Poviedka je pre každého kto to číta a komu sa tento príbeh páči. Ďakujem za komentáre každému kto nejaký zanechal či už tu alebo na mojom blogu :)
XIV.
HarryChvíľu sedíme v úplnom tichu. Chalani premýšľajú o slovách Ametysta a ja čakám na pravú chvíľu začať svoj vlastný rozhovor. Je to ťažšie než som si mylslela. Vážne mám strach, že sa toto neskončí dobre. Ron s Teom, Dracom a Blaiseom sa na seba ticho neisto pozerajú akoby sa nemo dorozumievali. Nakoniec si Draco povzdychne.
"Myslím si, že by sme to mohli skúsiť."
"Tiež si to myslím. A Teo s Ronom sú na tom určite rovnako. Čakali sme na teba dlho a aj keď som ja osobne na teba bol naštvaný a nie len mne sa v hlave premietali obavy, tak aj tak si myslím, že nechceme prísť o šancu byť so svojím partnerom," prikývne Blaise.
"Takže dúfame, že to s nami skúsiš," pokrčí ramenami Ron.
"Mne asi ako jedinému čakanie na teba príliš nevadilo. Tušil som, že za tým niečo bude. A som úprimne rád, že môžem byť s tebou, takže by som chalanov asi zabil keby ťa teraz odmietli," prizná sa s úsmevom Teo.
"Keď sme to už nejak uzavreli, nechcete aby som vás previedol záhradou? Myslím si, že Harry tu má za úlohu tiež niečo vyriešiť," usmeje sa Ametyst a postaví sa.
"Super!" skríkne šťastne Teo a už visí Ametystovi okolo krku.
"Myslím, že môj tréning sa ti teraz zíde," zasmejem sa.
Ametyst chytí Tea okolo pásu a pretočí na mňa oči. Ostatní chalani čo sa týka zbližovania nie sú tak naliehavy a idú na to pomalšie, takže zatiaľ čo sa Teo cestou do záhrady na Ametysta doslova veša, tak ostatní idú potichu za nimi. Pobavene pokrútim hlavou. Toto bude ešte živé.
"Takže. O čom sa s nami chceš rozprávať?" spýta sa ma Sírius.
Povzdychnem si. Viem, že práve on a ani Rémus ťah k mojej mágii necítia. Alebo lepšie povedané nevnímajú ho tak ako by ho vnímať mali.
Tom
"Takže. O čom sa s nami chceš rozprávať?" spýta sa Sírius Harryho.
Ten chvíľu vyzerá, že nad niečím premýšľa. Avšak nie je veľmi šťastný. Niečo ho zdá sa trápi.
"Harry, viem že nám nedôveruješ tak ako by sme boli radi aby si nám dôveroval, ale nechceš nám povedať co sa stalo od začiatku prázdnin?" spýta sa Lucius.
"Myslím, že vskutku bude lepšie keď začnem neutrálnou témou, teda začiatkom prázdnin," povzdychne si Harry a skloní hlavu.
Cítim, že sa niečo deje, ale netuším čo. Neviem nikam tento pocit zaradiť.
"Fajn. Som zvedavý ako si sa dostal k tomuto domu," usmeje sa Rémus.
Harry sa zamyslene usmeje.
"Na začiatku prázdnin ma na nádraží vyzdvihol môj strýko….." začne Harry.
"Áno to vieme. Videli sme ťa s ním nastupovať do auta," preruší ho Lucius.
"Vy ste ma sledovali?" spýta sa prekvapene Harry.
"Tak by som to nenazval. Poslal som ich nech ťa skontrolujú keď pôjdu na nádražie pre Draca a Tea," bránim Luca.
Teraz by nám už len chýbalo, keby sme ho naštvali, on nás vyhodil a opäť sa nič nedozvieme.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Harry Potter a Stratené Dedičstvo
FanficWarovanie: Poviedka je opäť SLASH - CHALAN x CHALAN, takže kto to nemusí nech to nečíta. V neskorších kapitolách možno aj M-Mpreg. Postavy: Harry Potter, Hermiona Grangerová, Ron Weasly, Malfoyovci, Dursleyovci, Sirius Black, Rémus Lupin, Severus S...