Няколко дни по-късно
За сега всичко вървеше по план.Джак още не подозираше нищо.С Хари се виждахме само през вечерта,защото "може да ни видят".От както задействахме плана,с Хари си обещахме да не крием нищо един от друг.Все пак всяка връзка се дължи на доверието,а както в нашия случай с нашата "тайна" връзка ни трябва доста доверие.
Събудих се преди алармата си и започнах да се обличам за училище.Влязох в банята и си измих зъбите и лицето.Излязох от банята и тръгнах към кухнята.Там беше Браян,който тръгваше за работа.
-Добро утро!-каза той.
-Добро утро,Браян!-казах и го прегърнах.
-Станала си рано.-каза той и се засмя.
-Като за първи път!-казах аз и двамата се засмяхме.
-Е аз ще тръгвам,приятно училище!-каза и ме целуна по бузата.
-Знаеш,че няма да бъде приятно!-казах му когато стигна до вратата.
Той се засмя,намигна ми и излезе.
Е време е да тръгвам.Взех си раницата и си облякох обувките.Излязох от къщата,заключих и тръгнах към училище.Бях изпуснала много материал и трябваше да уча допълнително всеки ден.А колкото до Аманда и Стийв,е вече не ми правят толкова проблеми.Аманда веднъж ми се присмя,но това беше.Стийв скъсъл с нея още преди месец,(както разбрах от Лиам),защото му е изневерила с най-добрия му приятел.Леле изпуснала съм доста интриги.
Влязох в училище и първото нещо което видях е Аманда,която се натиска с Джейсън и Стийв който се натиска с Бриана.Чувствам се сякаш съм в някое риалити.Отидох до шкафчето си и се облегнах.Трябваше да изчакам Хари,все пак тук в училище е едно от "безопасните" места.
Бях се замислила,когато някой ме хвана за рамото.Погледнах и видях Хари да ми се усмихва чаровно.Прегърнах го силно и го целунах.-На какво се дължи това посрещане,госпожица Милър?-каза той,карайки ме да се засмея.Той обожава да ме нарича с фамилията ми.
-Просто ми липсвахте господин Стайлс.-казах аз,а той се усмихна,показвайки ми сладките му трапчинки
-И ти ми липсваше!Спокойно,след като плана завърши няма да се отделям от теб!-каза той и ме прегърна.
-Да тръгваме!-казах аз и тръгнахме към часа по информатика.Там не ни трябват учебници,плюс това,този час ни е единственият общ с Хари.
Когато влязохме в стаята,тя беше почти пълна.Потърсих с поглед Лиам,но не успях да го видя.Той все още не знае за това,че с Хари отново сме заедно и смятам,че ще бъде доста изненадан.
С Хари седнахме на третия чин.Нито много напред,нито много назад.Все пак отзад са "готините".Хари също е от тях,но не харесва да му казват,че е готин.Все пак те го искат само заради атрактивността му,не заради личността и характера му.Погледнах го и се усмихнах.Беше се замислил и изглеждаше доста сериозен,но в същото време и доста секси.Когато ме забеля,че го зяпам рязко ме погледна и ме ощипа.-Знаеш,че да зяпаш не е прилично.-каза той.Аз се засрамих и сведоха глава.
-А-аз н-не те з-зяпах.-казах аз,опитвайки се да говоря нормално.
Той се засмя и ме придърпа към него.Целуна не по челото и ме погледна с неговите прекрасни очи.
-Ще се направя,че не съм видял нищо.-каза той и ми намигна.
Аз се усмихнах и го целунах.
-Ей,влюбените,вземете си стая!-извика някой от задните чинове.
Аз се обърнах и видях Стийв и цялата му групичка да се хилят на среща ни.-Поне моята приятелка не ми изневерява!-каза Хари,а аз едва успях да не се засмея.
-Мери си приказките,Стайлс!-каза Стийв и се изправи.
-Накарай ме!-каза Хари и се изправи също.
Приближиха се един към друг и се гледаха сякаш ще се избият.Хари можеше да избухне всеки момент,а това нямаше да е хубава гледка.
Аз отидох до тях и хванах Хари за ръката.Той ме погледна,а аз само кимнах в знак да се успокои.Той също кимна и тръгнахме към чина си.Този учител няма ли вече да се появи за бога?!-Леле леле,сега и гаджето ти ли ще те защитава Стайлс?Всъщност малката курва е станала доста смела!-каза той и се засмя.
Добре това беше.Докато се усетя,Хари се отскубна от ръката ми и със един бърз удар повали Стийв на земята.Качи се върху него и започна да го налага.-Повече..да..не съм...те чул..да..наричаш..Аби..курва.-крещеше Хари между ударите.-Разбра ли ме?-изкрещя му отново.
-Какво става тук?-ооо,сега ли намери да се появиш?Хайде де!?-И тримата при директора.Веднага!-каза той.
Аз отидох до Хари и го прегърнах през кръста,за да се успокои.Той ме целуна по челото и тръгнахме напред,докато учителят се опитваше да изправи Стийв от пода.
Такаа хора завърнах се! Съжалявам,че толкова се забавих с новата глава,но бях болна.Надявам се главата да ви хареса!
YOU ARE READING
What if.. [H.S] ✔️
FanfictionАми ако не го бях срещнала? Щях ли да бъда щастлива? Ами ако не бях отишла в онова кафене? Щях ли да се влюбя в друг? Ами ако... Две думи,но толкова значения. Това е историята на Аби и Хари,момиче и момче,които съдбата наказала твърде рано.След като...