Evine gelmişti genç adam. Gelmişti ama her şey yineleniyordu aklında.
"Buraya gelmem hata, gitmeliyim."
Arkasını döndü ve yola koyulmuştu ki gördüğü beden karşısında şaşkın suratıyla baktı.
"Hyu Ji?"
"Evine hoş geldin, Park Jimin."
....."Ben... Ben onu kaybettiğim için acı çekiyorum Hyu Ji."
"Keşke onu kazanmak için bu yolu tercih etmeseydin."
"Evet..."
"Onu ziyarete gittin mi?"
"Küllerinin nerede olduğunu bilmiyorum. Sen biliyorsan beni götürür müsün?"
Biraz sessizlik takınıp genç adama baktıktan sonra cevap verdi,
"Olur"Ölmüş müydü cidden? Peki ben, o çöplükten nasıl çıktım?
"Hyu Ji..."
"Evet?"
"Benim... Hapisten çıkmamın nedenini biliyor musun?"
"Hayır"
Böyle direk, düşünmeden cevap vermesi doğruyu söylediğini gösterir, değil mi?
"Oradan nasıl çıkmış olabilirim? Hapishanenin müdürü bana 'Belki de öldü sandığın kişi ölmedi.' derken kastettiği kişi kim olabilir?"
"Bunları sonra düşün. Min Jae'nin yanına gitmek istemiyor musun?"
"Hı?"
"Küllerinin yanına"
"Ah... Evet."
"O hâlde gidelim."
....."İşte bu, Min Jae'nin külleri."
Genç adam, Hyu Ji'nin külleri göstermesi ile odağını Hyu Ji'den alıp Min Jae'ye baktı. Küllerine...
Elini cama yaslayıp bakmaya devam etti ve gözünden düşen bir damla göz yaşını diğer eliyle sildi.
"Özür dilerim Min Jae... Çok özür dilerim."
Bir damlanın yerine yağmur oluşmaya başlamıştı gözlerinde.
Ağladıkça ağlıyor, dayanamıyordu.Bir kenara oturup incilerini sweetinin kollarına silerek konuştu,
"Neden seni koruyamadım? Suçluyum... Suçluyum ve dışarıdayım. Nasıl serbest kaldım ben?"Hyu Ji genç adamın yanına gelerek omzuna dokundu ve konuştu,
"Jungkook'u gördün mü?""Ne?" şaşkınlıkla cevap genç kıza baktı.
Genç kız ise parmağıyla Min Jae'nin hemen yanındaki kül kutusunu gösterdi ve devam etti,
"Bak, Jungkook orda."Ayağa kalkarak Jungkook'un fotoğrafına ve küllerine baktı.
"İki gönül yan yana."
Hyu Ji'nin bu sözü onu sinirlendirmişti.
Bu durumdayken bile...Hızla Hyu Ji'ye döndü ve konuştu,
"Neden yan yanalar?""Biliyorsun, Jungkook ile Min Jae birbirine aşık iki gençti ve... Min Jae Jungkook'tan hamileydi. Yani Jungkook, Min Jae'nin çocuğunun babası."
Yumruğunu sıkmıştı Jimin.
"Ama karı koca değillerdi!""Bu bir şeyi değiştirmez. Evli olmak formalite icabı bir şey. Kâğıt üstü gerekçe... Ama gönülleri birdi, birbirlerine aitlerdi."
"DEĞİLLERDİ! MİN JAE BENİM, BAŞKASININ DEĞİL!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elevator²
FanfictionBu sefer olaylar, farklı bir boyutta... "İntikam zamanı ha, Park Jimin?" ~×~ 1. kitabın devamıdır. Başlama tarihi: 03.09.2019 Bitiş tarihi: 06.02.2020 © sweet-kookiem