"Kafede bir şeyler mi içsek baba? Mesela bana çikolatalı milkshake alabilirsin."
Küçük bir sırıtışla Jimin'e bakarak konuşmuştu."Bu soğukta mı?"
"Baba sonbahardayız, kış değil."
"Bu havanın soğuk olduğunu değiştirmiyor."
"Sadece bana milkshake al."
"Olmaz, boğazların şişer."
"Umrumda değil, milkshake istiyorum."
"Neden bu kadar ısrar ediyorsun?"
"Çünkü istiyorum?"
"Gerçekten mantıklı bir cevaptı, evet."
"Alacak mısın?"
"Hayır"
Dudakları büzülmüş, kaşları çatmış bir şekilde kızgınca Jimin'e baktı.
"Hiç öyle bakma, bu bakış fikrimi değiştirmeyecek."
Küçük kız Jimin'e aldırış etmeden bakışlarına devam ediyordu. Jimin ise bu durama karşı memnun olmayan bakışlarını gönderiyordu.
"Bir baba olarak kızımın hasta olacağını bile bile sırf gönlü olsun diye bu kötülüğü ona yapamam."
Jimin'in böylesine konuşması Hyu Ji'nin şaşkın ve mutlu bir bakışa sahip olmasını sağlamıştı.
Gözlerini Jae'den kaçırıp önüne bakacaktı ki Hyu Ji'nin ona bakıyor olduğunu fark etmesiyle sorulu bir bakışla ona döndü. 'Ne?' dermiş gibi bakmasının ardına Hyu Ji minik bir tebessümle bir şey demeden önüne dönmüştü ve Jimin içinden konuşmuştu,
Bu baba olayını kendime alıştırmamalıyım. Sadece Jae büyüyene kadar ona baba görünümü vermeliyim. Bu oyuna kendimi kaptırmamalıyım!
Bir zaman sonra eve gitmiş, koltukta oturarak televizyona bakan Jimin'e karşı trip atan Jae, Jimin'in dikkatini üstüne çekebilmek için elinden geleni yapıyordu.
"Hyu Ji unni."
"Evet tatlım?"
"Ah... Tatlım.. Ben neden tatlı mı tatlı milkshake'imi içemedim?" dudak büzerek konuşmuştu.
"Hım... Bu sözüm sana hatırlatma mı oldu? Ah, bir dahakine kullanmayacağım güzelim."
"Hayır hayır, zaten aklımdaydı. Ayrıca böyle demeni seviyorum, lütfen kullan."
"Pekâlâ, tamam."
Jimin'e dönüp baktığında hâlâ televizyon izliyor oluşunu görmüştü. Gözlerini kısarak dikkatini çekmeye çalışmaya devam etti.
"Hyu Ji unni."
"Evet güzelim?"
"Sevdiğin bir şeyi tüketemediğinde ne yaparsın?"
"Im... Başka bir şeyle kendimi avuturum."
"Ne gibi mesela?"
"Başka bir sevdiğim besinle idare ederim."
"Hım..."
"Hatta sana bir anımı anlatayım. Ben de senin gibi babamdan bir şey istemiştim ama babam almamıştı, daha doğrusu alamamıştı. Çünkü o zamanlar geçim sıkıntımız vardı. Annem sırf üzülmeyeyim diye elinde olan imkanlarıyla mutfakta bana bir tatlı hazırlamıştı, tadı da çok güzeldi. Önceki istediğim şeyden daha güzeldi çünkü annem yapmıştı ve sırf ben istedim diye..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elevator²
FanfictionBu sefer olaylar, farklı bir boyutta... "İntikam zamanı ha, Park Jimin?" ~×~ 1. kitabın devamıdır. Başlama tarihi: 03.09.2019 Bitiş tarihi: 06.02.2020 © sweet-kookiem