Medya ; jennie'nin okul kıyafeti.
Arkadaşlar, lütfen hakettiğim değeri verin ben sizden yorum istiyorum sadece votim de atmıyorsunuz geçtim artık onu ama lütfen sizin yorumlarınız beni mutlu ediyor ne kadar yorum gelirse o kadar mutlu oluyorum.
Bir düşünün derim bu dediklerimi ben sizin için bölüm atmaya çalışıyorum ama bir kaç kişi hariç yorum yapmıyorsunuz lütfen yorum yapabilir misiniz ?
İyi okumalar~
Okula gitmek için hazırlanırken; eteği,gömleği, süveteri hızlıca giydim ve çoraplarımı dizlerimin üstüne kadar çektim ve botlarımı giydim. Pembe kravatımı biraz bol bıraktım ve gömleğimde ki ilk iki düğmeyi açık bıraktım. Hazır olduğumda Jısoo'ya seslendim. " jısoo, hazırım hadi gidelim." dedim botlarım'ın bağcıklarını, bağlarken.
Kapı açılınca kafamı kaldırdım ve kimin geldiğine baktım. " jennie, hazır değil misin hâla?" Dediğinde ayağa kalktım ve dudaklarımı düz bir çizgi haline getirdim. kollarımı bağlayarak, dudaklarımı araladım. " Hazırım hadi gidelim. "
dediğimde kapının kulunu çevirdi ve aşağıya adımlarını attı.Omuzlarımı silktim ve çantamı alıp odamdan çıktım. Giydiğim okul kıyafeti ile rahatsız oldum. Okul kıyafetlerim ıslaktı ve bu yüzden bunları giymek zorunda kalmıştım.
Okula vardığımızda herkesin gözü bizim üzerimizdeydi kolumu lisa'nın omzuna atarak konuştum. " niye herkes bize bakıyor? " dediğimde bilmiyorum dermişçesine dudak büzdü ve gözlerimi etrafta gezdirdikten sonra eteğimi aşağıya çekiştirdim. Bu durumdan epeyce rahatsız olmuştum.
Sınıfa adımlarımı attığımda, çantamı sıraya attım ve sırama oturduğumda kafamı sıraya gömdüm. Zil sesi kulaklarımda çalarken aldırış etmedim ve kafamı sırada tutmaya devam ettim.
" selam. " tanıdık sesle gözlerimi araladım ve hafifçe başımı kaldırdım kafamı yana eğerken zorlandığım için dik konuma geldim ve saçlarımı kulağımın arasına koyarken yandan gülüşüne karşılık gülümsedim. "Selam" dedim gözlerim parlarken."yanımda değil, mümkün değil."
yorumu aklıma zank etti ve önüme döndüm. Edebiyat hocası içeri girdiğinde herkes ayağa kalktı ve selamladığımız gibi yerimize geçmiştik. Junkook hariç. O neden benim yanımdaydı ki? " yerine geçmeyi planlamıyor musun?" Sesimi Fısıltı şeklinde sorarak.
" beni bu kadar istememenin nedeni ne? " dedi o da aynı şekilde sesi benim kadar az çıkarken. Kalbimi durmuş bir şekilde hissederken gözlerimi kırpıştırdım ve yönümü ona çevirdim. "seni istemediğimi nerden çıkardın? "" gözlerin, anlatıyo herşeyi. "
dediğinde tekrardan önüme döndüm ve dersi dinlemeye çalıştım. Çalıştım sadece.
bacağımda soğukluk hissettiğimde irkildim bacaklarıma baktığımda jungkook'un elleri, çorabım kaymasın diye taktığım bantlardaydı." ne yapıyorsun? " soruma cevap vermemişti ve parmağını bantın altından geçirdi ve biraz gerdikten sonra aniden bıraktı ve bacağıma çarptığı için canım yanmıştı. Acıdığından dolayı ses çıkarmama engel olamamıştım. Yüzüm kızarırken ellerimle yüzümü kapatmaya çalışıyordum. Ama o buna engel olmuştu. saçlarım önüme geldiğinde elleriyle saçımı kulağımın arasına koydu ve kulağıma eğilip fısıldadı.
" seni bu kadar heyecanlandırmama sevindim. " derin bir nefes aldım ve kafamı yana çevirdim. " dersteyiz. "Dediğime güldü ve sıraya yaslanarak bay park'ı dinlemiş gibi yapmaya başladı. Ben ise bay park'a odaklandım.
Bay park, oturduğu yerden ayaklandı ve tahta'nın önüne geçerek konuşmaya başladı. " ikili eşler olarak bir sunum yapıcaksınız ve sonra bunu bana gösterip sınıfta sunucaksınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
only you and me | jenkook
FanfictionCinsel içerik içerir! " Nasıl olduğunu bir türlü anlayamıyorum. Gardımı indirdim. Yemin ettim ; birdaha asla âşık olmayacaktım ; ama sırıl sıklam oldum. Sanırım bunun geleceğini görmeliydim. Gözlerinin içine düştüm. Çılgın dünyama geldin ; serin v...