Sixteen

2.1K 90 29
                                    

dikkat! SMUT bölümdür

______
07:45

Sabah yüzüme çarpan güneş ışıklarından dolayı kalkmamı sağlamıştı. Gözlerimi araladığım da gözlerime kaçan bir şeyler olduğunu fark ettim. Bunun ne olduğunu anlamak için kalktım ve etrafıma baktığımda da hâla sahilde olduğumuzu fark ettim gözlerimin kenarlarında kumlar birikmişti. Ve her yerim kum olmuştu.

Ne yani biz gece gitmemiş miydik? O birayı içmemem gerekiyordu. Arkamı döndüğümde gözleri açık bana bakan jungkook beklemiyordum. Aklıma zank eden bir şeyle yerimden kalktım. Etrafa göz ucuyla göz attım ve etrafta çok kişi yoktu. Bir kaç kişi yüzüyor bir kaç kişi oturuyordu. Elimi cebime attım ve saate baktım. Saat neredeyse 8'e geliyordu ve okula geç kalmıştık. Telefonumun kilidini açtığımda ard arda gelen bildirimlerle şok oldum. Lisa 12 cevapsız arama 9 mesaj , jısoo 7 cevapsız arama 8 mesaj , rosé 15 cevapsız arama 4 mesaj. Eve gittiğimde kesinlikle ölücektim. "kalk jungkook!" Bana anlamsız bakışlar atarken onu ayağımla itekledim. Bu yaptığımla hızlıca kalktı ve ellerini belime sardı.
" anladım sen benimle yüzmek istiyorsun. " göz devirmeden geçmedim ve ondan ayrıldım. " hayır, jungkook Okula geç kaldık. " boynunu döndürdü ve tekrar bana baktı. " bu muydu? "
" evet ama yetişmemiz imkansız. " güldü ve dudaklarını düz bir çizgi haline getirdi. " o zaman gitmeyiz. "
Bir yandan kulağa hoş geliyordu ama okula gitmemek benim için çok kötüydü. " geç kaldığımız için birdaha böyle bir şey olmıycak. " zafer kutlamalarını yaparken bende onun bu hâline gülmeden edememiştim.
" ee bugün napıyoruz? "

" hiç bir şey jungkook. " dedim, ordan hızlıca giderken. Jungkook'un peşimden gelmesiyle daha da hızlandım ve arabanın yanına geldiğimde jungkook'un arabayı açmasını bekledim. Arabanın sol kısmında dururken bende sağ kısmında duruyordum. Dirseklerini arabanın üstüne koydu ve öylece bana baktı.
" açmayacak mısın? " kafasını olumsuz anlamda iki yana sallarken bende dirseklerimi arabanın üstüne koydum.
" böylece dursak olmaz mı. " yutkundu ve cümlesine devam etti. " ben seni izlesem" dudağım kapalı gülümsedim ve başımı yana attım. Ellerimi arabanın üstünden çektiğimde üstümdeki kumları silkedim ve ayakkabılarımı giymeye başladım. " kahvaltı etmeyecek miyiz? " kafamı hayır anlamda salladım. Şuanda canım hiç bir şey istemiyordu. Midem bulanıyor ve sadece uyumak istiyordum. " peki. "

" akşam ne oldu? " sorduğum soruya karşılık kahkahalarını atarken ben onu izliyordum. " anlatmamı istiyor musun gerçekten? " kafamı aşağı yukarı salladığımda kafasıyla onayladı ve arabanın anahtarlarıyla arabayı açtıktan sonra arabaya bindi. Bende bindiğimde arabanın çalışmasıyla eve doğru gitmeye başladık ve bende bir yandan onu dinliyordum.

- Flashbac -

Yedinci Birayı gömdükten sonra hafif baş ağrım vardı ve midem çok bulanıyordu. Jungkook'un başına dikildiğimde kendine yapraklardan bir yer yatağı gibi bir şey yapmış ve uyuyordu. Ona bir yandan bakınırken bir yandan da aklıma takılan şarkıyı söylüyordum. Kendi etrafımda dönerken sesimi daha da yükselttim. Üstümdeki gömleği çıkardım ve tenime çarpan rüzgarın esintisiyle irkildim. Deli gibi dans edip etrafımda dönerken kendimi yerde buldum ve jungkook'un yanına ilerleyip ellerimi yüzünde gezdirdim. " kook, Bir tavşan gibi uyuyor! " kendimce gülerken başımın ağrımasına daha fazla sebep olmuştum. Gözlerimi kapatırken dudağım kapalı gülümsedim ve bağırarak söylediğim cümleyle daha da sevinmeme neden olmuştu. " jungkook, "

" jungkook benim sevgilim! "

Ellerimi ellerine geçirdim ve onu kaldırmaya çalıştım. " hadi sevgilim, dans edelim. " onu uyandırmak zor olacakki daha da itekledim. Sonunda kalkınca söylediği şey benim umrumda bile değildi.

" jennie sahroşsun. Sabah hatırlamak istemiyceksin? " yarım ağız sırıtışımı eksik bırakmadan ayağa kaldırdım ve söylediğim şarkıyla dans ederken başımı onun göğsüne attım. Yerde gözüme çarpan şarap şişesinin yarısına kadar dolu olduğunu fark ettiğimde eğildim ve onu elime aldığım gibi kafama dikmek istedim. Maalesef ki jungkook beni engellemişti.

" hayır içme artık. " gözlerimi kapattım ve parmak uçlarıma çıktığımda dudakların yaklaştım. Küçük buselerimi kondurduğumda beni durdurdu ve gözlerimin içine baktı. " jennie, pişman olucaksın. Sahroşsun. " omuz silktim ve tekrar onu öpmeye kalkıştım. Ellerimi yanaklarında gezdirirken daha sıkı öpüyordum onu. Yerimde zıpladım ve Bacaklarımı, hızlıca beline doladım üst dudağını öperken o da benim alt dudağımı dişliyordu. Ellerini saçlarımda gezdirirken bir süre sonra ellerini kalçama doğru indirdi. Hafif hafif sıkarak ellerini önümüze getirdi ve kot şortumun üstünden vajinamı ellemeye başladı. Bunu yapmasıyla daha da zevk almama neden olmuştu. kumun üstüne oturduğumuz'da sertçe onu öperken oda ellerini kalçamda gezdiriyordu. Boşta kalan ellerimle onun üzerindeki kısa kollu siyah tişört'ü çıkardım ve ellerimi göğsünde gezdirmeye başladım. " jennie, " nefes nefese kalan sesiyle bana baktı. Durduğunda ben devam etmek isterken o beni daha çok zorladı durmam için. " kook! "

" gerçekten istiyor musun devam ediyim mi? " dudaklarına tekrar yaklaştığımda öpüp geri çekildim. " evet istiyorum. "
" sen istedin. " dudaklarıma hızlıca öpmeye başlarken bir daha düşündüm onunla sex yapmak istediğimi ve evet bunu istiyordum. Dudaklarımı ısırdığında bu benim inlememe neden olmuştu. Zevk alıyor gibiydi. Ellerini tişörtüm de dolaştırdığında hızlıca çıkardı ve süttenimin ipleriyle oynarken bende ellerimle, giydiği kapri'nin kemerini çıkarıyordum. Kemerini çıkardığımda fermuarını açtım ve jungkook'ta elleriyle biraz aşağı indirmişti. Boxerı'nın ön kısmını kıvırdım ve bir yandan da onu öpmeye devam ederken erkekliğini elime aldığımda elimle biraz yukarı aşağı yaparak inlemesini sağladım. Şortumun üzerinde gezdirirken huylanmama neden olmuştu. Ellerimle şortumun düğmelerini açtım ve aşağı indirdim.

Göğüs kafesim sıkışmıştı ve nefes nefese kalmıştım. Çok fazla zevk alıyordum. Elleriyle sütyenimi indirdi ve göğsümü emerken bende bu fırsatta nefes alış verişimi kontrol ettim. Diğer göğsüme geçtiğinde kafamı boynuna gömdüm ve bende ellerimi sırtında gezdirirken o da benim kilodumu çıkarmakla meşguldü. Kadınlığımı ele geçirirken inlemelerimi durduramıyordum ve bende onun boxer ini indirdiğimde tek parmağıyla vajinamın içinde gel git yapıyordu. İnlememle onun beni öpmesi bir olunca nefesimi onun ağzına verdim. Yavaş yavaş öperken erkekliğini vajinamın üzerinde gezdirdiğinde elimle durdurdum. " prezervatif'in nerde? "
" cebimde kaldı. " başımla onayladıktan sonra kapriyi aldım ve içinde olan prezervatif'i jungkook'a verdim. Hızlıca taktıktan sonra dudaklarımda dudaklarını gezdirirken ellerimi boynuna doladım. " başlıyorum. " içkinin etkisindeyken hâla başım dönüyordu. Dudaklarını dudaklarıma bastırdığında gülümsedim ve hiç beklemediğim bir anda darbe gelirken inlememe neden oldu. Bu onun dudaklarında gülmseme yaratırken gel git yaparken. Çığlıklarım boş sahilde yankılanıyordu. Tırnaklarımı sırtına batırdım. Keskince nefes alışını umursamayarak beş tırnağımın izini sırtına bıraktım. kendini geri çekip ittiğinde, bedenimin sertlikle içimde akışkan bir sıvı hissetmem bir oldu.
Anlını anlıma koyduğunda dudaklarıma küçük küçük öpücükler bıraktı.

- Flashback end -

Daha fazla anlatmasına izin vermeden onu susturdum ve önüne dönmesini söyledim. Yüzümün kıp kırmızı olduğuna emindim ve elimi yelpaze gibi kullanıp kendimi rahatlatmaya çalıştım.
Yandan bana gülüş atarken koluna küçük küçük vurarak onu susturdum ama şimdilik.. " peki benim üstümde nasıl kıyafetlerim vardı?" Utanarak sorduğumda bana baktı ve yutkundu.
" Sen bana dayanamadım ve uyudun. bende üstünü giydirdim. Sonra kendikilerimi de giydim. " Bunu söylemesiyle daha da kızarmama neden olmuştu.

Selam. Bölüm'ün biraz saçma olduğunu biliyorum ve sizden özür dilerim. Her neyse yazarken utandım hemde fazlasıyla dsjsjxjdmx yorumlarınızı hor görmeyin. ❣️

only you and me | jenkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin