XIII. Vysvetlenia

586 39 20
                                    

XIII.


Harry

                 Po predstavení sedím v manéži neďaleko Ametysta a čakáme než sa s nami odfotí aj posledné dieťa. Túto časť milujú najviac hlavne tie najmenšie deti, kedy nás môžu poriadne vyhladiť a vyťahať za kožuch. Všetko pekne strpíme. Nemáme ani moc na výber, ale deti nám nevadia. Nemajú až takú silu, aby nám ublížili. Pozerám sa na skupinku čarodejníkov, ktorí nasledujú Lea do zákulisia. Viem, že väčšina obyvateľov cirkusu si tam užíva voľné chvíle ako po každom vystúpení. Poriadne sa nadýchnem a pri výdychu si ľahnem. Príde ku mne ďalšie dieťa a sadne si pri mňa. Strčím doňho hlavou pričom sa zasmeje a začne ma hladiť. Keď sa odfotí, tak odíde spokojné za rodičmi. Toto musíme zniesť ďalšiu pol hodinu, než cirkus zatvoríme. Až keď Emerald zamkne veľkú bránu pred cirkusom sa môžeme premeniť a odobrať do zákulisia.

"Čo sa deje, Ametyst?" spýtam sa keď idem po jeho boku.

"Zacítili ma," povzdychne si.

"Tak prečo tak smutne," nechápem.

"Ty si nepočul, čo si myslia. Budem to musieť napraviť," pokrúti smutne hlavou.

Jednu ruku mu položím na rameno. Verím, že to dobre skončí.

Charlie

               Keď som ich sem dnes večer priviedol, tak som si nemyslel, že by nás niekto mohol tak rýchlo spoznať. Našťastie to nevyvolalo žiaden konflikt a dostali sme šancu stretnúť sa s Harrym. Počas čakania si všimnem, že sa chalani tvária nejak zvláštne.

"Poviete nám, čo sa stalo?" spýtam sa ich, čím na nás upriamim pozornosť aj zvyšku našej skupiny.

"To nič Charlie. Nerob si s tým hlavu," pousmeje sa Ron.

Už po tejto vete viem, že si mám robiť starosti. Aj zvyšný traja sa tvária všelijak. Spokojný mi príde snáď len Teo.

"Draco?" zamračí sa Lucius na svojho syna, ktorý sa tiež tvári neisto.

"Zacítil som svojho druha," povzdychne si smutne Draco.

"No aspoň od jedného máme odpoveď. A čo je vám ostatným?" spýta sa Severus.

"Tiež som zacítil svojho druha," oznámi Blaise.

"Ja tiež," zatvári sa zmätene Teo.

"Tak to máme všetci rovnaký problém," zamračí sa Ron.

Tak toto je neuveriteľné.

"Aká je pravdepodobnosť, že všetci nájdu svojho druha v rovnaký deň na rovnakom mieste?" spýta sa neveriaco Tom.

"Dosť nízka predpokladám, ale nie nemožná," ozve sa spoza mňa hlas.

Otočíme sa len aby sme zbadali mladého muža s čiernymi dlhými vlasmi a zelenými očami. Možno sa mi to len zdá, ale je dosť podobný s tým chalanom, čo vystupoval s Harrym.

"Som Emerald. Partner Lea, to je ten, ktorý vás sem priviedol," predstaví sa.

"Teší ma. Som Charlie," potrasiem mu rukou.

"Vieš snáď kto sú naši partneri?" spýta sa akčne Teo.

Emerald sa ticho zasmeje.

"Viem, ale mal by vám to povedať sám. Ale myslím si, že rýchlo zistíte kto je váš partner."

"Hovoríš v jednotnom čísle," poznamená Rémus.

"Áno hovorí v jednotnom čísle. Priznám sa, že som nepočítal s tým, že sem prídete skôr, než stihnem ísť ja za vami," ozve sa neďaleko niekoho hlas.

Harry Potter a Stratené Dedičstvo Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang