Страх - чувството което не съм усещала от 8 години.След като баща ми почина,се страхувах.Страхувах се от живота и от съдбата си.С отминаването на годините,страхът започваше бавно да отминава.До днес.
Бях се свила на кълбо в леглото си и плачех.Плачех от страх.Плачех от нерви.Плачех от болка.Всичките тези емоции ми дойдоха в повече днес.**********Ретроспекция************
Усещах нечие присъствие.Усещах как някой ме наблюдава.Тогава рязко се обърнах и го видях.Беше мъж.Висок с тъмна коса.Имаше очила и фотоапарат.Когато ме видя на секундата се скри.Уплаших се.Започнах да бягам по улиците докато стигна до вкъщи.Прибрах се.За щастие Браян днес е на работа и го няма.Облегнах се на вратата и я заключих.Дишах тежко и плачех.Не можех да си поема въздух.Спуснах се по дължината на вратата и се оставих на емоциите си.
*****Край на ретроспекцията*****
Плачех вече от часове.Чудя се как са ми останали още сълзи.Най-много от всички емоции надделяваше болката.Случката сутринта когато видях Хари се повтаряше пред очите ми и караше вече разбитото ми сърце да се троши на още повече части.Досега не се бях влюбвала и не знаех какво е чувството да ти разбият сърцето.До днес.
Иска ми се да не се бях влюбвала в Хари.Ако не бях в онова шибано кафене сега нямаше да плача.Вече не мога да позная себе си дори.Изгубих вяра във всеки.Но както са казали хората "Всяко зло за добро".Запознах се с Лиам.Той е първият ми приятел.Когато се сетих за разказите му днес несъзнателно се усмихнах.Да,той беше прекрасно момче.А аз мисля,че откачам!
Изправих се и реших да се отърся малко от всичко.Отидох и напълних ваната с вода.Една гореща вана ще ми се отрази добре.Свалих си дрехите и влязох във ваната.Беше отпускащо.Постоях поне половин час и излязох от нея.Влязох в стаята си и взех един черен клин и бяла тениска.Изсуших си косата и си взех телефона.Да,беше ме страх,но реших,че ще потичам.
Аби Милър не я е страх от нищо!Повтарях си по пътя до парка.Когато стигнах си сложих слушалките и започнах да тичам.Слушах доста депресиращи песни,но по принцип аз такива си слушам.Не знам защо,просто ги предпочитам пред онези пълни с "забава" мелодии.
VOUS LISEZ
What if.. [H.S] ✔️
FanfictionАми ако не го бях срещнала? Щях ли да бъда щастлива? Ами ако не бях отишла в онова кафене? Щях ли да се влюбя в друг? Ами ако... Две думи,но толкова значения. Това е историята на Аби и Хари,момиче и момче,които съдбата наказала твърде рано.След като...