Ντρεπόμουν να πω οτι δεν είχα ξανά δοκιμάσει αλκοόλ ,οπότε όταν ο σερβιτόρος έφερε το ποτό μου το ήπια ...Η πρώτη γουλιά ήταν πικρή και μου χτύπαγε τον ουρανίσκο μια έντονη μυρωδιά ,μου θυμιζεεεε...οινόπνευμα !Μετά από λίγο τα αγόρια έφυγαν και η Φαίη έκατσε δίπλα μου ...
Φαίη :πως σου φαινόμαστε ???
Εγω:πολύ ταιριαστοι...
Φαίη:είσαι πολύ γλυκιά ,τι γίνεται με τον Αντρέα ,φαίνεται να του αρέσεις ...
Εγω:(αν ήξερε πως γνωρίστηκαμε...)είμαι αλλου..
Φαίη:Α βλέπω το ήπιες το ποτό σου ...Σερβιτορεεε Δύο σφηνάκια!!
Το ένα σφηνάκι έφερε το άλλο και καταλήξαμε να έχουμε πιει 10 ...Περνάγαμε πολύ ωραία μέχρι την στιγμή που μου ήρθε μήνυμα...
Λουκάς:πως περνάς μόνη σου ?Εγω εδω κανονιζω μια μικρή και μετά σειρά έχει η μαμά σου....
Αμέσως αναγουλιασα....
Εγω:πάω λίγο στο μπάνιο ...
Σηκώνομαι και παραπατω..
Εγω:είμαι καλα...είμαι καλα...
Πήγα στο μπάνιο και έκανα εμετό ,σκουπισα το στόμα μου και μάσισα μια τσίχλα ,παντα έχω τσίχλες λόγω του τσιγάρου ,την έφτισα και γύρισα στο τραπέζι μου ...Η Φαίη δεν ήταν εκεί και τα άδεια ποτήρια μας που πριν λλίγο αδιασαμε έλειπαν...
Ωραία με άφησε εδω...Σχεδόν δεν έβλεπα μπροστά μου και ήμουν σαν χαζοχαρουμενη ,βγήκα έξω από το μαγαζί και ήμουν σαν κουτάβι χωρίς αφεντικό ...
Αντρέας :που πας κοπελιά ?
Εγω:χαχαχα κοπελιά...χαχα...σπι-ΤΙ πάωωω...
Αντρέας:να σε πάω ?
Εγω:Όχι...
Αντρέας:ελα θα'ναι ωραία ...
Εγω:δεν είμαι τόσο μεθυσμένη ...(εντωμεταξύ είχα και λοξιγκα,σίγουρα ακούγομαι γελεια..)
Αντρέας:να σου δώσω ένα φιλάκι ?
Εγω:αα...ζε σελωω...
Ο Αντρέας ήρθε πιο κοντα μου και με αγκάλιασε...
Αντρέας:ελα να σου δώσω ένα φιλάκι ...
Εγω:τσου...
Μάνος:δεν θα το έκανα στην θέση σου ...
Ο Αντρέας με άφησε και έκανε δύο βήματα πιο πίσω...
Αντρέας:σορρυ δε..δεν ήξερα οτι...
Μάνος:φύγε πριν εκνευριστω...
Εγω:που πας ....δεν θα με πας σπίτι ...χιχιχι...
Ο Μάνος ήρθε κοντα μου ,ως συνήθως με τα χέρια στην τσέπη ...
Εγω:γιατί φεύγει....?
Μάνος:είσαι μεθυσμένη!
Εγω:δεν είμαι...(:
Μάνος:για περπατα...
Εγω:να !
Έκανα δύο βήματα και παραπατησα...
Μάνος:ελα θα σε πάω σπίτι !
Δάφνη:ΜΑΝΟΟΟ ΠΟΥ ΠΑΣ ,ΚΑΤΙ ΑΦΗΣΑΜΕ ... ,(:
Εγω:η κυρία σε φωνάζει ...
Μάνος:πάμε...
Εγω:λαλαλαλααλα...
Ο Μάνος άγγιξε το χέρι μου ,εγω τον κοίταξα σαν κουτάβι με τεράστια υπερφυσικά μάτια...
Μάνος:πρέπει να σε κραταω για να μην πέσεις ...
Εγω:θέλω μαυρισμένο σώμα ,σοκιλατοχρωΜΑΑΑΑ..
Μάνος :σσσστ...είναι 04.00 κοιμάται ο κόσμος ...
Εγω:φεγγαράκι μου λαμπρό φεγγε μου να περπατωωω να πηγαίνω στο σχολειοοοο...
Μάνος:Δεν έχεις ξανά πιει έτσι ???
Εγω:όχι ,αλλα μην το πεις είναι μυστικό...σσσστ!(έβαλα το δάχτυλο μου μπροστά από το στόμα μου...)
Εγω:ουπσ!Ξέχασα την καμπαρντινιτσα μου....χιχι!
Μάνος :ελα δω...
Ο Μάνος με αγκάλιασε!
Μάνος:πολύ ψηλές γόβες φοράς...
Εγω:να της βγάλω...
Μάνος:μη...
Έβγαλα της γόβες μου,τις πήρα στο χέρι και κόλλησα καλύτερα στην αγκαλιά του ,σαν το τελευταίο κομμάτι του παζλ....
KAMU SEDANG MEMBACA
Ποιος είναι ο μπαμπας μου?
Fiksi RemajaΗ Ζωή της Μίας είναι ενός κοριτσιού όχι τόσο φυσιολογικη αφού κακοποιείτε απο τον Πατριος της.... Θα βρει τον μπαμπά της ?