Elevator'2 - 15

132 28 9
                                    

•Jung Jae

"Evet Taehyung amca, seni dinliyorum."

Yatağın üzerine oturmuş birbirine bakan ikiliden Jae, Taehyung'un ne konuşacağını merak eden gözleriyle bakıp beklemişti.

"Aa... Bak Jae, Jimin..."

"Babamla küs müsünüz Taehyung amca?"

"Ne?"

"Neden onunla zıt gidiyor gibi gözüküyorsun?"

"Babanı.." yutkunarak devam etti, "ilk defa görüyorum Jae, küs olmamız saçma olur."

"İlk defa mı? Bana, çocuğunuz Hyu Ji unninin karındayken tatile annem ve babamla gittiğinizi söylemiştin."

"Aa... Şey... Uzun süreden bu yana ilk defa görüyorum..."

"Taehyung amca, bana doğruyu söyle. Babamla ne alıp veremediğin var?"

"Jae..."

"Çocuğun... Çocuğunu kaybetmenin onunla bir ilgisi var mı?"

"..."
Bir şey demeden bakmıştı küçük kızın yüzüne. Ağzını açıp dilinden tüm kelimelerini dökmesi, her şeyi berbat edebilirdi.

"Eğer öyleyse lütfen affet babamı. Kasten yapmamıştır, eminim."

"Jae, babanın bir şey yaptığı yok. Aksine, tüm suç bende..."

"Yani bu durumda babamın da adı var. Peki ne oldu?"

"Jae, 6 yaşında olduğuna emin miyiz?"

Taehyung'a uzun süre baktıktan sonra birden sarılması, Taehyung'u şaşırtmıştı. Öylece etrafa baka kalmasının ardına yavaşça havada kalan ellerini küçük bedene sarmaladı.

"Affet Taehyung amca, beni seviyorsan affet."

"Jae"

"Ne yaptıysa isteyerek olmamıştır, affet."

"Jae"

"Lütfen..."

Sarılma işlemini yarıda kesip küçük kızın çenesinden tutarak kafasını yukarı kaldırdı ve göz teması kurdu.
"Babanın hiç bir suçu yok Jae, tüm suç benim."

"O hâlde ne bu soğuk hareketler?"

"Jae, geçmişte yaşanmış bazı olaylar var henüz bilmemen gereken. Zamanı gelene kadar bu durumu unut, olur mu? Ve lütfen babana bu konuşmamızdan bahsetme, anlaştık mı?"

Küçük kız bir şey demek istemeyerek Taehyung'a baktığında Taehyung ayağa kalktı ve kapıya yöneldi. Bu sırada arkası dönük Taehyung'a Jae seslendi,
"Sakladığın bir şey mi var söylemeye korktuğun? Taehyung, amca...?"

Kapı kolundaki eline odakladığı gözleri yeteri büyüklüğe eriştiği vakit bir şeyler uydurması gerektiğini anlamıştı.

Jae yaşından büyük bir kızdı...

"Kormak... Takma adı 'Tehlikeli V' olan bu kişiye yaraşır bir sözcük değil." konuşmasının ardına elini yumruk yapıp sıkmış ve içinden konuşarak lafına devam etmişti,
"Öte yandan ben, korkuyordum..."

"O hâlde adının hakkını ver Taehyung amca. Dilinin arkasındaki cümleleri saklama."

Jae'nin sözü ardına, gözlerini odakladığı kapı kolundaki eline biraz daha bakıp kapıyı açtı.

Hızla salona ilerliyorken koridordan gelen sese karşı duraksayıp baktı.
"Taehyung!"

"Konuşmak isteyen bir vaziyette değilim Hyu Ji, sonra konuşalım." diyerek salona geçerken Hyu Ji konuştu,

Elevator²Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin