Μίας pov
Φιληθηκαμε σταυρωτά και μετά φύγαμε "εσείς πηγαίνετε με το αυτοκίνητο του Στέφαν" ειπε ο μπαμπάς του δείχνοντας το αυτοκίνητο που ηταν παρκαρισμένο δίπλα στο σπίτι τους ...Πήγαμε προς το αυτοκίνητο και μπήκαμε μέσα "έχεις καταλάβει.." μου είπε ο Στέφαν καθώς έβαζε μπρος "ότι μας θέλουν μαζί? Ναι.." ο Στέφαν έβαλε μουσική χαμηλά ,κάτι σε τζαζ.
"τι γίνεται με την Σόφι?" τον ρώτησα για να αλλάξουμε κουβέντα .."όλα καλά ,μετά από αυτό το βράδυ όλα τέλεια,τρέχει από πίσω μου.." μου είπε και σταμάτησε στο φανάρι "εσύ?" πρόσθεσε,άργησα να του απαντήσω για να σκεφτώ "εγω...τίποτα" του ειπα προσπαθώντας να μην καταλάβει κάτι .."και το ...παιδί στο σπίτι ?" με ρώτησε "ποιο παιδί?" "αυτό που ηταν κρυμμένο πίσω από τον τοίχο " μου ειπε και ξεκίνησε το αυτοκίνητο "τον είδες ?"
"ναι...μην φοβάσαι μόνο εγω τον είδα ,πρέπει να σαγαπα..." μου είπε καθώς πάρκαρε στο πάρκινγκ "μάλλον" του απαντησα δείχνοντας του ότι δεν είμαι και τόσο σίγουρη ...
Πήγαμε στο μαγαζί "γεια σας ,έχουμε κάνει κράτηση στο όνομα Rayson" ο κύριος πίσω απο τον πάγκο της υποδοχής ανοιξε το μεγάλο καφέ κατάλογο και έσερνε το δάχτυλο του από την αρχή της σελίδας μέχρι κάτω μέχρι να βρει το όνομα ,όταν το βρήκε χτύπησε με το δαχτυλο του πάνω στο όνομα δύο φορές "από δω κύριοι" είπε και ένας άλλος άντρας ήρθε κοντά μας "θα είμαι ο προσωπικός σας σερβιτόρος ,από δω" ειπε και μας έδειξε ένα τραπέζι για δύο "κάποιο λάθος κάνετε ,είμαστε τεσσ..." ειπα στον σερβιτόρο αλλά με διέκοψε "οχι ο κύριος Rayson έκλεισε για δύο " ο Στέφαν και εγω κοιταχτηκαμε..."απλά κατσε" μου ειπε ,καθίσαμε και ο σερβιτόρος μας έδωσε τα menu... "παράγγειλε μου εσύ" του ειπα "θα πάρουμε τα πιάτα ημέρας " είπε και του δώσαμε τα menu ,ο σερβιτόρος τα πήρε και έφυγε ... Το εστιατόριο ηταν αρκετά ακριβό ,είχε ωραίο στολισμό και ωραίο περιβάλλον"δεν το πιστεύω ότι το έκαναν" μου ειπε ο Στέφαν "ίσως έπρεπε να τους πεις ότι έχεις κοπέλα.." του ειπα πίνοντας λίγο νερό που μας είχε σερβίρει ο σερβιτόρος δίνοντας μας τα menu "μακάρι να μπορούσα,ξέρεις πως είναι αυτά ...ο...μπαμπάς μου θέλει να τα έχω με κάποια από το χώρο μας (έκανε παύση)..σαν...εσένα!" "προσπάθησες να του το πεις ? " "του έχω μιλήσει αλλά ξέρεις έγινε μεγάλη φασαρία ,μου είπε ότι με θέλει για τα λεφτά μου...η Σόφι δεν ξέρει για μένα ,ξέρει μόνο ότι ο μπαμπάς μου είναι επιχειρηματιας τίποτα άλλο..." " από ποτε τα έχετε ?" "εμ..δύο χρόνια..πάνω κάτω .." "ουαου ,τόσο καιρό ...τα έχετε κρυφά ?" "οχι ,ξέρεις σχολείο ηταν αλλιώς ,ο μπαμπάς μου νόμιζε ότι κάνω την ζωή μου,νόμιζε ότι τα έχω κάθε μέρα με άλλη ...μετά του ειπα ότι είναι σοβαρά και του τα πήρε...αυτά όλα ,για πες εσύ?" "τι..να σου πω?" " τι γίνεται με τον νεαρό?" μου είπε κουνώντας τα φρύδια του πάνω κάτω ..." χαχα..λες τον Μάνο..εε.δεν πάει καλά ..." "ο μπαμπάς σου ξέρει?" "τίποτα!"και δεν πρέπει να μάθει,εξάλλου δεν μας βλέπω καλά με τον Μάνο .." " γιατί ..καλό παιδί είναι..και χθες που είμασταν μαζί καλός φάνηκε " "τι ..τι..είπες ?" τον ρώτησα με ορθάνοιχτα μάτια "λέω..χθες που είμασταν μαζί καλός φάνηκε " "τι λες...είσασταν μαζί?" "ναι..δηλαδή οχι μαζί μαζί αλλά με τον μπαμπα σου ήρθε στο μαγαζί μας χθες το βράδυ για δουλειά,μην το πεις στον μπαμπά σου υποτίθεται είναι μυστικό !" μου ειπε ψιθυριστά ,ο σερβιτόρος ήρθε και μας έφερε την παραγγελία..
"δεν σε χρειαζόμαστε άλλο.." ειπε ο Στέφαν και έδιωξε τον σερβιτόρο!
"δηλαδή ....ηταν σε δουλειά?" "σε μυστική δουλειά !" μου είπε ,στο πρόσωπό μου ζωγραφιστηκε ενα χαμόγελο "ας φάμε" του ειπα "είσαι καλά?" τον κοίταξα "ναι ,φυσικά!" του ειπα "εμ..okay...ας φάμε!"
Φάγαμε και περάσαμε πολύ όμορφα ,μετά πήγαμε για ενα ποτό σε ενα μπαρ δύο τετράγωνα πιό πέρα ,η ωρα είχε περάσει και ηταν 12.30 ,του ειπα να φύγουμε και να πάμε σπίτι ,μπήκαμε στο αυτοκίνητο του και με πήγε σπίτι ,έβαλα το κλειδί στην πόρτα και μπήκα ,όταν έμπαινα ο μπαμπάς μου έβγαινε "περάσατε καλά?" με ρώτησε "κα..λα.." του ειπα,δεν ήθελα να του φωνάξω γιατί αν δεν μας είχαν αφήσει δεν θα μάθαινα ότι ο Μάνος δεν έκανε τίποτα πονηρό εχθές ,του έδωσα ενα φιλάκι "καληνύχτα!" του ειπα ,μου χαμογέλασε και έφυγε κλείνοντας απαλά την πόρτα πίσω του ...Ο Γιώργος με την Νάντια κατέβαιναν από τα σκαλια γελώντας "επ..παιδιά !που πάτε ?" "βγαίνουμε " μου είπαν μαζί ενώ κοιταζόντουσαν "ο...ο Μάνος!" ρώτησα "αφού έφυγες βγήκε έξω ,σε κάνα μπαρ θα πήγε για να τα πιει " μου ειπε ο Γιώργος "μην ανησυχείς...όλα καλά θα πάνε αρκεί να μιλήσετε !" πρόσθεσε η Νάντια και έφυγαν ,πήγα και κάθησα στον καναπέ και περίμενα και περίμενα και περίμενα μέχρι που πήγε 2.00 ,σηκώθηκα και πήγα πάνω στο δώματιο του ,κάθισα στην άκρη του κρεβατιού του και προσπάθησα να μείνω ξύπνια για να του μιλήσω ...Μάνου pov
Ήπια και το τελευταίο ποτό μου και έφυγα από το μπαρ ,πήγα σπίτι και μπήκα με τα κλειδιά που μου έδωσε το αφεντικο ,έβγαλα το σακάκι μου και το κρέμασαν στην είσοδο πάνω στον καλόγερο ,έκλεισα την πόρτα και ανέβηκα τα σκαλια ,έφτασα έξω από το δωμάτιο της Μιας ,μπήκα μεσα και δεν ηταν ,έπρεπε να της μιλήσω ,μπήκα μεσα,έκλεισα την πόρτα και κάθησα στην άκρη του κρεβατιού...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ποιος είναι ο μπαμπας μου?
Genç KurguΗ Ζωή της Μίας είναι ενός κοριτσιού όχι τόσο φυσιολογικη αφού κακοποιείτε απο τον Πατριος της.... Θα βρει τον μπαμπά της ?