1 седмица по-късно
Честно казано през изминалата седмица не се случиха много интересни неща.Най-интересното от всичко,което се случи е това,че вече Джак е в затвора.След като Хари предаде доказателствата на полицията,Джак беше хванат и се надявам да не излезе.
Също така наближава бала,както и изпитите ми,така че малко спокойствие ще ми е от полза.Вече съм започнала да се подготвям,но както винаги аз не съм сигурна в себе си.Хари също доста ми помага със стресът около всичкото това "зубрене".Като говорим за Хари,с него вече прекарваме доста време,тъй като няма от кого да се крием повече.Учим заедно,храним се заедно,дори спим заедно(на едно легло само да уточня).О и също така Найл и Зейн се преместиха в Лос Анджелис.Не предполагах,че нанасянето им ще бъде толкова бързо,но явно от доста отдавна са се подготвяли.Миналата вечер ни поканиха да отпразнуваме преместването им в новият им апартамент и бих казала,че апартамента им беше страхотен!Те поканиха и Хари и мисля,че доста си допаднаха.Особено със Зейн.През цялото време разговаряха за татуси и за това кой има по-хубави.Ние с Найл пък си говорехме за новата му приятелка.След като се раздели със бившето му гадже,той беше съсипан,но сега виждам,че е по-щастлив от всякога.Всъщност това е била и причината да се премести тук,а Зейн дошъл с него "за да започне от начало"както казва той.
След невероятната вечер,Браян и аз си тръгнахме доста късно,докато Хари каза,че малко ще поостане.
Днес е учебен ден затова трябва вече да ставам,макар,че сърце не ми дава да оставя леглото си.
Измих си зъбите и лицето и се преоблякох в дънки и тениска (както винаги).Влязох в кухнята и когато не видях Браян, излязох.Заради работата му,той е доста зает,но така плаща онлайн уроците си.
Взех си раницата,обух си обувките и излязох отвън.Времето днес е мрачно,което е не типично за Лос Анджелис,но както и да е.
Тръгнах по улицата и се огледах за някое познато лице,но така и не намерих.Видях любимото ми кафене,което отдавна не съм посещавала и реших да вляза вътре.Отворих вратите и сладкото звънче над мен иззвъня,показвайки,че има нов клиент.
Погледнах към касата,надявайки се да видя топлата усмивка на Марта,но вместо това видях младо момиче с руса коса,вързана на опашка,сини очи и сладка усмивка.Тя ме забеляза и веднага ми се усмихна.Аз отвърнах на усмивката ѝ и се насочих към нея.
VOCÊ ESTÁ LENDO
What if.. [H.S] ✔️
FanficАми ако не го бях срещнала? Щях ли да бъда щастлива? Ами ако не бях отишла в онова кафене? Щях ли да се влюбя в друг? Ами ако... Две думи,но толкова значения. Това е историята на Аби и Хари,момиче и момче,които съдбата наказала твърде рано.След като...