yanında işleri varmış bilirsin " göz kırparak söylediği şeyle gözlerim açıldı. Utançla başımı yere eğdim ve yataktan kalkıp jungkook'a döndüm. " hadi kalk hazırlan aşağıya inicez" bana imalı imalı baktığında dayanamayıp kolundan tutup kaldırmaya çalıştım.
" ne yiyorsun sen böyle hayvan gibisin" diye çemkirdiğimde ayağa kalkarak beni belimden tuttu ve duvara sabitledi.
" Napıyorsun?" Nefesi yüzüme çarpıyordu çok yakındık hemde fazlasıyla. " bence aşağıya inmek yerine başka şeylerde yapabiliriz?" Gözlerim açılırken onu omuzlarından itirerek dolaba yöneldim. Kendime kısa plaj bir elbise çıkardım ve bikinimi alıp lavaboya yöneldim.
" istersen burda giyin?" Göz devirerek
"Rüyanda görürsün!" Dediğimde gümseyerek, " Bana uyar " dedi ve daha çok sinirlenmiştim.

" Taehyung hadi bunu alalım " lisa taehyung'a akşam için otelden zorla kıyafet aldırmaya çalışıyordu. Biz bunu gülerek izlerken taehyung pes etti ve bıkkınlıkla mağazaya girip Lisa'nın istediği kıyafeti aldı. Gülürek yürümeye devam ettiğimde belimi kemikli elleri sarmıştı. " napıyorsun?" Gülümsüyerek beni kendine çektiğinde kaşlarım çatıldı. "yürümene yardımcı oluyorum" sinirle omzuna vurdum.
"gerek yok ben kendim de yürüye bilirim " Ellerini belimden çekerek önden yürümeye başladım. O ise bu hallerime gülüyordu. Plaja vardığımızda kızlarla koşmaya başladık ve önlerden bir yerden şezlonk bulduk. Yerleştiğimizde Jungkook yanıma oturdu. " Jungkook güneş kıremini sırtıma sürer misin?" Kafasını olumlu anlamda salladığında üzerimdeki de elbiseyi çıkardım. Jungkook bana şaşkınlıkla bakarken yutkundum.
" sanki mayo giyeceğin konusunda anlaşmıştık?" Bana sorar gözlerle baktığında önüme dönerek ona güneş kremini verdim.
" Sanırım anlaşmıştık ben hayır diyordum sen evet?" Güneş kremini sırtıma sürmeye başladığında vücudumun ısısı bir anda artarken öksürdüm.

" o zaman sende tişörtle girseydin jungkook, ben niye mayo giyiyorum?"
Birden ayağa kalkıp tişörtünü çıkardığında ağzım açık kaldı. Nerdeyse sahildeki tüm kızlar bize bakıyordu. Hızla ayağı kalkıp jungkook önüne geçtim ve şezlonka geri oturttum.
" ne yapmaya çalışıyorsun? " Ona imayla baktığımda. Etrafınfaki erkekleri gösterdi neredeyse çoğu bana bakıyordu. Birden yan tarafımızdan Lisa'nın sesi geldiğinde kafamı oraya çevirdim. " bunu giyemezsin!" Taehyung sinirle bağırırken lisa hiç oralı olmadı. Giydiği mayoya baktığımda göz bebeklerim yuvarlarımdan fırlıyacaktı. Neredeyse her yeri açıktı. Plajdaki erkekler ağzı sulanırcasına lisaya baktıklarında taehyung en son dayanamamış ve lisayı kucağına alıp denize sokmuştu. Onların bu hallerine gülerken jungkook elimden tutarak beni denize doğru sürüklemeye başladı. Ayaklarım denizin sokuğluyla ilkilerek geri çekildiğimde jungkook beni kucağına alarak denize ilerlemeye başladı.

" Ya! Jungkook " Çığırınmamı aldırış etmeden beni buz gibi denizin içine attı. Titreyerek jungkooka baktım.
" Üşüdünmü sen? " Başımı yukarı aşağı olumlu anlamda salladığımda yanıma gelip bana sarıldı. Bu hallerine alışık değildim doğrusu. Beni kolumdan tutup beni bir yere çekmeye başladığında artık pes etmiştim. " Jungkook nereye gidiyoruz?" Sırıtarak gülümsediğinde bu gülüşün altında hiçte iyi şeyler yatmadığını düşündüm.
" görürsün " dediğinde kimsenin olmadığı bir yere getirmişti. Etrafımızı kayalar kaplarken plajdan biraz uzaklaşmıştık. Etrafta kimseyi göremiyordum.

" napıcaz burda? " Kollarını belime doladı. İyiki burası çok derin değilidi ayaklarım yere değiyordu.
" seni özledim " sesi kulağıma müzik gibi gelirken şaşkınlıkla ona baktım. Birden sertçe dudaklarıma atıldığında ona karşılık verdim. Hızına yetişemiyordum. Birden sertçe kendini bana bastırdığında inledim. boynuma öpücükler bırakırken ben onun saçlarıyla oynuyordum. Ellerimi aşağıya doğru götürerek tehlikeli bir yol çizdim. Eğlenme sırası bendeydi. Ellerimi erkekliğine götürerek ellerimle kavradım ve gel git yapmaya başladım.
" sikiyim! " daha da hızlandığımda sertçe kendini bana tekrar bastırdı.

only you and me | jenkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin