Глава 5 /Щастлива/

898 35 6
                                    


Незнайно защо,след като снощи си легнах късно,сутринта се събудих с усмивка до ушите.Е, познайте защо?Момче ме покани на среща!Е може би не е среща,но все пак ще съм с Хари и ще сме само двамата.

Благодарение на доброто ми настроение станах бързо от леглото си и отидох в банята.Днес е неделя така че не съм на училище .След като извърших всичките си сутрешни процедури,отидох в кухнята.
Майка ми отново я нямаше,а за брат ми да не говоря.Но това изобщо не повлия на настроението ми.Пуснах музика на телефона си и с танцови стъпки започнах да си правя сандвич.Няма да лъжа,че танцувам добре.Всъщност танцувам доста добре.Когато бях на 12 години танцувах ужасно много,но спрях когато станах на 15.Да,започнах да се депресирам и стигнах до тук - нямам никакви приятели,майка ми се трови постоянно с хапчета,а брат ми сигурно не знае къде е в момента.

Докато размишлявах сандвичът ми стана готов.Взех го,взех си и чаша портокалов сок и седнах пред телевизора.Пуснах си Дисни Ченъл.Спомням си как,когато бях малка с баща ми сядахме и гледахме Дисни Ченъл, докато брат ми играеше в парка,а майка ми готви вечеря.Да,това беше моето семейство.

Изведнъж телефона ми извибрира уведомявайки ме че имам съобщение.

@harrystyles:Хей,дано не си забравила за довечера.

@abbymiller:Не разбира се.Как бих могла да забравя

@harrystyles:Какво правиш?

@abbymiller:Ям,ами ти?

@harrystyles:Ами приготвям се за срещата.

Знаех си че е среща!

@abbymiller:Не е ли малко рано?

@harrystyles:За мен не е.Колкото по-рано започна,толкова по - привлекателен ще изглеждам,а ти ще си паднеш по мен!

abbymiller:Ехаа надявам се наистина да изглеждаш добре

harrystyles:Аз също!

И с това разговорът ни приключи.
Погледнах часовника и той показваше 16:30p.m.Боже аз кога съм се събудила?Тръгнах към стаята си и започнах да си търся дрехи за срещата.

Harry's POV

Вече от един час обикалям стаята си чакайки най-добрият си приятел Луи да ми се обади.Нямам си никаква идея какво трябва да правя на тази така наречена "среща",затова Луи ми трябва спешно.

-Ало.-каза сънено Луи

-Къде се губиш,звъня ти от поне час!-казах троснато аз.

-Ами не знам,може би бях в страната на сънищата...-каза той.

-Луи,престани с шегичките,трябва ми спешно помощта ти.-казах бързо аз.

-Мога ли да попитам защо?

-Не!След 5 минути да си у нас.

Охх просто ще откача.Този Луи е невероятно спокоен!А аз съм точно обратното.

Abby's POV

След като излязох от банята реших, че няма да се обличам официално,затова си избрах едни сини дънки с висока талия и бяла блуза на която пише "I am a bad bitch" със тях взех и белите си маратонки както,пари,телефон,ключове и любимото ми кожено яке.Косата си я накъдрих с машата и сложих една панделка за да не ми пречи.И бях готова.

19:30p.m.
Вече обикалям стаята като луда.Толкова съм притеснена,мамка му!Досега не съм била на среща.Пък и този мой тъп кошмар не ми се избива от главата.

Изведнъж на вратата се позвъня.Значи Хари е подранил доста.
Тичешком слязох пред вратата и си пооправих косата преди да отворя.Но когато я отворих останах без думи...

What if.. [H.S] ✔️Where stories live. Discover now