Глава 4 /Спиш ли?/

950 35 0
                                    

Намирах се по средата на огромна къща със супер много картини.Къщата беше много красива,но сякаш студена.Пред мен имаше голямо стълбище,което сигурно водеше до втория етаж.Започнах да изкачвам стълбите една по една докато не чух силен вик:
-...Само да посмееш да я докоснеш,ще съжаляваш че си се родил,кучи син!-изкрещя мъжът,който глас ми беше много познат.
Започнах да изкачвам стълбите по-бързо,но сякаш те ставаха още повече със всяка моя стъпка.
-....тя е моя,моя и само моя!Разбра ли ме!Убий ме,но не се опитвай да нараняваш нея!-крещеше той.Тогава в главата ми изникна него.Хари.Това е той.Ето защо гласът ми беше познат.
-Хариии!-изкрещях аз,а в отговор получих само зловещ смях.
Когато вече изкачих стълбите видях Хари,вързан за стол,а пред него стоеше мъж с 4-5 години по-голям от Хари.Но най-много ме впечатли това,че те много си приличаха сякаш бяха братя.
-Ето я и принцесата.-каза смеейки се.-Братко,защо не ми каза,че тя е толкова красива?-каза той обръщайки се към Хари.
-Не я докосвай!-изкращя Хари.
Аз още бях вцепенена от случилото се.Значи те са братя?
Изведнъж "братът" на Хари извади пистолет и го насочи към мен...

Събудих се от ужасният сън който сънувах.Погледнах часовникът и видях,че е 4:00a.m
Как така ще сънувам Хари и брат му като дори не знам дали има брат?Размишлявах доста и реших направо да го питам.

abbymiller:Хей Хари!Спиш ли?

harrystyles: Всъщност не,защо питаш?

abbymiller:Исках да те попитам нещо.Ти имаш ли брат или сестра?

harrystyles:Ами да,имам сестра.Ти защо питаш?

Моля?Явно съм някоя откачалка след като сънувам как брат му почти ме убива,като всъщност той НЯМА БРАТ!!Боже трябва да отида на психиатър.

abbymiller:Ами просто се зачудих,тъй като не сме си говорили за това.

harrystyles:Ами ако искаш може да поговорим утре в 8?😉

Чакай,той да не би да ме покани на среща? Абигейл,дишай!

abbymiller:Ами съгласна съм!

harrystyles:Добре ще те взема в 8❤️А сега лягай да спиш!

abbymiller:Лека!

harrystyles:Лека❤️

Изпрати ми сърце!Какво става?Защо се движим толкова бързо?Сякаш съм на виенско колело и всеки момент ще спрем на върха.

Оставих телефона на нощното си шкафче и си легнах.Дълго се въртях в леглото и заспах.

What if.. [H.S] ✔️Where stories live. Discover now