Elevator'2 - 31

137 20 19
                                    

"Taehyung?"

Hastane koridorunun sonunda, pencerenin hemen yanında dikilmiş dışarıyı seyreden eşine seslenmişti Hyu Ji.

"Evet?" Taehyung, Hyu Ji'ye dönerek onu cevapladığında devam etti,

"Jimin ne için aramış?"

"Mi Hyung'u sormak için."

"Öyle mi?"
Biraz sessiz kaldıktan sonra tekrar konuştu, "Sadece bu mu peki?"

Bakışları dışarıda olan Taehyung, Hyu Ji'ye odaklanarak konuştu, "Ne bekliyorsun Hyu Ji? Bir şey mi demesi gerekiyordu?"

"Ah... Sadece merak ettim Taehyung."

Cevaplamadan bir müddet Hyu Ji'ye bakmış, sonrasında oradan uzaklaşmıştı.

"Nereye? Taehyung!"

Arkasına bakmadan, "Bir işim var Hyu Ji. Mi Hyung'a iyi bak, geleceğim." diyerek Hyu Ji'yi cevaplamıştı ama Hyu Ji şüphelenmişti.

"Seçimini yap Hyu Ji. Ya sevdiğin adam ya da... J..."

Eli telefonuna gittiğinde koridoru dönen sevdiğine ve telefonuna bakmıştı.

"Üzgünüm Taehyung ama Mi Hyung ve senin canın ortadayken ben buna mecburum."

Sonra tuşladığı numarayı aradı ve gözlerini sıkkınca yumdu.

"Yoboseyo, Hyu Ji."

Gelen ses ile gözlerini açarak telefondaki sesi yanıtladı, "J... Taehyung Jimine bir şeyler konuştu ama duymadım. Çünkü ayrı bir yere geçmişti ve şimdi hastaneden ayrıldı."

"Güzel, teşekkürler Hyu Ji." tam kapatacağı sırada Hyu Ji buna izin vermeden konuştu, "J! Lütfen artık beni ve ailemi sal. Daha fazla ihanet etmek istemiyorum."

Kahkahalar atmaya başlayan genç adam tek kelimelik bir cevapla Hyu Ji'nin yüzüne kapattı.
"Hayır"

Yüzüne telefon kapanması ile gözlerini sıkıca yuman ve yumruklarını sıkıca sıkan Hyu Ji, yaptığına nalet okuyup kendince konuştu, "Bir dahakine ne pahasına olursa olsun sana hiçbir haber vermeyeceğim J!"

Hızla kızının odasına ilerleyip içeri girmişti ama yatağında yatan kızı şu an orada değildi.

"Mi Hyung? MiHyung! Nereye gider bu kız? Mİ HYUNG!"

Etrafa dikkatle bakınıyorken pencerenin açık olduğunu fark etti.

"Bunu cidden yapmış olamazsın... Değil mi Mi Hyung? Mİ HYUNG!" pencereye doğru koştu ve etrafa bakındı.

"Ne yaptın sen Mi Hyung?"

Jimin

"Sence Jungkook'a haber vermiş midir?"

Arabanın arka koltuklarında oturan Taehyung'a sorusunu sormuştu Jimin.

"Kesinlikle! Çok şüpheci bakıyordu. Sanki atağa geçecek gibi. Karımı iyi tanırım."

"Keşke onu doğruyu da öğretseydin."

Dediği cümle ile arabayı sessizlik kapladığında tekrar döktü kelimelerini Jimin.

"Namjoon hyung, sıran yaklaşıyor. Sakın heyecan yapıp bir hata çıkarma."

Jimin'e hiç olmaması gereken bir şey yaptığının bakışını atarken bacağını hızla saklamayı ihmal etmiyordu.

Elevator²Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin