Ospravedlňujem sa za dlhé čakanie. No snáď sa vám pokračovanie bude páčiť v podobe Vianočného prekvapenia.
ŠŤASTNÉ A VESELÉ VIANOCE VÁM ŽELÁM.
VIII.
Sírius
"Mali by sme už ísť. Nemôžeme tu zostať dlhšie, aby nemal aj Charlie problémy. Ale chceme vedieť o všetkom, čo sa bude diať. Je dosť pravdepodobné, že nám Brumbál toho veľa nepovie," postaví sa Rem a ja aj napriek mojej nechuti sa tiež musím vrátiť do Blackovského domu.
"Dáme vám vedieť. Všetci by ste už mali ísť. Určite máte ešte nejakú prácu. Severus a Lucius, mohli by ste ísť do muklovského Londýna a skontrolovať Harryho dom? Som si istý, že Severus vie kde sa nachádza," rozdá rozkazy Tom a sám sa vráti k papierom, ktoré zanechal na stole.
"Iste," povie Severus a aj s Luciusom odíde preč.
Ja s Remom sa krbom premiestnim na Malfoy Manor a následne do nášho nenápadného väzenia.
Severus
Je už neskoro večer keď sa s Luciusom objavím neďaleko Harryho dočasného domova. Celá ulica je temná a tichá. Nie je šanca aby nás tu niekto videl. Keď prídeme k domu, kde má bývať Petúnia, tak sa zastavíme. Niečo tu chýba a to dosť dôležitá vec. V okolí domu nie je ani stopa po mágii a to tu mali byť ochrany. Vždy tu boli, ale zrazu sú preč! Je to len pár hodín čo sem mal Harry prísť. Tak prečo tu nie je mágia a vyzerá to akoby chýbala celá jeho prítomnosť na pozemku?
"Prečo tu nie je cítiť žiadna mágia?" zamračí sa aj Lucius.
"Nie som si istý, ale neveští to nič dobré," odpoviem ticho a pomalým krokom sa vydám k domu.
Všimol som si, že tu chýba okrem prítomnosti mágie aj niečo iné. O takomto čase by už mala byť celá rodina doma, ale auto, ktoré vlastnia sa tu nenachádza. Je to čím ďalej tým zvláštnejšie. Opatrne zaklopem na dvere a čakám než niekto príde otvoriť. Tom nám síce kázal držať sa stranou, ale toto si vyžaduje okamžitú kontrolu! O dlhšiu chvíľu sa dvere konečne otvoria a v nich stojí naštvaná Petúnia.
"Čo tu chcete?" privíta nás vrčaním.
Pozdvihnem obočie. Tá teda veľa zdvorilosti nepobrala.
"Prišli sme skontrolovať Harryho," odpoviem pokojne.
"Nikto taký tu nebýva a vyprosím si, aby sa to meno vyslovovalo v tomto dome," zavrčí a chce zavrieť dvere.
Lucius ju zastaví skôr než stihne dvere zavrieť.
"Ako to myslíte, že tu Harry nebýva? Z tohto môžete mať veľké problémy," spýta sa výhražne Luc.
"Problémov mi ten spratok urobil už dosť! Dokonca teraz odviedol môjho manžela a ten sa chce so mnou rozviesť! Takže je mi úplne jedno kde je! A ak ho chcete nájsť vy, tak si musíte nájsť aj môjho manžela,pretože netuším kam išli!" skríkne a zabuchne dvere.
Toto bolo príliš veľa informácií naraz. S Luciusom sme v menšom šoku, takže chvíľu trvá, než sa spamätáme.
"Takže je isté, že tu Harry nie je, ale prečo by mal odísť s jej manželom? Myslíš, že s ním niečo má?" zamračí sa Lucius cestou preč od domu.
"Určite je v tom niečo iné. Vráťme sa do sídla a povedzme Tomovi čo sme našli," povzdychnem si.
"Skôr čo sme nenašli. Neskôr sa budeme musieť vrátiť do muklovského Londýna a skúsiť zameriavacie kúzla," odpovie Lucius.
"To je pravda. Navyše Tom bude chcieť ísť asi tiež, aby zistil, čo sa to tu deje. A radšej by sme mali Harryho začať hľadať skôr než neskôr. Vsadím sa, že keď Brumbál zistí, že Harry nie je na svojom mieste, tak ho začne tiež hľadať a to by mohol byť problém," zauvažujem.
"Máš pravdu…… Myslíš, že Sírius bude vyšilovať keď zistí, že sa Harry stratil?" pozdvihne obočie Lucius.
"Luc….. Určite bude vyšilovať," uškrniem sa.
Odkedy sme zistili pravdu a Sírius s Rémusom sa pridali k nám, tak sme celkom dobrí priatelia. S Luciusom sa v tmavej uličke premiestnime späť do sídla, kde je ticho ako v hrobe. Nie je to nič nové, ale to ticho je vždy nepríjemné. Nie je tu nikto, kto by tomuto sídlu dával radosť. Je to síce náš dom, ale nie je to domov. Vojdeme do Tomovej pracovne, kde sedí Tom už v kresle s whiskey a sleduje plamene v krbe.
"Tak čo ste zistili?" spýta sa no zrak od plameňov neodtrhne.
"Nevieme presne čo sa stalo po Harryho odchode z nádražia, ale určite to bolo veľmi zaujímavé. Harry sa nenachádza v dome Petúnie," sadne si Lucius neďaleko Toma a domáci škriatok prichystá dva ďalšie poháre whiskey.
Jeden si vezmem a druhý podám Luciusovi zatiaľ čo si sadnem vedľa neho.
"Čo tým myslíš Lucius?" zamračí sa Tom a konečne sa na nás pozrie.
"Keď sme prišli k Harryho domu, tak nám Petúnia, Harryho teta, povedala, že už tam Harry nebýva a úplne jej zničil život. Vraj sa jej manžel chce s ňou kvôli Harrymu rozviesť," napijem sa z pohára.
"Ako to mám chápať?" pozdvihne jedno obočie Tom.
"To by sme radi vedeli aj my. Absolútne netušíme, ako to myslela a možností je dosť," pokrčí ramenami Luc.
"Budeme musieť použiť hladacie kúzlo na celý Londýn. Je veľmi veľa možností kde by mohol byť a musíme zistiť, či je v poriadku," povzdychnem si.
V poslednej dobe je toho akosi moc.
"S tým súhlasím. Ak to zistí Brumbál, bude sa ho snažiť nájsť aj v samotnom pekle. Má s ním veľké plány, aj keď netuším aké. No bez Harryho sa všetko rozsype ako domček z karát. Zajtra doobeda o tomto fiasku určite budú vedieť aj v Ráde. Napíšem Síriusovi nech o tomto oboznámi Rémusa s Charliem a Ronom. Keď sa Brumbál dozvie, že Harry nie je na svojom mieste, tak nech sa prihlásia dk pátracej akcie. Tak budem mať aspoň poistené, že sa Harry nedostane do nesprávnych rúk. Vy po ňom začnete pátrať hneď ráno. Ak nájdete čo i len malú stopu, tak ma o tom budete informovať. Teraz choďte. Určite ste unavený. Lucius, vezmi zajtra so sebou aj Draca. Budete mať aspoň krytie keby sa niečo zvrtlo," rozkáže Tom.
S vďakou sa postavím a zamierim k dverám. V tesnom závese za mnou ide Lucius. Rozlúčime sa s Tomom a obaja sa premiestnime na Malfoy Manor, kde nás už čaká ustaraný Draco. Je už dosť neskoro v noci. Ani som si neuvedomil ako ten čas preletel. Cesta k Dursleyovcom nám musela zabrať viac času než sme predpokladali.
"Kde ste boli tak dlho? Mal som o vás strach. Stalo sa niečo? Zvyčajne nie ste preč tak dlho," privíta nás zamračene.
"Prečo ešte nespíš, Draco?" spýta sa s povzdychom Lucius.
"Niečo mi zabránilo spať. Neviem čo. Je to zvláštny pocit. Ale teraz dosť o mne. A neodbáčajte od témy! Takže? Čo sa stalo? Vidím vám to na očiach, že niečo nie je v poriadku!" založí si ruky na hrudi.
Musím sa úškrnúť.
"Všetko ti povieme, ale najprv by si nám mal povedať, čo presne sa stalo tebe," odpovie unavene Lucius.
Odvedieme Draca do jedného menšieho salóniku, ktorý je neďaleko našich izieb. V poslednej dobe často prespávam na Manore. Aspoň sa tu Lucius s Darcom necítia tak sami, keď tu už Narcisa nežije a natrvalo sa presťahovala do Temného sídla.
"Takže, čo ti nedalo spať?"
Draco sa unavene oprie do operadla gauča a napije sa a z čaju, ktorý nám doniesli škriatkovia.
YOU ARE READING
Harry Potter a Stratené Dedičstvo
FanfictionWarovanie: Poviedka je opäť SLASH - CHALAN x CHALAN, takže kto to nemusí nech to nečíta. V neskorších kapitolách možno aj M-Mpreg. Postavy: Harry Potter, Hermiona Grangerová, Ron Weasly, Malfoyovci, Dursleyovci, Sirius Black, Rémus Lupin, Severus S...