XXIX.
HarryPomaly sa začnem prebúdzať. Zacítim za sebou nejaký pohyb a prudko otvorím oči. Prudko vydýchnem ako sa mi uľaví, keď uvidím Luciusa. Spomeniem si, čo všetko sa udialo včera a som šťastný, že to so mnou nechcú vzdať. Avšak stále o tomto nevedia moji zvyšný druhovia a z nejakého dôvodu cítim, že o tom musia vedieť povzdychnem si. Opäť za sebou zacítim pohyb a zamračím sa. Ak sa so mnou rozhodol spať Lucius a ten je predo mnou, ako to, že za sebou cítim pohyb?! Opatrne sa zdvihne na rukách a zistím, že v posteli sú aj Severus s Tomom. Tak toto som od prvej spoločnej noci rozhodne nečakal. S miernym úsmevom sa pousmejem a opatrne, aby som nikoho z nich nezobudil vyjdem z postele. Sčervenám, keď si uvedomím, že som si včera nedal spodné prádlo. Rýchlo sa zavriem do kúpeľne, kde sa vyzlečiem z trička, vykonám rannú hygienu a vyčešem si vlasy. Urobím si vysoký konský chvost a keď je prameň vlasov obmotaný okolo základne, tak si ho upevním tromi malými ihlicami s diamantovými kvietkami. Pousmejem sa. Myslím, že to vyzerá dobre. A teraz sa musím ísť obliecť. No, Lucius ma už nahého videl, tak prečo by ma nemali vidieť aj ostatní? Tričko čo som vyzliekol pekne poskladám a ako ma Boh stvoril vojdem do izby. Mierne sčervenám keď si všimnem, že sú už všetci hore a teraz ma prepalujú ich pohľady, ale v chôdzi ku skrini sa nezastavím. Zo skrine si vyberiem úzke bedrové bledomodré rifle a biele tričko s krátkym rukávom, ktoré sa mi končí tesne nad pupkom. To si následne aj oblečiem a pozriem sa na svojich druhov.
"Dobré ráno," pousmejem sa.
"Dobré ráno Harry," pousmeje sa aj Lucius a následne sa uškrnie na Severusa a Toma, ktorí sú z môjho správania totálne vykoľajení.
Prejdem k ním a postupne im dám ranný bozk na tvár. Najprv Tom, potom Sev a nakoniec Luc, ktorému dám jemný bozk na pery.
"Chcete sa prezliecť a ísť na raňajky, alebo tu budete celý deň?" spýtam sa.
Konečne sa trochu spamätajú a odídu sa prezliecť. Taktiež odídem z izby a čakám ich na chodbe opretý o stenu, než sa každý vo svojej izbe pripraví na dnešný deň. Čoskoro budeme musieť mať spoločnú izbu, zamyslím sa. Po chvíli konečne vyjdu a prídu ku mne. Severus sa na mňa pozerá smutne….. vlastne sa pozerá na moje odhalené brucho. Zahryznem si do pery a skloním hlavu, keď si uvedomím na čo sa pozerá. Natiahne ruku a opatrne mi prejde po jednej bledej jazve. Nakoniec ruku stiahne. Luc aj Tom si to všimnú tiež, ale nič nepovedia.
"Urobím ti ten elixír," objíme ma Sev.
S miernym úsmevom sa nechám objímať.
"Ďakujem," odtiahnem sa z objatia a dám mu jemný bozk na pery.
"Dobre. Poďme na raňajky. Tam ti Ametyst môže dať ten recept," popoženie nás Tom.
Šťastne prikývnem a spolu zamierime na raňajky.
Ametyst
Ráno sa zobudím v obložení svojich druhov. Ticho sa zasmejem a posuniem Draca bližšie k Blaiseovi. Ten ho objíme a Dray sa pohodlne uloží do jeho náruče. Keď chcem posunúť Tea, tak pootvorí oči a pevnejšie sa ma chytí okolo krku.
"Nechoď nikam," zašepká.
"Musím sa ísť obliecť a pomaly by ste mali vstávať aj vy. Čoskoro budú raňajky," pohladím ho po tvári.
"Chcem pusu," zamračí sa na mňa.
Zasmejem sa, ale veľmi rád mu toto želanie splním. Zvalím ho pod seba na posteľ a nechám ho nech mi nohy obtočí okolo pásu. Ruky si spojí za mojim krkok a hladne mi bozky opláca. Jemne mu prechádzam rukami po tele a vyzlečie mu zelené tričko, v ktorom spal. Oddelíme sa aby sa mohol nadýchnuť a tak mu prejdem bozkami na krk. Páči sa mi ako stona. Vrátim sa späť k jeho perám a jednou rukou mu zájdem do jeho kraťasov.
"Ale no tak. A my nič nedostaneme?" ozve sa hlas vedľa nás.
Oddelím sa od Tea a pozriem sa na svojich zvyšných dvoch druhov, ktorí nás vzrušene sledujú. S úškrnom sa pozriem na Tea ktorý má v očiach zastrený pohľad.
"Pre dnes by aj stačilo, nemyslíš?" spýtam sa a naposledy Tea pobozkám než vstanem z postele.
"Tak šup hore, ideme na raňajky!" zavelím so smiechom a odídem do kúpeľne.
"To nie je fér! Ja to chcem dokončiť!" zakričí frustrovane Teo.
Nevšímam si jeho protesty a vleziem do sprchy. Cez prúd vody sa mi zdá, že z izby počujem vzdychanie, tak o niekoľko minút vypnem vodu a v uteráku odídem späť do izby. Uškrniem sa keď sa mi naskytne lákavý pohľad ako sa chalani navzájom uspokojujú. Prejdem ku skrini a oblečiem sa.
"Už ste skončili," spýtam sa po chvíli keď zostanú ticho a vydýchavajú sa.
"A čo sme mali robiť, keď si nás tu nechal? Zvlášť Tea!" zamračí sa Draco.
Prejdem k nemu a pobozkám ho.
"Tak teraz vstaňte, ide sa na raňajky," pohladím Draca po tvári.
Tentokrát už chalani neprotestujú a ponáhľajú sa obliecť. Netrvá dlho než sme pripravení ísť na raňajky. Tam sú už všetci obyvatelia sídla.
"Ametyst, dal by si mi potom recept na ten elixír?" spýta sa ma Severus.
"Samozrejme. A zatiaľ, čo ty ho budeš variť, tak ja pôjdem s Harrym na Priečnu ulicu. Chce sa niekto pridať?" spýtam sa.
"Ja musím ísť na Ministerstvo, ale ty si to uži," postaví sa Luc a dá Harrymu bozk na rozlúčku.
Som rád, že si Harry zvyká.
"Chcete ísť s nami?" pozriem sa na svojich druhov.
"Samozrejme!" pozrú sa na mňa.
No tak plán na zvyšok dňa máme. Po raňajkách dám Severusovi recept na elixír a potom, čo doňho vezme Harrymu trocha krvi, vyrazíme na Priečnu ulicu. Prvá zastávka bude v Gringottbanke, kde nechám Harryho komplet vyšetriť.
Charlie
Ďalší deň je príšerný hneď od rána. Mama berie decká na Priečnu a samozrejme musíme ísť aj my, čiže Rémus, ja a aj Sírius v podobe Tichošľapa, ako dozor a členovia Rádu. Tým pádom musí ísť aj Ron lebo nemôže ostať sám na Grimmauldovom námestí a keby išiel do Temného sídla, tak nás iba prezradí. Takže nie je žiaden div keď o tri hodiny behame po Priečnej a strážime mojich súrodencov, ich priateľov a aj zvyšok čarodejníckej komunity pred neexistujúcim nebezpečenstvom. A to mohol byť taký krásny deň strávený s Harrym.
"Hej, Charlie," osloví ma niekto, tak sa rýchlo otočím.
Prekvapene sa pozriem na Ametysta.
"Ametyst. Čo tu robíš?" spýtam sa prekvapene.
"Zobral som Harryho a chalanov na nákupy. Nečakal som, že tu budete. Je tu aj Ron?" usmeje sa.
"Niekde tu určite bude," prikývnem.
V tom sa neďaleko od nás objavia Draco s Teo a ťahajú za sebou Rona.
"Hej, Ametyst! Pozri koho sme tu našli!" zakričí Teo.
Ticho sa zasmejem.
"Ahoj Ametyst," pousmeje sa Ron.
Ametyst však nie je až tak zdržanlivý a pritiahne si Rona k poriadnemu bozku.
"Rád ťa opäť vidím, zlato," pozdraví ho dodatočne Ametyst.
Ron je z toho bozku červený až za ušami.
"Čo tu robíte?" spýta sa následne Ron.
"Išli sme sa nadýchať čerstvého vzduchu. Kde ste nechali Blaisea a Harryho?" usmeje sa Ametyst a pozrie sa na Tea s Dracom.
"Harry chcel kúpiť niečo Severusovi, tak išiel Blaise s ním," odpovie mu s úsmevom Draco.
"Tak by sme mali ísť za nimi. Je tu moja mama aj zvyšok rodiny. Nebolo by dobré, keby sa stretli," zamračím sa.
"Áno, máš pravdu," prikývne Teo a otočí sa späť na cestu, ktorou prišli.
YOU ARE READING
Harry Potter a Stratené Dedičstvo
FanfictionWarovanie: Poviedka je opäť SLASH - CHALAN x CHALAN, takže kto to nemusí nech to nečíta. V neskorších kapitolách možno aj M-Mpreg. Postavy: Harry Potter, Hermiona Grangerová, Ron Weasly, Malfoyovci, Dursleyovci, Sirius Black, Rémus Lupin, Severus S...