μαμά?

2.5K 259 4
                                    

''λοιπόν?..''του ειπα,ήμουν έτοιμη να ακουσω τα πάντα ...''γκουχ..γκουχ'' καθάρισε τον λαιμό του και χτύπησε με μπουνιά το στήθος του δύο φορές ...''είμαι κάτι σαν νονός τη νύχτας'' οκ,ομολογώ αυτό δεν το περίμενα...''πλάκα μου κάνεις?(έκανα μια παύση)έτσι...?'' ''όχι μακάρι αλλά όχι ,γι'αυτό έφυγα,δεν ήθελα να σας μπλέξω,αυτό είναι όλο ,τώρα αν θες με δέχεσαι στην ζωή σου ή με διώχνεις,δική σου απόφαση...''  τον κοίταξα για λίγο,πήρα μια βαθιά ανάσα και ξεκίνησα να του μιλω..''το παιδί της μαμάς είναι δικό σου?'' με κοίταξε παράξενα ,σίγουρα δεν περίμενε αυτην την ερώτηση και ειδικά από εμένα...''ναι...'' " και συναντηθήκατε στο νοσοκομείο?'' συνέχησα τις ερωτήσεις..''ναι..πήγα έναν από του μπράβους μου ,αλλά ότι έγινε ηταν λάθος '' ''γιατί γύρισες τώρα?τόσο καιρό με είχες γραμμένη,γιατί τώρα??'' ''τι σε είχα...όχι,όχι ποτέ δεν σε ξέχασα ,παντού είχα ανθρώπους μου και πάντα σε έβλεπα από μακρυά'' ''ο..ο Μάνος?θέλω να πω το παιδί που είναι έξω..ε..ε..εσύ τον έβαλες στην ζωή μου?δουλεύει για εσένα?'' ''για μένα δουλεύε ,γιατί σου έκανε κάτι?σε ενόχλησε?'' ''όχι...ο..χι ήταν μια χαρά μαζί μου ....ο Γιώργος και ο Κώστας είναι.... και αυτοί με εσένα?'' ''ναι...'' ''δηλαδή δεν έχω φίλους...όλοι δούλευαν για σένα..'' ''ναι αλλά μην το παίρνεις έτσι,σε κρατούν ασφαλή..φίλοι σου είναι ....'' ''και η Φαίη ? εσύ την έβαλες ?'' του είπα με μια  μικρή ελπίδα να μου πεί όχι... ''ναι ...κανονικά την λένε Νάντια και είναι 18 χρόνων ...'' ''ΤΙ?ούτε η Φαίη ..ε..εννοώ ούτε η Νάντια είναι φίλη μου.....δηλαδή ούτε κολλητή έχω...'' του είπα με χαμηλωμένο το κεφάλι..''εχεις εμένα τώρα,βέβαια αν με  θες μετά από όλα αυτά για μπαμπά σου ..'' μου είπε  ,τον αγκάλιασα με δισταγμό και μετά από λίγα λεπτά ''φυσικά και θέλω'' του είπα ''χαίρομαι'' μου είπε.Χαίρομαι που βρήκα τον μπαμπά μου αλλά όλοι οι φίλοι μου δεν είναι φίλοι μου ,είναι...είναι υπάλληλοι...μόνο η Κλέλια δεν δουλεύει για τον μπαμπά μου...):  ''και  τώρα τι γίνεται?'' τον ρώτησα περιμένωντας να μου πει να φύγουμε τώρα με ένα αεροπλάνο από την ταράτσα όπως στις ταινίες ...''τώρα πας σπίτι κανονικά και είμστε σε επικοινωνία από αυτό'' μου είπε και μου έδωσε ένα iphone ,''μπορούσες να μου δώσεις ένα πιο απλό κινητό...'' ''χααχχα όχι αυτό ειναι μια χαρά'' μου είπε ,μπήκαμε μέσα σε ένα μαύρο τζιπ , εγώ και ο μπαμπάς μου στο πίσω κάθισμα ,ο Μάνος μπροστά συνοδηγός  και ένας άντρας με μαύρα γυαλιά ήλιου  ο οποίος οδηγούσε...Φτάσαμε έξω από την ποληκατοικία  και ο οδηγός πάρκαρε δύο θέσεις πιό μακρυά για να μην μας δουν ..."θα σε πάρω τηλέφωνο" μου ειΠΕ και αγκαλιαστηκαμε ..."περίμενε!!θα έρθει και ο Μάνος ,τώρα μένει με τα αλλά αγόρια ,αφού ξέρεις τα πάντα δεν χρειάζεται να το παίζουν μαλωμενοι" ....ααα...ωραία και το ότι μεγάλωσαν ηταν κόλπο ...Τέλεια!Βγήκα έξω και περπάτησα προς την πολυκατοικία γρήγορα ,ο Μάνος χαιρέτησε "το αφεντικο του" και προσπάθησε να με φτάσει ,μπήκα μέσα στο ασανσέρ ,πάτησα το κουμπί και στο τσακ ο Μάνος έβαλε το χέρι του ανάμεσα στην πόρτα και  ξανά άνοιξε ...Μπήκε μέσα και κάθησε με τα χέρια στις μπροστά τσέπες...Το ασανσέρ άνοιξε και είχα έρθει στον όροφο μου ,περπάτησα  προς την πόρτα "καληνύχτα"μου ειπε ο Μάνος ,δεν τον κοίταξα καν ,συνέχισα να περπατώ ,με τράβηξε από το χέρι και ηρθε κοντά μου "σου ειπα καληνύχτα"μου είπε,το βλέμμα μου ηταν ακόμα σκυμμένο "μίλα μου γαμωτο!" μου είπε ,από την φωνή του κατάλαβα ότι ειχε νευριασει αρκετά ,τράβηξα το χέρι μου και συνέχισα να περπατω,"τα πηρα τώρα!" με άρπαξε από τους ώμους και με κόλλησε στον τοίχο ,σηκώνω το βλέμμα μου "ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ?"του ειπα ..."κλαις?" η φωνή του έγινε πιό ήρεμη..."όχι.." του ειπα σκουπιζωντας τα μάτια μου ..."μα κλαις,γιατί κλαις ?" μου είπε με ύφος κουταβιού ..."γιατί δεν κανείς απλά την δουλειά σου ?" του ειπα δείχνοντας ποιος έχει το πάνω χέρι σε αυτήν την συζήτηση ..."ώστε γι'αυτό κλαις .."μου είπε ,σταμάτησε να με πιέζει και πήρε τα χέρια του από πάνω μου ..."ναι γι'αυτό ,όλοι μου οι φίλοι ηταν ...όχι λάθος δεν ηταν φίλοι μου ..ηταν υπάλληλοι" του ειπα ...
"είμαι σιγουρος ότι αρχικά ηταν έτσι ,μετά σε συμπάθησαν...εξάλλου πως να μην σ'αγαπησει κάποιος ...είσαι..είσαι  τόσο γλυκιά και ...όμορφη " μου είπε ..."καληνύχτα " μου συμπλήρωσε ,πάτησε το κουμπί ,μπήκε στο ασανσέρ και έφυγε...εμ..okayyy...Μου είπε ότι είμαι όμορφη? OMG ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΟΜΟΡΦΗ !!!Μπήκα μέσα αθόρυβα και πήγα στο δωμάτιο μου ,πλέον ηταν βράδυ ,έβγαλα το παλιό μου κινητό ,το πέταξα κάτω ,το έσπασα ,έκοψα την sim ,το πέταξα και από τώρα έχω το iPhone...Το άνοιξα και πήγα στις επαφές ,υπήρχε του πατέρα μου ,της μητέρας μου ,του Γιώργου ,του Κωστα,της Νάντιας και του Μάνου...
Το κλειδωσα με μοτυβο και το έβαλα στο δεύτερο συρτάρι του κομοδίνου μου .Έπεσα για ύπνο και ξύπνησα με το.ξυπνητήρι μου ,σηκώθηκα ,φόρεσα τις παντόφλες μου και πήγα στην κουζίνα με μισόκλειστα μάτια  ..."ΜΑΜΑΑΑ!" έτρεξα κοντά της,ηταν πεσμένη κάτω και υπήρχε πολύ αίμα γύρω της ,όλο το σαλόνι ηταν άνω κάτω ,ο Λουκάς δεν ηταν σπίτι ,έπαθα σοκ ...έτρεξα στο δωμάτιο ,πήρα το κινητό μου και τηλεφώνησα στον μπαμπά μου "μπαμπά?έλα γρήγορα η μαμά ...νομίζω είναι νεκρή..."του ειπα και το έκλεισα ,σε πέντε λεπτά είχε έρθει ο μπαμπάς μου ,την πήραμε και την πήραμε στο νοσοκομείο ,μπαίνουμε από την είσοδο ,ο μπαμπάς μου είχε πάρει σε στυλ νύφης γαμπρού την μαμά μου "βοήθεια ,ας μας βοηθήσει κάποιος ..." ειπα τρέχοντας στην γραμματέα ,μια γιατρός μας άκουσε και ήρθε κοντά μας "βάλτε την εκεί"
μας είπε και μας έδειξε ένα φορείο...Πήρε το χέρι της μαμάς μου και έβαλε το χέρι της στο σφυγμό της ..."λυπάμαι ...αλλά είναι νε..νεκρή ..." "όχι...όχι δε..δε..γίνεται...μου κανείς πλάκα ,ΞΑΝΑ ΕΞΕΤΑΣΕ ΤΗΝ δε..δεν πέθανε...όχι...ΕΞΕΤΑΣΕ ΤΗΝ " της ειπα ,τα μάτια μου άνοιξαν σαν βρύσες,έχασα την ισορροπία μου και έπεσα κάτω ..."ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙ" ειπα κοιτάζοντας πάνω...ο μπαμπάς μου άρχισε να κλαίει αλλά συγκροτήθηκε ,μόνο μια κραυγή βγήκε από το στόμα του ,ήρθε δίπλα μου ,με σήκωσε και με αγκάλιασε ...Καθίσαμε σε δύο καρέκλες και περιμέναμε να τελειώσει η νεκροψία ...
"συλλυπητήρια"μας ειπε ένας από τους δύο αστυνομικούς που μας πλησίασαν..."ευχαριστουμ"ειπε ο μπαμπάς μου ,κάθισαν απέναντι μας και ο ένας έβγαλε ένα μπλοκακι "συγνωμη για το ακατάλληλο αλλά...θα θέλαμε να σας κάνουμε κάποιες ερωτήσεις " "όχι τώρα " ειπε ο μπαμπάς μου "όχι..όχι δε πειραζει,ρωτήστε" του ειπα..."ποιος την βρήκε ?" "εγω " "πιστεύετε ότι είναι φόνος ?" " είναι φόνος ,την βρήκα στο πάτωμα με αίμα να τρέχει από το κεφάλι της " τους ειπα ..."τι έγινε ,που είναι η γυναίκα μου ?" Γυρίζω το κεφάλι μου και εύχομαι να μην είναι αυτός που νομίζω ,αλλά είναι ..."ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ ?ΑΥΤΟΣ ΤΗΝ ΣΚΟΤΩΣΕ " Ειπα δείχνοντας τον..."ηρεμήστε δεσποινίς" "τι?πέθανε?η γυναίκα μου ?ΟΧΙΙΙ!" Ειπε ,δεν λέω είναι καλός ηθοποιός...Έχω χάσει την ψυχραιμία μου και θέλω να τον στραγγαλισω...Σηκώνομαι απάνω "Είσαι δολοφόνος " του ειπα ..."καλύτερα να φύγουμε "ειπε ο μπαμπάς μου ..."όχι!δεν θα αφήσω την μαμά μου με αυτόν !"

Ποιος είναι ο μπαμπας μου?Où les histoires vivent. Découvrez maintenant