Το τέλειο όνειρο

2.3K 232 20
                                    

αα..και πριν φύγω,ο επόμενος στόχος μας είναι ο Andrew Rayson" μου ειΠΕ και βγήκε από το δωμάτιο...

Κάθισα στο κρεβατι και άρχισα να σκέφτομαι...

Rayson...Rayson...οπα Rayson όπως..όπως  λέμε Stefan Rayson? Δε...δε..μπορώ να το κάνω αυτό ,δεν μπορώ να σκοτώσω τον πατέρα του Στέφαν...είναι φίλος μου ,ο Φίλιππος στην Ισπανία δεν είχε οικογένεια ,μπορούσα να το κάνω, αλλά...οχι.. οχι ...δν μπορώ να το κάνω αυτό στον Στέφαν...Πρέπει να ειδοποιήσω τον Στέφαν...

πρέπει να το κάνω χωρίς να το καταλάβει κανείς ,ναι αλλά σκότωσε τον πατέρα μου του αξίζει...έτσι? Αχ...τι να κάνω ...Η καρδιά μου μου λέει να τον βοηθήσω και η συνείδηση μου να τον σκοτωσω...Άρχισα να πληκτρολογώ ενΑ μήνυμα 'ο πατερας σου κινδυνεύει..' το κοίταξα λίγο και μετα το διέγραψα,οχι...πρέπει να πεθάνει...

Άφησα το κινητό μου στο κομοδίνο και ξάπλωσα ,ο ύπνος με πήρε πολύ γρήγορα ....

'χχαχα σταματά να με γαργαλας' άνοιξα τα μάτια μου και ο Μάνος με είχε στην αγκαλιά του,άρχισε να χαϊδεύει τα χέρια μου και να μου αφήνει υγρά φιλία στο λαιμό 'σαγαπω τόσο πολύ' μου ψιθύρισε και ενα ρίγος διαπέρασε το κορμί μου ,είχε ακόμα αυτήν την επίδραση πάνω μου,μπορούσε με μια του κουβέντα να σκορπίσει ρίγος σε όλο μου το σώμα,γύρισα και τον αγκάλιασα σφιχτά 'μου ελειψες' του ειπα και τον άφησα από την αγκαλιά μου 'ελα δω..' μου είπε και έφερε το πρόσωπο του πιό κοντά στο δικό μου ,μου χαμογέλασε και ένωσε τα χειλι του με τα δικά μου ,το ενΑ χέρι του τυλίχθηκε γύρω μου και το άλλο το έβαλε στην μέση μου ,συνέχισε να με φιλα με πιό πολύ πάθος και το χέρι που είχε στην μέση μου το πέρασε μεσα από την μπλούζα μου και αρχισε να με χαϊδεύει...

Miss Miaaa,come on you must be wake up ,Mr Daimon wait you down ...(=κυρία Μιααα,ελάτε πρέπει να ξυπνήσετε ,ο κύριος Ντέιμον σας περιμένει κάτω )
Άνοιξα τα μάτια μου και πετάχτηκα "ammm..yeah ,Im coming ,I'm coming.."
(=αμμ...ναι..έρχομαι,
έρχομαι...)
Πάντα στα καλύτερα μας κόβουν ,σηκώθηκα πάνω,ντύθηκα (τζιν,μπλούζα και ενα μαύρο τζακετ) ,έπλινα τα δόντια μου και κατέβηκα κάτω...
"άντε πάμε.." ο Ντέιμον με περίμενε στο τέλος του διαδρόμου ,όπως πάντα με κοστούμι...

Ποιος είναι ο μπαμπας μου?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz