XXIII.
Charlie"Nie som naňho naštvaný. Pravdepodobne by som to urobil tiež, keby ma niekto okradol o dedičstvo. Koľko mu vlastne toho vzala?" povzdychnem si.
"To som bohužiaľ ešte nestihol zistiť nakoľko sme mali plno práce s upokojením Harryho," uškrnie sa Lucius.
"Nemôže to byť zas tak veľká čiastka. Molly sa predsa neustále sťažuje, že nemá dosť peňazí," zamračí sa Sírius.
"Ronovi v druhom ročníku ani nekúpila nový prútik keď sa mu zlomil," uškrnie sa Severus.
"V skutočnosti Harrymu odcudzila viac ako 1 000 000 galeónov, niekoľko šperkov a svadobné šaty jeho prapraprababičky, ktoré sú vyrobené z vlákien pavučín Akromantul a naplnené mágiou Mesiaca. Bol to dar od vládkyne Lesných upírov, pre dediča Sortulianskej krvi," prisadne si k nám Ametyst.
Doslova šokovane sa naňho pozriem. To v živote nemôžeme splatiť! A celé roky sa hrala na chudobnú rodinu?
"Ona Harrymu odcudzila vyše 1 000 000 galeónov?! To musí byť takmer celé jeho dedičstvo!" vyvalí oči Rémus a Sírius vyprskne víno.
Ostatní na tom nie sú o moc lepšie. Severus sa začal dusiť vínom.
"Harryho dedičstvo predstavuje takmer 30 000 000 galeónov, takže táto čiastka mu vôbec nechýba. Skôr ho zranila zrada, pretože Molly Weasleyovú považoval za svoju druhú matku. Späť by chcel dostať hlavne tie svadobné šaty, ktoré v Harryho druhom ročníku vzala z jeho trezora pre Ginevru. Sú veľmi vzácne. Ďalej budeme musieť zistiť kto všetko v tom má prsty, pretože niečo takéto nedokázala urobiť sama. Peniaze ste na vás pravdepodobne nemíňala preto, že väčšina išla na účet Brumbála a organizácie Fenixov Rád, Hermioni Grangerovej alebo osobný účet Ginevri," povie nám Ametyst.
"Harry má dedičstvo vo výške tridsiatich miliónov galeónov!?" skríkne šokovaný Sírius.
"Tiež by ma zaujímalo kde ho zobral," povie tiež šokovane Tom.
Ja na tom so šokom nie som o nič lepšie.
"Mňa by zaujímala iná vec. Po kom má Harry teda dedičstvo? Bol som v tom, že ho má po svojej matke, Lily Evansovej," zamračí sa Lucius.
"Vedeli sme, že ho má od svojej matky. Vlastne to, že dedičstvo prišlo od oboch jeho rodičov veľmi prekvapilo aj mňa samotného. Ale na druhej strane by to vysvetľovalo prečo je tak mocný a jeho mágia ešte stále rastie," vysvetlí Ametyst.
"Je úplne jedno ako sa k dedičstvu dostal. Teraz riešime dôležitejší problém!..... Aj keď má Harry možno dosť veľké dedičstvo, tak ide o princíp. Ak bude žalovať moju mamu aj všetkých, ktorí ho okradli, tak by ju mal žalovať aj kvôli tým peniazom. A my budeme stáť pri ňom," povzdychnem si.
"Som rád, že to berieš takto. Súdený bude jednotlivec nie celá rodina. Harrymu zatiaľ nič nehovorte. Myslím si, že večer keď tu ostaneme sami sa bude chcieť o tomto rozprávať," usmeje sa Ametyst a odíde späť za svojimi druhmi.
"Výška Harryho dedičstva by aspoň vysvetľovala, prečo váha s prijatím trezoru," zasmeje sa Rémus ticho.
Keď nad tým teraz uvažujem, tak mi to príde skutočne až smiešne. Nakoniec sa so Síriusom rozhodneme ísť sa konečne privítať s Harrym. Je fakt neskutočné, že si nás ešte nevšimol.
Harry
Keď som tu len ja a Ametyst s našimi druhmi, tak si v tichu pri krbe rozbaľujem darčeky. Nejaké mi prišli soviou poštou od priateľov z cirkusu a aj od Katherine a strýka. Pousmejem sa. Tento rok sú moje narodeniny skutočne výnimočne.
VOUS LISEZ
Harry Potter a Stratené Dedičstvo
FanfictionWarovanie: Poviedka je opäť SLASH - CHALAN x CHALAN, takže kto to nemusí nech to nečíta. V neskorších kapitolách možno aj M-Mpreg. Postavy: Harry Potter, Hermiona Grangerová, Ron Weasly, Malfoyovci, Dursleyovci, Sirius Black, Rémus Lupin, Severus S...