AU!
Hybrid!Calum
2014!5SOS
Cashton! (E bi zahmet)
Muke! (cuz why not)
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3"Hadi ama tatlım, kardeşlerin haftalardır bunu bekliyor!"
"Sen götürsen olmaz mı?"
"Frank beni akşam yemeğine davet etti. Ve biz... Uzun zamandır beraber dışarı çıkmıyorduk."
Ashton iç çekerek elindeki kitabı yatağın üstüne bıraktı. Okul yeni kapanmıştı ve kardeşlerini kasabada her yıl düzenlenen o karnavala götürmek istemiyordu. Çünkü hava çok sıcaktı, insanlar çok fazla gürültü yapıyordu ve kardeşleri her yıl izlemekten bıkmadıkları sirk benzeri bir şeyi (Ashton ona bu şekilde hitap etmeyi tercih ediyordu) izlemekte ısrar ediyorlardı.
Belki de en kötü tarafı buydu çünkü sirkte doğal yaşam alanlarından koparılmış birçok hayvan vardı. Akvaryumlarda yüzen deniz kızı dalgıçlar ve sihirbazları da unutmamak lazımdı tabi.
Ama annesi gerçekten çok çalışıyor ve çocuklarına bakabilmek için elinden geleni yapıyordu. Onun da biraz keyifli vakit geçirmeye, en azından dinlenmeye ihtiyacı vardı.
"Tamam..."
"Gerçekten mi?"
Ashton başını salladığında Anne-Marie yanağına minik bir öpücük kondurdu ve yemek hazır olunca ona haber vereceğini söyleyerek odadan çıktı.
Belki Luke ve Michael'ı da çağırabilirdi. Böylece cumartesi günü biraz daha az katlanılmaz olurdu.
<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Yeni kurgu, heyecanlıyım :)
Bu okuduğunuz ilk kitabımsa, tanıştığımıza memnun oldum
Eğer değilse tekrar hoş geldiniz canlarım
Umarım bu kitabı da diğerini sevdiğiniz kadar sever, okumak istersiniz
Öptüm :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pup // Cashton
FanfictionCalum'ın masum kahverengi gözleri bir yavru köpeği andırıyordu.