Paragraf yorumlarınızı unutmayın. Lütfen. ♡
___☆___
11:27Herkes bavullarını bagaja yerleştirdikten sonra otobüse sıra halinde binmeye başlamıştı.
Bende taehyung ile oturuyordum yani hoca tabiki de izin vermemişti. Bizim tam arkamızda ise jungkook ve lalisa oturuyordu. Ben cam kenarına geçmiştim. Araç haraket etmeye başlayınca gözlerimi kapattım ve taehyung'a seslendim, " taehyung benimle uğraşma hiç takamıycam seni."Göz devirdiğini görür gibiydim o yüzden dudağım kapalı gülümsedim ve kafamı koltuğa yasladım. Telefonumu cebimden çıkardım ve hafif bir müzik açtım.
___☆___
12:23Birinin beni dürtmesi ile gözlerim hafifçe aralandı ve kafamı sağa çevirdiğimde oturur pozisyonda bana bakıyordu " ne var " dedim mayhoş çıkan sesimle, " seni çok seviyorum, kardeşim, " gözlerimi kapatarak güldüm, yalaka. 'Hıhı' diyebildim. Söylediği şeyin sonu nereye gelicek merakla bekledim.
" şey, " kızacağımı biliyordu ve bu yüzden çekingen gibi bir hali vardı. Tam konuşacaktı ki bir şey onu durdurdu ve arkasını döndü.
Koltuktan kafasını çıkardı ve jungkook ile bir şeyler geveliyordu. Yanındaydım ki az olsada duyabiliyordum.Jeon jungkook'un Anlatımından
" ne? " diye yönelttim, ne isteyeceğini az olsada tahmin ediyordum ama o olmaması için yalvardım. " sen ve ben yer mi değiştirsek? Rahat edemedimde"
Göz devirdim ve kendimi gülmemek için zor tuttum." hayır. " ona cevabın kısa ve özdü. Ama ben ona hayır bile desem o anlamamak için çaba harcıyordu yerinde zıplıyor ve bana yalvarıyordu. " taehyung o götünü, al ve dizlerinle destek aldığın yere oturt. " Dudak büzdü ve kollarını hızla göğsüne bağladı. " ne yani trip mi atıcaksın, çocuk gibi? " kafasını yana yatırdı ve şuanda yavru köpekten farkı yoktu.
" ne yani jennie ile oturmak istemez misin? " söylediği şeyle gözlerimi büyüttüm ve aslında fena fikir sayılmazdı az önce 'olmaz' demem şuanda siklemiyordum bile ama o da olmaz demişti.
Ne yani bu kadar mı nefret ediyor, benden?
Tek kaşımı kaldırdım ve yavru köpeğe baktım. " geç. " dedim gülerek bana baktı ve kocaman sırıttı. " seninde yararına. "
Dedi göz kırparak.Kim jennie'nin Anlatımından
Kafamı cama yaslamış müzik dinliyordum bir yandan da ayağımla ritim tutuyordum. Yanımda bir hareketlilik hissedince Taehyung olduğu için boş verdim. Kulağımdaki kulaklık çekilince sinirle taehyung'a döndüm ve ağzıma geleni söyledim.
" Bana bak tae! Bir daha bana bulaşırsan o ağzını dağıtırım!"
Ağzım şaşkınlıkla açılırken
Karşımda Jungkook vardı. Fazla bağırmış olucam ki otobüsteki herkez bize bakıyordu gülümseyip konuşacağım sırada ellerini dudağıma yerleştirdi ve konuşmamamı sağladı. " Şarkı güzelmiş" dediğinde sinirle ona baktım. Lisa benden iyi bir azar yiyicekti. Kafamı lisaya çevirdiğimde bana gülümseyerek el sallıyordu ona öldürücü bakışlar gönderdim ve başımı Jungkook'a çevirdim. Biran dikkat etmediğim için Jungkook ile çok fazla yakın olduğumuzu fark ettim çünkü Burunlarımız bir birine değiyordu. Nefesini dudaklarıma üflediğinde dudağımı dişledim. Gözlerimi kırpıştırdım ve geri çekildim. Umarım yolculuk çabuk biterdi.
"Jennie?" Duyduğum sesle daha çok mayıştım ve anında gözlerimi kırpıştırdım. Bir dakika ben Jungkook'un omzunda mı uyuya kalmıştım? Başımı kaldırıp etrafa şaşkınca baktığımda geldiğimizi anladım. Ayağa kalktım ve ilerlemeye başladım. Yeni kalktığım için sersemlesem'de bunu umursamadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
only you and me | jenkook
FanfictionCinsel içerik içerir! " Nasıl olduğunu bir türlü anlayamıyorum. Gardımı indirdim. Yemin ettim ; birdaha asla âşık olmayacaktım ; ama sırıl sıklam oldum. Sanırım bunun geleceğini görmeliydim. Gözlerinin içine düştüm. Çılgın dünyama geldin ; serin v...