Elevator'2 - 14

153 28 15
                                    

Jimin

Gözlerini açtığında başında hissettiği ağrı ile elini başına koydu ve etrafa bakındı. Bulunduğu yer, Min Jae'nin 6 yıl önce konakladığı daireydi.

"Neden burası? Beni neden buraya getirdi... Bir dakika, ben hatırlıyorum? Hap... Hapı içmedim mi?"

Ayağa kalkarak kapıya yöneldiğinde koridordaki aynada yazan yazıyı fark etti ve durup okudu.

'Sana bir şeyleri unutturmama gerek yok Park Jimin. Çünkü sen cezanı zaten çekiyorsun, çekmeye de devam edeceksin.'

"Nasıl bir oyun planlıyorsun?"

Omuzlarını düşürerek kapıyı açtı. Daireden çıkacağı sırada ise salondan bir şarkı sesi duyması ile olduğu yerde kalakaldı.

"Bu ses..." arkasına yavaşça dönüp salona ilerlediğinde orta sehpanın üzerinde bir müzik kutusu gördü. Diğer müzik kutularının farkı olarak, kutu şarkı çalıyordu ve Jimin ile Min Jae'nin tanışma zamanlarındaki çok dinlediği şarkılardan biriydi.
Jimin'de yeri ayrı olan şarkı...

Kutuya yaklaşıp eline alacaktı ki, elini uzatmasının ardına kutunun kendi kendine müzik çalamayacağı düşüncesini düşünmesiyle etrafına bakındı.

"Hey! Bana oyun mu oynuyorsun, derdin ne senin? Neredesin? Ne ara hangi deliğe saklandın? Ve... Bunu nerden bildin..."

Etrafına bakınmayı kesip kutuya çevirdiği bakışlarının ardına kutuyu eline aldı ve çalan şarkıyı tekrarladı, "I don't want other someone than you... 'cause my love is not simple... I want to be your life and your dreams... Would you let me? My baby..."
(Böyle bir şarkı yok, uydurdum :))

Üzüntülü bir şekilde söylediği şarkının ardına telefonuna gelen bildirim sesi ile bu durum bozulmuştu. Telefonu eline alıp baktığında 'xMİNx kişisi size bir e-mail gönderdi' yazısını görmüş, ekrana anlamaz bakışlar atmıştı.

"xMİNx kişisi? Neler oluyor?"

e-mail'i açtığında,

'Maybe...'

Yazısını görmesi, onu daha fazla anlamaz bakışlar atmaya yönlendirmişti.

"Maybe? Hayatımda benim bilmediğim neler oluyor? Ben neyin içine düştüm ve nasıl çıkacağım? Asansörün halatlarından sağlam bir tane kaldı ve onu da kaybetmek üzere... Tamir yapması, bir şeyleri yerine koyması gerek ama kafası çok karışık. Bu xMİNx kişisi kim? Ji Rae olacağını sanmıyorum, o xxx kişisi olarak tanıttı kendini ama oyun oynuyor da olabilir. Yine de, içimden bir ses o başkası diyor. Sana çok yakın olan bir başkası..."

O düşüncelere dalarken telefonunun çalması ile düşüncesinden çıktı ve ekrana kimin aradığını bilmek için baktı.

~×~
"Hyu Ji?"

"JİMİN HEMEN BURAYA GEL!"

"Ne oldu Hyu Ji? Ne bu telaşın?"

"SORU SORMAYI KES VE HEMEN BURAYA GEL! JUNG JAE ODASINA GİRDİ VE KENDİNİ KİLİTLEDİ. UZUN SÜREDİR DE SESİ ÇIKMIYOR. BİR ŞEY OLMASINDAN KORKUYORUM, HEMEN BURAYA GEL!"

"Sakin ol Hyu Ji, geliyorum."
~×~

Telefonu cebine atıp müzik kutusuna bakış attıktan sonra onu da elinde tutup beraberinde götürdü. Arabasına binerek hızla eve, Jung Jae'ye ne olduğunu bakmaya gitti.

Elevator²Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin