Τα παιδιά καθησανε...
"λοιπόν όλα καλά ?" ρώτησε ο μπαμπάς μου και σίγουρα δεν τους ρώταγε για την ζωή τους αλλά για την δουλειά που τους είχε αναθέσει "όλα μια χαρά " απάντησε ο Κώστας κατευθείαν...
"ωραία ,ορίστε" ειπε ο μπαμπάς μου και έδωσε στον Κώστα ένα χαρτί επιταγής ...Ο Κώστας το πήρε ,το διπλωσε και το έβαλε στην τσέπη του "η Άρια(η οικονομος μας) σας έχει ετοιμάσει δωμάτια για να ξεκουραστείτε ,θα σας πάει η Μια επάνω,το βράδυ θα φάμε στις 20.00" σηκωθηκα και μετά οι άλλοι με ακολούθησαν ,ανεβήκαμε τα σκαλια "εδώ είναι της Νάντιας και του Γιωργου" "ευχαριστουμε,τα λεμΕ όταν ξυπνησουμε" μου ειπε η Νάντια ,περπατησαμε πέντε βήματα "αυτό είναι του Κώστα "ειπα και του άνοιξα την πόρτα ,μπήκε μέσα "τα λεμΕ "μου ειπε και έκλεισε την πόρτα πίσω του "απέναντι είναι το δικό σου " ειπα στον Μάνο και του έδειξα την πόρτα ,την άνοιξα και εκείνος πέρασε από μπροστά μου και μπήκε μέσα ,γύρισα να φύγω
"εμ Μια ?" γύρισα και τον κοίταξα "ναι?" "μπορούμε να μιλήσουμε?" "εεε...ναι συμβαίνει κάτι?" "κάθησε" μου ειπε ,κάθησα στο.κρεβατι και εκείνος δίπλα μου ,είχα γυρίσει δεξιά και εκείνος αριστερά ώστε να βλέπει ο ένας τον άλλον "να σε ρωτήσω κάτι ?" μου ειπε κοιτάζοντας με ..."ναι"
"την τελευταία φορά που είμασταν μαζί ..." πήρε μια ανάσα και συνέχισε "ο πατριός σου ειπε...ότι...σε...ε... βίασε?"
Έχασα δύο χρόνια από την ζωή μου καθώς ολοκληρωνε την πρόταση του ,κρύος ιδρώτας με έλουσε και κοίταγα γύρω γύρω αμηχανα "τι..?οχι,ποτέ !" του ειπα ,σηκώθηκα και πήγα στην πόρτα ,την άνοιξα "τα λεμε το βράδυ " του ειπα και έκλεισα την πόρτα βιαστηκα πίσω μου ,πήγα με γρήγορα βήματα στο δωμάτιο μου ,μπήκα μεσα,έβγαλα τα παπουτσια μου ,ξάπλωσα μπρούμυτα και σκεπαστηκα μέχρι απάνω..."οχι ρε γαμωτο "ειπα σχεδόν από μέσα μου και άρχισα να κλαίω...Τότε ένιωσα ένα χέρι να τρίβει την πλάτη μου ,γύρισα κανονικά ,κατέβασα το πάπλωμα μέχρι τα μάτια μου για να μπορέσω να δω ποιος είναι "τι κανείς εδώ ?" ειπα στον Μάνο προσπαθώντας να συγκρατήσω τα δάκρυα μου... "σε καταλαβαίνω " μου ειπε ,κατέβασα το πάπλωμα κι άλλο "δεν καταλαβαίνεις τίποτα !" του ειπα με δυνατή φωνή "κι όμως ,ο πατριός μου έκανε το ίδιο στην αδερφή μου " μου απάντησε με ήρεμη και χαμηλή φωνή "τι? και...που είναι τώρα ?" του ειπα "σε ίδρυμα ...Όταν το κατάλαβα σκότωσα τον πατριό μου ,η αδερφή μου ηταν μπροστά ,δεν μπόρεσε να το αντέξει και τρελάθηκε ....Ο μπαμπάς σου με εσωσε από την φυλακή...ξεσκεπαστηκα και κάθησα κοντά του "μην το πεις πουθενά.." του ειπα και κοίταξα το πάτωμα "δεν θα το πω αρκεί να μην πεις για μένα ,τα παιδιά δεν το ξέρουν..." μου ειπε ανασηκωνοντας του ώμους του "ένταξη " του ειπα "οποτε...τα λέμε το βράδυ " μου ειπε "τα λέμε" ,σηκώθηκε και έφυγε ...Σκεφτόμουν την συζήτηση μας μέχρι που με πήρε ο ύπνος .
Ανοίγω τα μάτια μου και κοιτάω το ρολόι στο κομοδίνο ,18.45 μμμ...ωραία ,σηκώθηκα πάνω και πήγα στο μπάνιο ,άνοιξα το νερό στην ντουζιερα ,έβαλα το χέρι μου για να δω το νερό ,το γύρισα σε λίγο πιό ζεστό ,έβγαλα τα ρούχα μου και μπήκα μέσα,το νερό έπεσε στα μαλλιά μου και τα μαλλιά μου κόλλησαν στην πλάτη μου ,σε δευτερόλεπτα δεν έβλεπα έξω από το τζαμί της ντουζιερας γιατί είχε γεμίσει χνώτα ,ζωγράφισα μια καρδούλα και μεσα έγραψα Μάνος ,πήρα στο χέρι μου το σαμπουάν φράουλα και έριξα λίγο στο άλλο μου χέρι ,το άπλωσα στα μαλλιά μου,η μυρωδιά της φράουλας ηταν έντονη ,έκανα απαλές κινήσεις απλώνοντάς το περισσότερο ,άνοιξα το νερό και ξεπλυνα το σαμπουάν,πήρα το αφρόλουτρο μου και το άπλωσα στο σώμα μου ,το ξεπλυνα και βγήκα από την ντουζιερα ...
τουκ τουκ!
"ΝΑΙ?" "Ο Μάνος είμαι ,τελειωνεις?θέλω να κάνω ντουζ" "ΤΩΡΑ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ !" Τύλιξα τα μαλλιά μου με μια άσπρη βαμβακερι πετσέτα ,ντύθηκα και του ανοιξα την πορτα "μπες " του ειπα ,πέρασε από δίπλα μου και του έκλεισα την πορτα ,πήγα στο δωμάτιο μου και στεγνωσα τα μαλλιά μου "οχι ρε γαμωτο,ξέχασα το κινητό μου " βγήκα από το δωμάτιο και πήγα στο μπάνιο ΤΟΚ ΤΟΚ
"ναι?" "μπορώ να μπω να πάρω το κινητό μου ?" "ναι..μπες " άνοιξα την πορτα και ο Μάνος έφτιαχνε τα μαλλιά του και κοιταζωταν στο καθρέφτη,φόραγε μόνο μια άσπρη πετσέτα από κάτω και συνέχιζε να φτιάχνει τα μαλλιά του...
"σε πήρε κάποιος τηλέφωνο,Στέφαν έλεγε..." μου ειπε και συνέχισε να κοιτα το είδωλο του στον καθρέφτη..."εμ..ένταξη.."
του ειπα,πήρα το κινητό μου και βγήκα έξω ...Πήγα στο δωμάτιο μου και κάθησα στο κρεβατι ,πήρα τηλέφωνο τον Στέφαν "ναι?" μου ειπε "έλα...με ήθελες κάτι ?" τον ρώτησα "ναι ...ξερω ότι..δεν είμαστε φίλοι αλλά μπορούμε να μιλήσουμε για λίγο ,δεν ξερω τι να κάνω με την Σόφι,θα με βοηθήσεις ?" "έλα σπίτι..."
Είχα ακόμα μιση ωρα μέχρι την ωρα του φαγητου ,ο Στέφαν είναι γείτονάς μου και λέγαμε που και που καμία καλημέρα ,ο μπαμπάς του είναι συνεταίρος με τον δικό μου και όταν ήρθα εδώ ηταν ο πρώτος που γνώρισα ,ΤΟΚ ΤΟΚ ! Πήγα στην εξώπορτα και άνοιξα ,του χαμογέλασα "περνά .." του ειπα,περάσαμε μεσα από την κουζίνα και βγήκαμε στον κήπο ,καθησαμε στην κούνια που ηταν πίσω από την πισίνα "κάτσε" του ειπα,καθησαμε"πες μου" "σορρυ που σε πήρα έτσι,ξεΡω ότι δεν μιλάμε αλλά δεν ξερω ποιον άλλον να συμβουλευτω..."μου ειπε και κοιταξε κάτω "όλα καλά..πες μου "του ειπα δίνοντας του θάρρος ,σήκωσε την μάτια του και με κοιταξε "να με την Σοφι δεν πάει καλά ,όταν της λέω να βγούμε μου λέει ότι έχει πονοκέφαλο ή ότι δεν μπορεί...τι να κάνω ?" "της μίλησες ?" "ναι αλλά μου είπε ότι είναι η ιδέα μου " "ξερω ότι δεν είναι σωστό αυτό αλλά την παρακολουθησες?" "οχι..θα έρθεις μαζί μου,να την παρακολουθησουμε παρέα?δεν μπορώ μόνος μου...σε παρακαλώ ,αν το πω στους φίλους μου θα με κοροϊδέψουν .." "ένταξη ,θα πάμε στις 21.00 κάτω από το σπίτι της "σηκωθηκαμε και τον πήγα μέχρι την πόρτα ,βγήκε έξω "θα περάσω να σε πάρω" μου ειπε και έκλεισα την πόρτα..."το φαγητό είναι έτοιμο"μου ειπε η Άρια ,πήγα στην τραπεζαρία και όλοι καθόντουσαν "άργησες "μου ειπε ο μπαμπάς μου "ναι..μίλαγα με τον Στέφαν .." του ειπα "Α...ένταξη τότε.." μου είπε και έπιασε το πιρούνι,από πάντα ο μπαμπας μου και ο μπαμπάς του Στέφαν ήθελαν να τα φτιάξουμε αλλά ο Στέφαν είχε την Σοφι και εγω...εγω απλά ήμουν μόνη..."θα κάνετε κάτι το βράδυ'' ειπε καθώς ετρωγε ,κοίταξα τον Μάνο και εκείνος με κοίταγε ,χαμήλωσα το βλέμμα μου ,πήρα στα χέρια μου το πιρούνι και το μαχαίρι ,έκοψα ένα κομμάτι από το κρέας που βρισκόταν μπροστά μου ,το μασισα"ναι...θα πάμε κάπου " ειπα και έφαγα αλλη μια μπουκιά ,μπορούσα να νιώσω τα μάτια του Μάνου καρφωμένα πάνω μου,τον αγνόησα και συνέχισα να μασάω ...
"σας έχω μια δουλειά εδώ.."του ειΠΕ ο μπαμπάς μου "ακούμε"ειπε η Νάντια και σταμάτησε να τρώει ..."ότι πρέπει να ξέρετε είναι εδώ...θέλω να γίνει σήμερα"τους ειπε και τους έδωσε ένα χαρτί ...
YOU ARE READING
Ποιος είναι ο μπαμπας μου?
Teen FictionΗ Ζωή της Μίας είναι ενός κοριτσιού όχι τόσο φυσιολογικη αφού κακοποιείτε απο τον Πατριος της.... Θα βρει τον μπαμπά της ?