~Part Two~

302 19 8
                                    

На другия ден ~~~
Седях най-спокойно на дивана и гледах телевизия докъто баща ми нямаше търпение онези да дойдат. След половин час таксито спря пред нас. По звъня се на вратата, а баща ми отвори. Те влязоха.
Започнаха да се прегръщат тримата.
- Айшш къщата се напълни с боклуци. - Отидох и взех един налонов чувал. Отидох при тях и я отворих - Хайде скачайте вътре, че засмърдя - усмихнах се мазно
- Как смееш да ни говориш така! Джимин осъзнай се бе момче! Аз съм ти баща, а това са майка ти и бр.. - говореше ми той почти викайки. Првкъснах го
- Слушай ме сега внимателно! Тези мърши не са ми никакви и никога няма и да ми бъдат!
- Джимин внимавай с приказките! Казах ти да не ги обиждаш! - говореше той като вече се виждаше яростта му. Токова ли може да ги обича тея. Не казах нищо повече, а излязох.
Отисох в базата.
- Юнги намери ми информация за новата жена на баща ми и синът и. Искам да знам всичко за тех. Разполагал с време от един час. - седнах си на бюрото. Той кимна и излезе.
Вечерта ~~~
Прибрах се и заварих Джонкук на дивана.
Огледах го внимателно.
- Джонкук горе! Сега! - казах заповеднически. Погледнах го сериозно. Той ме гледаше няколко секунди и тръгна бавно и несигурно на пред. Беше се насочил към неговата стая, но го задърпах в моята. В карах го вътре и заключих вратата. Гледаше ме оплашено.
Глт Кук
Беше ме страх да по мръдна. Не знаех на какво е способен. А й какво може да направи 14 годишно момче срещу едно 17 годишно. Той започна да пристъпва бавно към мен.
- Съблечи се! - заповяда усмихвайки се мазно
- К-какво? - чух много добре, но се надявах да не съм.
- Няма да повтарям! - Каза през зъби - Веднага! - започнах бавно да надигам бузата си. Този определено беше психопат. Нямаше нищо общо с баща му. Махнах блузата си  гледах на доло
- Продължи! - пак заповяда. Бавно разкопчах и дънките си. Събух ги. Останах по боксерки.
Погледа ми бе забит в пода. Какво искаше  този от мен.
- Сега съблечи мен - каза дяволно Джимин. Джонкук беше толкова притеснен. Осещаше на къде бият нещата. Не искаше този да отнеме девствеността му. Та той бе едва на 14 години. Надяваше се по някаква случайност родителите му да се върнат по рано, но вероятността това да се случи беше минимална. Започна да го съблича бавно с треперещите си ръце. Знаеше, че и да се опита да избяга нямаше да успее. Той щеше да го хване и ситуацията щеше да е по лоша.
И двамата вече бяха чисто голи.
- На колене! - заповяда Джимин. Харесваше му да наранява хората. Харесваше му мисълта, че ги е страх от него.
Джонкук искаше да спре, но не можеше. Беше го страх какво ще му направи ако противоречи. Лицето му беше точно пред огромния член на Джимин. Малчото не разбираш какво по - големия иска от него.
Джимин хван косата му и го дръпна назад. Джонкук извика от болка. По- големия веднага набута члена си в устата му. Започна да се тласка в него докъто по-малкия се давеше и правеше жалки опити да си поеме въздух. След не повече от час устат на Джонкук се напълни със спермата на Джимин. По големия хвана по малкия за вратът. Той се задави. Нямаше избор. Првглътнах течността колкото и да не искаше. Джимин го дръпна  за косата и по малкия се изправи. Джимин го бутна грубо на леглото. Обърна го в кучешка поза и навлезе рязко в него. Джонкук изкрещя с цяло гърло
- Моля те спри! - викаше през сълзи. Болката беше неописуемо голяма. Малкия крещеше. Надяваше се някой да го чуе и да му помогне, но уви не стана така. Джимин се за биваше силно и на дълбоко, задоволявайки нуждите си. След още мъчение за малкия, той свърши в него. Излезе и се изправи. О ърна го и хвана челюстта му. Стисна я силно.
- Това ще е нашата малка тайна - говореше бавно с онзи противен глас - А ако някой научи за нея.... ще се постарая повече да не видиш бял ден. - каза той. Хванах го за вратът и го събори от леглото.
- Разкарай се от тук! - Каза той. Малкия едва можеше да помръдне от голямата болка. Влачейки се по земята стигна до половината до стаята. Джимин отиде до него и за финал на всичко го хвана за вратът и го вдигна. Зби му кроше в лицето. Струя кръв се стече от устната на по малкия който вече нямаше сили за нищо. Джимин го избута силно от стаята. По малкия се строполих пред стаята на хьонга си. Джимин затвори вратата и отиде да се изкъпя докъто малкиа лежи гол в коридора.
Джонкук влачейки се тръгна към стаята си. Сълзите обливаха лицето му. Искаше да сподели ан някого, но не можеше. Искаше някой да прегърне, да го успокой. В повечето случай това бе баща му, но той вече не бе сред тях. Легна направо в леглото и се зави. Изкаше да заспи и на сутринта да се събуди отново щастлив. Да разбере, че това е било просто кошмар и да слезе на закуска посрещнат от майка си и баща си. Но уви нищо от това нямаше да се случи и той го знаеш. Предпочиташ да се заблуждава въпреки, че това го нараняваше.








~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Това е втора част надявам се да ви хареса!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Това е втора част надявам се да ви хареса!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Да ви оправя малко настроението с това ангелче. Знам, че вече е втори, но вчера главата ми още не беше готова.
ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН НА НАШЕТО БЕБЧЕ!!! Да е жив и здрав, много любов, щастие и късмет. Много го обичаме и да продължава с осърдната работа. Той прави всичко за да ни зарадва, да ни направи щастливи. Той казва, че ще тренира по осърдно за да стане още по секси за свой те армията. Не знам колко повече от това. Иска да получа сърдечен удар, но да.

 Иска да получа сърдечен удар, но да

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Искам да каже те в коментарите как го харесвате повече

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Искам да каже те в коментарите как го харесвате повече. С къса или с дълга коса?

𝔄𝔩𝔩 ℑ 𝔫𝔢𝔢𝔡 𝔦𝔰 𝔩𝔬𝔳𝔢 | Play with us Where stories live. Discover now