III.
Ron"Stalo sa niečo o čom by sme mali vedieť?" zamračí sa Blaise.
"Pred odchodom som bol s Hermionou a Ginny zavolaný do Brumbálovej kancelárie. Navádzal nás aby sme sa s Harrym od nového roku opäť spriatelili a udržali ho ako zbraň pre stranu svetla. Nijak som sa k tomu nevyjadroval, pretože som predpokladal, že to nie je všetko. A mal som pravdu. Keď to na začiatku obe odmietli, že sa s netvorom baviť nebudú, tak im ponúkol tisíc galeonov mesačne pre každú. Vtedy som vstal a naštvane som odišiel z kancelárie," povzdychnem si.
"Takto ale bude vedieť, že si proti nemu," zamračí sa Draco.
"Nemyslím si. Skôr by som povedal, že si myslí, že nie som preňho hrozba. Nemá ani tušenie, že sa s niekym z vás stretávam," pokrčím ramenami.
"Dobre. Brumbál je vážne hrozný manipulátor," odfrkne si Blaise.
"Musíme byť opatrný. Ďalší rok bude veľmi krutý," povzdychne si Theo.
"Otec mi písal, že vraj ministerstvo chce odstrániť Harryho zo školy a zbaviť ho práv ako ostatné magické tvory. Bohužiaľ, alebo našťastie, práve Brumbál stojí v možnosti tak urobiť. Na vonok bráni Harryho a jeho záujmy, pričom v súkromí ho chce len on sám využiť. Neustále argumentuje, že Harry nás má zbaviť Temného pána a nech sa ministerstvo rozhodne čo je horšia varianta. Buď Harry ako tvor, aj keď neznámy, alebo Voldemort vypaľujúci a zabíjajúci dediny, mestá a všetko živé čo sa mu zoprie," odfrkne si Draco.
"Tento svet zomiera, ale rozhodne nie vinou Voldemorta, ale vinou Brumbála a ministerstva. Voldemort vždy chcel náš svet chrániť, ale takzvaná svetlá strana mu v tom zabraňuje a čím ďalej tým viac náš svet sama ničí," povzdychne si Theo.
Súhlasné prikývnem. Pozriem sa na Harryho, ktorý nerušene pokojne spí.
"Čarodejnícky svet nie je najväčšou hrozbou pre Harryho. Kto vie ako sa zachovajú jeho príbuzní," poznamenám do vetra.
Severus
Hneď po odchode vlaku zo stanice sa u Brumbála vyhovorím na volanie Voldemorta a odmiestnim sa priamo do temného sídla. Voldemort ma nevolal, pretože ten nikdy neexistoval. Brumbál všetky veci zariadil tak, aby to vyzeralo, že Voldemort urobil niekoľko krutých činov a Merlinvie čo ešte. Ani smrtijedi nie sú zlí ako si kažďý myslí. Nikdy sme nikoho nezabili pre zábavu. Aj ten útok na Potterovcov bol zariadený Brumbálom a keď tam Tom prišiel už bolo neskoro. Brumbál tam na neho čakal a dosť Toma zranil. Z rán od všemožných kúziel sa dostával dva roky. Nakoniec sme sa rozhodli, že zostane nečinný do doby než Harry začne chodiť do Rokfordu. Keď sa chce Brumbál hrať, tak sa budeme hrať.
"Severus. Čo ťa sem privádza tak skoro," usmeje sa na mňa na privítanie Bella.
"Ahoj Bella. Brumbál si myslí, že ma Tom volal, takže mám voľno. Ako každý rok určite odíde z hradu, takže sa nemusím vraciať nijak skoro. Navyše sám netrávim na hrade leto, tak to nikomu nebude divné," poviem jej cestou sídlom.
Spolu vojdeme do veľkej a pekne zariadenej obývačky. Pred veľkým krbom, ktorý je teraz vyhasnutý sedí Lucius s knihou a Rabastan s Rudolfúsom pri poháriku whiskey a o niečom zapálene debatujú. Tom sedí za stolom, ktorý sa nachádza v zadnej časti miestnosti pod veľkým oknom a vypisuje nejaké dokumenty. Pekná rodinná idílka, keby sme neboli nazývaný ako obávaný smrtijedi. Do miestnosti druhými dverami práve vojde aj Narcisa s niekoľkými ďalšími priateľmi a živo sa rozprávajú.
"Aha kto k nám zavítal," skríkne Bella.
"Ach Severus! Rád ťa opäť vidím," usmeje sa Tom.
"Ahoj Sev. Nevzal si so sebou Draca?" spýta sa Narcisa milo.
"Nie. Rozhodol sa, že pôjde so svojimi priateľmi vlakom. Večer by ste ho mali ísť vyzdvihnúť," odpoviem a sadnem si na gauč pri Luciusa.
"V poriadku. Ako to, že si tu tak skoro?" spýta sa nakoniec Lucius.
Zrazu to každého veľmi zaujíma.
"Ešte chvíľu by som strávil v blízkosti Brumbála a mohli by ste ma navštíviť vo svätom Mungovi na oddelení nevyliečiteľných psychických porúch," odfrknem si s úškrnom.
"Ľutujem ťa. Rozhodne by som s tebou nemenil. Aj Azkaban bol prijateľnejší," súhlasí Rabastan.
"Lucius, keď pôjdete večer pre Draca možno by nebolo na škodu skontrolovať Harryho. Mám taký pocit, že jeho príbuzní vezmú jeho zmenu asi tak ako celý Rokford," povzdychnem si.
"Ako veľmi sa ten chlapec zmenil?" spýta sa prekvapene Avery.
"Povedzme, že príliš na to, aby si ho niekto splietol s predchádzajúcou verziou Harryho Pottera. A skôr než jeho zmena po príchode do dedičstva ma prekvapilo samotné dedičstvo. Ani jeden z jeho rodičov nemal predka magického tvora, aspoň pokiaľ mi je známe a dedičstvo sa často nezachová ak sa neobjaví maximálne v tretej generácií," zamračím sa.
"Písal si mi, že je nejakým neznámym tvorom. Možno je to pri tomto druhu bežné. Nič o ňom nevieme. Podľa tvojej reakcie usudzujem, že si o tomto tvorovi nenašiel informácie v žiadnej knižke, čo je prinajmenšom zvláštne," ozve sa pokojne Tom.
"Ako sa zmenila jeho podoba?" vyzvedá Bella.
"Má oveľa jemnejšie rysy tváre a aj postavu má menšiu. Vlasy má stále čierne, ale dlhé pod pás a má v nich strieborný melír, ktorý doslova žiari. Oči má strieborné, občas takmer priesvitné a čo je najzaujímavejšie, tak má aj animágovsku podobu, čo by u tvorov nemalo byť možné," pozriem sa na ňu.
"Prečo mi to znie povedome?" zamračí sa Narcisa.
"Merlin ty si trúba! Predsa tá kniha, ktorá je práve teraz v držaní Síriusa!" uškrnie sa Bella.
"O čom sa rozprávate?" spýta sa Lucius.
"Ach! Pravdaže! Ako som mohla zabudnúť?! Keď sme boli deti, tak sme sa často hrávali v Blackovskej knižnici. Raz sme do rúk dostali veľmi starú knihu. Vyzerala ako kniha rozprávok tak sme si ju tajne vzali a spolu s Bellou, Regulusom, Síriusom a aj Andromedou sme si ju začali čítať. Netrvalo dlho a zistili sme, že to nie sú rozprávky, ale skôr nejaká história. Hovorilo sa v nej o Merlinovi, vlastne o dobe dávno pred Merlinom. Bolo to zvláštne. Vychádzala z nej prastará energia. Knihu sme okamžite vrátili a už sa k nej nepriblížili," zamračí sa Narcisa a oprie sa o Rabastana.
Ona a Lucius sú v rozvodovom konaní. Dokonca aj Narcisa našla svoju lásku v Rabastanovi už na škole. Bohužiaľ im osud neprial až doteraz.
"A o čom sa tam hovorilo?" spýta sa zaujato Tom.
Dokonca nie len on nechal svoju prácu, ale aj Lucius odložil knihu, čo doteraz čítal.
"Nepamätám si to už presne, ale viem, že sa tam hovorilo o zvláštnych mystických tvoroch so striebornými očami a energickým melírom vo vlasoch," pokrčí ramenami Bella.
"Zavolám krbom Síriovi. Mohol by nám tu knihu priniesť ak ju nájde," usmeje sa Narcisa a krbom sa odmiestni na Malfoy Manor odkiaľ sa môže spojiť so Síriusom, ktorý je teraz zavretý na ústredí Rádu.
Každý sa pomaly vráti k svojej činnosti. Ja sa s Luciusom pustím do rozhovoru o ministerstve. Kto vie, čo sa tam skutočne deje keď som zavretý za múrmi Rokfordského hradu. Narcisa sa vráti krbom až o tri hodiny a nie je sama. Prišli aj Sírius s Rémusom.
"Idioti! Čo keby vás niekto hľadal na ústredí?" spýtam sa zamračene.
Blbí chrabromilčania!
"To nehrozí. Charlie nás kryje," usmeje sa Sírius.
YOU ARE READING
Harry Potter a Stratené Dedičstvo
FanfictionWarovanie: Poviedka je opäť SLASH - CHALAN x CHALAN, takže kto to nemusí nech to nečíta. V neskorších kapitolách možno aj M-Mpreg. Postavy: Harry Potter, Hermiona Grangerová, Ron Weasly, Malfoyovci, Dursleyovci, Sirius Black, Rémus Lupin, Severus S...