Μαμά:Μια...ήρθες...Έλα στρώνω το τραπέζι...
Εγώ:έρχομαι...
Πήγα προς την κουζίνα ,άφησα την τσάντα μου στο πάτωμα και κάθησα στο τραπέζι της κουζίνας ...
Εγώ:ο Λουκάς ?
Μαμά:έχει πεταχτεί για να αγοράσει ψωμί ...Σου έφτιαξα το αγαπημένο σου ,παστίτσιο...
Εγώ:μαμά?πως βρήκατε τόσο γρήγορα σπίτι και επιπλωμενο?
Μαμά:ο Λουκάς το βρήκε ,δεν είναι τέλειο ...?
Εγώ:ναι...πολύ ωραίο !Πάντως φαίνεται ακριβό ..
Μαμά:εε...επιχειρηματία πήρα...
Εγώ:τι δουλειά κάνει?
Μαμά:επιχειρηματιας είναι...Καλά το επίθετο του δεν σου θυμίζει τίποτα ?
Εγώ:περίμενε...Παπακωνσταντίνου..... ,αυτός που έχει την εταιρία με τα λάπτοπ ?
Μαμά:ακριβώς...(:
Τόσο καιρό δεν ήξερα τι δουλειά κάνει ,νόμιζα ηλεκτρολόγος ,οικοδόμος ,δεν ξέρω κάτι τέτοιο αλλά επιχειρηματίας ?Ούτε που μου πέρασε από το μυαλό όταν αυτός έχει μια τόσο καλή δουλειά με τόσο καλά λεφτά...
Εγώ:και πως δεν τον έχω δει στην τηλεόραση?
Μαμά:από τότε που μένει μαζί μας δεν θέλει δημοσιότητα....Αποφασισε να αφήσει τα φλας για να κάνει οικογένεια!!!για μας το έκανε (:
Ντουκ
Μαμά:Α...ήρθε !
Λουκάς:για μένα λέγατε ?(:
Άφησε το ψωμί στο πάγκο και έδωσε ένα φιλί στην μαμά μου...Αμέσως μετά κάθησε στην καρέκλα ...
Λουκάς:λοιπόν θα φάμε ?
Μαμά:ναι...τώρα...
Λουκάς:τι φαΐ έχουμε ?
Μαμά:παστίτσιο...
Λουκάς:ωραία το αγαπημένο μου...
Μαμά:και της Μίας...
Λουκάς:τόσα κοινά...(:
Εγώ:είδες...
Αφού φάγαμε η μαμά μου σηκώθηκε και άρχισε να μαζεύει τα πιάτα...
Εγώ:μαμά άστα ,θα τα μαζέψω εγώ...
Μαμά:αχ...ευχαριστώ!
Λουκάς:πολύ ωραίο το φαγητό αλλά εγώ..φεύγω πρέπει να πάω στην δουλειά ...Ε...Μια ?το δωμάτιο σου είναι αυτό που λέει το όνομα σου απ'έξω...
Η μαμά μου πήγε να ξαπλώσει και εκείνος έφυγε ,πήγα στο παράθυρο ,τράβηξα λίγο την κουρτίνα και σιγουρευτηκα ότι έφυγε...Μετά από 10 λεπτά πήγα στο δωμάτιο τους ,η μαμά μου κοιμόταν αρκετά βαθιά,οπότε μπορούσα να ψάξω κάποια πράγματα...
Άρχησα από τα συρτάρια ,αν και λίγο καιρό εδώ όλα τα πράγματα του είναι τακτοποιημένα...Τίποτα!
Βγήκα από το δωμάτιο στις μύτες των ποδιών μου και στάθηκα στον διάδρομο...Τώρα?Κοίταγα γύρω γύρω και το μάτι μου έπεσε στο τέλος του διαδρόμου...Περπάτησα ως εκεί ,ακούμπησα το χερούλι και άνοιξα προσεκτικά,το τρίξιμο της πόρτας μου πήρε τα αυτιά ,ίσως δεν ήμουν τόσο καλή στο να είναι αθόρυβη...Τελικά δεν είναι ξενώνας ! Πλησίασα στο γραφείο του ,έψαξα στα ράφια πίσω από το γραφείο του αλλά το μόνο που βρήκα ήταν κάτι βλακείες για την εταιρία του ...
ESTÁS LEYENDO
Ποιος είναι ο μπαμπας μου?
Novela JuvenilΗ Ζωή της Μίας είναι ενός κοριτσιού όχι τόσο φυσιολογικη αφού κακοποιείτε απο τον Πατριος της.... Θα βρει τον μπαμπά της ?