Elevator'2 - 18

131 28 8
                                    

"Bir dakika, neler dönüyor burada? Min Jae'nin bunu yapacağını sanmıyorum ama Ji Ree'de böyle bir şey yapmaz, onun daha başka planları olmalı. Bu... Ama xMİNx...? Kafam çok karıştı, neler dönüyor!"

Telefonuna bir kez daha bakıp resmi inceledi ve bir tarih gördü.

[26.12.20--, saat: 13.00]

"Bugün... Bugün bir şey olacak ama ne? Resimde bir adam var, o adam bensem eğer beni öldürmeyi planlıyorsun ama nerede olduğu belli değil. Sadece kimin öleceği ve tarih belli. Ha bir de... Katil kim? Sen, kimsin?"

Sözü biter bitmez bir mesaj daha aldı, yine bir resimdi. Resimde;
Küçük bir kız çocuğu, yanında bir kadın ve bir adamın hayvanat bahçesinde olduğu vardı. Arkalarında bir yerlerde gizlenmiş bir silüet ve onlara doğru koşan başka bir adam da...

"Yapma..."
Korkulu gözleri ile telefona bakıyorken telefonu kapatıp evden çıkmak için kapıya yöneldi ve kabanını alarak arabaya bindi.

Hızlı hareketler yapmaya çalışıyordu. Saate baktığında 12.30 olduğunu gördü ve hemen Hyu Ji'yi aradı.

"Aç şu telefonu Hyu Ji, aç!"

Hyu Ji

"Jimin arıyor."

"Ne, babam mı arıyor? Bize katılmak istemiştir eminim, aç Hyu Ji unni!"

Taehyung'a bakarak ne diyeceğini bekleyen gözleriyle baktı.

"İşlerim var diyordu, işlerini bırakıp aradıysa bir sorun olabilir. Normalde istemezdim ama içimden bir ses açılması gerektiğini savunuyor. Telefonu aç Hyu Ji."

"Tamam"

~~~
"Yoboseyo?"

"Hyu Ji, neredesiniz?"

"Aa... Hayvanat bahçesine geldik yenice."

"Ne?"

"Jimin, bir sorun mu var? Neden aradın?"

"Hangi hayvanat bahçesindesiniz, konum at bana! Bir de ne kadar uzaklıktasınız? KAÇ DAKİKA SÜRER?"

"Yarım saat kadar bir uzaklık. Jimin, neler oluyor?"

"Bana konum at, soru sorma!"
Telefonu kapatarak hızlı bir şekilde arabayı sürmeye devam etti.

"N'oldu, ne diyor?"

"Konum atmamı istedi. Ne olduğunu söylemedi ama sesi telaşlı geliyordu."

Taehyung bir anda küçük kıza bakmış, olacağı kendi kafasında uyarlayıp korkmuştu.

"Hyu Ji, Mi Young."

Hyu Ji'de küçük kıza bakınca küçük kız sorulu gözlerle onları izledi.
"Hyu Ji unni? Taehyung Amca? Sorun ne, neden öyle bakıyorsunuz?"

Korkmaya başlayan küçük kızı sakinleştirmek için çömelip küçük kızın boyuna gelen Hyu Ji, "Güzelim, seninle bir oyun oynayalım. Burada saklanmayı seven bir hayvan varmış, onunla oynayacağız bu oyunu, tamam mı?" dedi.

Elevator²Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin