-Някой ще ми обясни ли какво се е случило преди малко?-извика ядосано директора.Накратко от както дойдохме в кабинета му не сме казали нищо.Аз държах ръката на Хари до мен,а Стийв се опитваше да спре кръвта от носа си.Хари го напердаши доста добре.
-Абигейл!Кажи ми поне ти,тези двамата знам,че няма да кажат нищо.-каза директор Робъртс слагайки ръцете си на огромното си бюро.Робъртс е един 40 годишен човек,който наистина мрази да чака.
-На кратко Стийв ме обиди и Хари ме защити.-казах аз сериозно и се обърнах към Хари.Той гледаше доста гневно към Стийв,но поне малко се успокои.
-Както виждам Хари е пребил Стийв.Явно Стийв доста те е обидил -каза Робъртс.
Този човек наистина ми лази по нервите.Хари не е виновен за нищо.Стийв го провокира.
-Вижте господин Робъртс,не искам да се карам с вас,но Стийв си го заслужи.Ние не му направихме нищо,а той започна да дразни Хари и да обижда мен.-казах аз и се отпуснах ядосано на стола.
-Не е вярно!Шибаният Стайлс ме удари без да му съм направил нищо.-каза Стийв.Явно не му стигна боя.
-Приятел,мисля,че ти беше малко!-каза Хари,а аз без да искам се изсмях.Бързо прикрих устата си и се извиних.
-И тримата ще бъдете наказани.Оставате още два часа след края на часовете.-каза директора,а ние с Хари издишахме в хор.-Свободни сте!-довърши той.
Ние не чакахме втора покана и бързо излязохме от кабинета.Стийв ни изгледа злобно и продължи надолу по коридора.Когато изчезна от погледите ни с Хари се погледнахме и избухнахме в смях.
-Видя ли го как ни гледаше?-казах аз през смях.
-А видя ли директора как ни гледаше?-попита той и отново започнахме да се смеем.
Радвам се,че той отново си върна настроението.Но,трябваше да останем след часовете и тримата и не знам,как Хари и Стийв ще се изтърпят за два часа.Дано да имаме късмет.Поне аз де.
-Остават 10 минути до края на часа,искаш ли да излезем?-попита той.Аз кимнах и го хванах за ръка.Тъкмо тръгнахме,но аз се сетих,че има вероятност Джак да ни види и се спрях.
-Какво има?-попита объркано той.
-Ами ако Джак ни види?-попитах го аз.
YOU ARE READING
What if.. [H.S] ✔️
FanfictionАми ако не го бях срещнала? Щях ли да бъда щастлива? Ами ако не бях отишла в онова кафене? Щях ли да се влюбя в друг? Ами ако... Две думи,но толкова значения. Това е историята на Аби и Хари,момиче и момче,които съдбата наказала твърде рано.След като...