ποιος είναι ο πατέρας μου...

2.3K 243 23
                                    

Η πόρτα ανοιξε και μπήκε μέσα η Λέιλα "εεε..Μάνο θα σου τηλεφωνησω.." του ειπα και το έκλεισα

"Μπράβο ,τέλεια ησουν!"

Μου είπε χειροκροτοντας με ...

Όταν έμαθα ότι ο  πατέρας μου πέθανε δέχτηκα ενα τηλεφώνημα από την Λέιλα και μου είπε ότι κάποιος θα ερχόταν για να με πάρει οπως τα είχαμε σχεδιάσει για να με πάει στον κηδεμόνα μου και έπρεπε να κάνουμε ότι δεν ξέρουμε η μια την άλλη και καλύτερα να μισιωμαστε...

"χαχα...ευχαριστώ.." της ειπα ,πήρε την πολυθρόνα και κάθισε κοντά στο κρεβατι "κάτσε.." μου είπε ,κάθισα στο κρεβατι και έπιασε τα χέρια μου "χαίρομαι τόσο πολύ που είσαι εδώ..." μου ειπε και με εσφυξε στην αγκαλιά της ... "και εγω χαίρομαι Λέιλα" της ειπα και κοίταξα κάτω ..."τι έχεις ?" με ρώτησε "να...απλά ...ηταν ανάγκη να πεθάνει ο πατέρας μου?" την ρώτησα  "δεν πρέπει να ξεχνάς ότι δεν ηταν ο πατέρας σου..." μου ειπε και σηκώθηκε από την πολυθρόνα...

"δε..δεν το ξεχνάω" "και μην ξεχνάς τι έκανα για την οικογένεια σου..." μου είπε αλλάζοντας ύφος "δν το ξεχνάω και θα σε ευχαριστω για πάντα ...απλά.." "καθόλου απλά Μία εκείνος βοήθησε να πεθάνει ο αδερφός μου...ο μπαμπάς σου ,έπρεπε να γίνει..." μου είπε ''δικιο έχεις.." της ειπα "έλα άστα αυτά τώρα  ,δωσμου μια αγκαλιά... "

Όταν πέθανε η μαμά μου η Λέιλα μου τηλεφώνησε και μου μίλησε για τον αδερφό της και την μητέρα μου ,έγινε στον γάμο της ,στον γάμο της απατησε τον άντρα της με τον Τάι ,γι'αυτό την παράτησε ,το έμαθε μερικά χρόνια αργότερα ,η Λέιλα του έστειλε ψεύτικα χαρτιά ότι είμαι κόρη του και έτσι ήρθε να με βρει ...

"λοιπόν...πάω ,μην μας καταλάβουν..." μου ειπε και σηκώθηκε,η Νάντια ,ο Γιώργος και ο Μάνος δεν ξέρουν τίποτα και δεν πρέπει να μάθουν ,υπήρχαν τρεις άντρες που σκότωσαν τον Τάι ...τον πατέρα μου και εγω και η Λέιλα θα τους σκοτώσουμε ...μαζί...

Η Λέιλα μου λέει ότι πρέπει να το κάνουμε ,πρέπει να πάρουμε εκδίκηση για όλες τις ώρες ,μέρες που τον βασάνισαν...

Ποιος είναι ο μπαμπας μου?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora