Глава 30 /Сега го загази,Джак!/

417 21 4
                                    

Събудих се от ранните сутрешни лъчи,които влизаха през прозореца ми.Дори не си спомням как съм се прибрала снощи.Обърнах се за да взема телефона си и тогава видях Хари.Как не съм го усетила?Той спеше доста дълбоко,пък и щом алармата ми не ме е събудила значи е рано.Тъкмо когато тази мисъл мина през ума ми и гадния звук от алармата ми се разнесе в стаята.Побързах да я спра,за да не събуди Хари.Станах и отидох до банята за да си измия лицето и зъбите.След като съм готова,влязох в стаята и отидох до гардероба си.Взех си чифт сини дънки скъсани на коляното и бяла тениска на пеперуди.Обърнах се за да видя Хари,но той още спеше.Със скоростта на светлината облякох дънките и тениската си.Със всяко мърдане на Хари,сърцето ми увеличаваше ритъма си.Когато бяг готова,отидох до леглото и се опитаж да събудя Хари.

-Хари-казах аз и леко го побутнах.-Харии-казах отново,но от него няма никаква реакция.

За това отместих кичурите коса от лицето му и леко целунах нацупените му устни.Изведнъж ръцете му се увиха около кръста ми и се оказах върху него.Той се усмихна и сладко разтърка очи.

-Добро утро!-каза той със сутрешният си глас.-Предпочитам да ме събуждаш с целувки от колкото със крясъци.-добавя,а аз се засмях.

-Знам,че не спеше.А от кога си събуден?-попитах го аз.

-Още от както алармата ти би.-каза той,а аз усещам как по бузите ми се разпространява червенина.

-З-значи си в-видялл..-казвам аз с трудност,а той се засмива на притеснението ми.

-Видях всичко,скъпа.-каза той много близо до ухото ми,а аз си спомних къде се намирам и бързо станах от Хари.-Спокойно не гледах много.-добави той и ми намигна.

Леле как може да съм такава глупачка?Трябваше да се преоблека в банята!Спокойно Аби!Все пак не си била гола,ами по бельо.
В това време Хари се изправи и тогава разбирах,че той е само по боксерки.Бързо закрих очите си а той силно се засмя.

-Аби спокойно,сякаш до сега не си виждала момче по боксерки.-каза той,а аз още се отърсвам от тялото му.Боже той има плочки.А татуировките правят тялото му да изглежда още по секси!

-Н-не съм.-казах аз,а той явно се сконфузи и не каза нищо.-Чакам те долу!

Слязох долу в кухнята и взех една ябълка.Тази сутрин започна толкова странно.От събуждането на Хари стигнахме до това дали съм виждала момче по боксерки.
Вече довърших ябълката си,когато Хари слезе по стълбите.

What if.. [H.S] ✔️Where stories live. Discover now