XI.
Harry"Budú šokovaný, ale chcel by som vidieť pohľady členov Rádu keď zistia, že sa dobíjajú do cudzieho domu," zasmeje sa Ametyst a svoj smiech skryje do môjho krku.
Tiež sa zasmejem keď si predstavím šokovaný pohľad na tvári napríklad Alastora Moodyho. To vidieť by bolo na nezaplatenie!
"Máš pravdu. Teraz ľutujem, že to nebudem môcť vidieť," uškrniem sa.
"Deti!" započujeme z chodby krik Katherine.
Uškrniem sa. Ametyst zničené zastóna. Viem ako Ametyst neznáša keď ho tak volá.
"Áno Kath?" spýtam sa, ale zo svojho miesta sa nepostavím.
Počkáme si kým príde za nami.
"Ach. Tu ste. Myslela som si, že budete v cirkuse," príde k nám.
"Prečo by sme tam mali byť? Predstavenie je až zajtra," spýta sa zamračene Am.
"Nepovedali vám, že sa pridalo predstavenie aj na dnes večer? Boli veľké ohlasy," usmeje sa na nás.
"Nie!" skríknem naštvane.
Sakra! Rýchlo sa postavím a ťahám aj Ametysta, ktorý protestuje a nechce vstať. Nakoniec ho vytiahnem a odmiestnime sa do cirkusu.
"Môže mi niekto povedať, prečo sme neboli informovaní o zmene predstavení!?!?!" Skríkne nasrane Ametyst v manéži, kde sa nachádza väčšina z obyvateľov cirkusu.
Niektorí sú premenené na levov, a trénujú svoje vystúpenia. Zničene si povzdychnem.
"Am pokoj. Tak jedno predstavenie hore dole," pretočím očami.
"O to nejde Harry. Veď vieš čo som mal dnes v pláne," pozrie sa na mňa frustrovane.
Hej, bohužiaľ viem, čo mal v pláne a zmena programu v tom rozhodne nebola.
Ron
Konečne sme sa s Charliem dostali mimo dosah našej rodiny a aj so Síriusom a Rémusom sme išli do Temného sídla. Mal by tam byť aj Draco s Teom. Dokonca možno príde aj Blaise. Poslal nám list, že sa s nami tu stretne pod zámienkou, že ide prespať k Dracovi. V Temnom sídle som ešte nebol, ale nie je to tu také zlé. Dostali sme sa až do veľkej sály s veľkým krbom a luxusným nábytkom. Pred krbom bolo niekoľko gaučov a kresiel, na ktorých už sedí zvyšok našich nových priateľov.
"Ahoj," usmeje sa Draco a objíme ma.
S miernym úsmevom mu objatie oplatím a ideme si spolu sadnúť k Blaiseovi a Teovi. Charlie so Síriusom a Rémusom si sadnú bližšie k dospelým. Chvíľu sa rozprávame a dospelí niečo riešia, keď Tom osloví môjho brata.
"Charlie, ty si nám chcel niečo povedať."
"Áno. Od začiatku leta na to nebol čas, ale som rád že sa k tomu dostanem ešte skôr, než pôjde Dumbledore pre Harryho. Na začiatku prázdnin si Severus písal Síriusovi, že Harry nie je u svojich príbuzných a nevieš ani kde sa nachádza," začne pomaly Charlie.
"To je pravda. Bohužiaľ sa nám ho doteraz nepodarilo vypátrať," odpovie Severus.
"Len dúfam, že ho nájdeme skôr ako Dumbledore. Pokiaľ ho už nemá," povzdychne si Malfoy.
Netypický pohľad. Keď ich človek spozná tak sú to úplne normálni a milí ľudia.
"Nedopatrením som naňho narazil v ten istý večer. Samozrejme pochybujem, že o mne vedel, ale viem kde sa nachádza. Dnes večer keď preňho Dumbledore pôjde, tak na jeho doterajšej adrese nájde úplne cudzích muklov. Trochu som po tomto náhodnom zistení pátral. Harryho strýko sa rozviedol s Petúniou a dom pedal. Harryho bratranec žije so svojou matkou, ale Harryho dostal do opatere Vernon Dursley. Vernon sa po rozvode dal dokopy z nejakou čarodejnicou, ktorá ako som zistil je veľmi blízka Harrymu. Nepoznám ich terajšie miesto pobytu, ale viem kde ich môžeme zastihnúť," povie nám Charlie.
Doslova naňho valím oči. Toto počujem prvýkrát.
"To je veľmi dobrá informácia. Dnes večer nás vezmeš na miesto kde môžeme zastihnúť Harryho. Skontrolujeme, či je v poriadku," oznámi Tom.
"Ešte jedna vec. Hovorili sme o Harryho dedičstve. Sírius a Rémus mi povedali všetko čo ste zistili na začiatku prázdnin. Ako sa to volal Harryho druh? Teda ak je skutočne tým druhom stvorenia, ktoré myslíme?" zamračí sa ako si nevie spomenúť.
"Sortulian. A je ním určite! Dôkazy sú viac než jasné!" zasmeje sa Bella.
Tá je teda nadšená.
"Áno, Sortulian. No myslím si, že sa nemýlim. Na tom mieste kde sa Harry zdržiava sa pravdepodobne nachádza ďalší Sortulian," pousmeje sa.
"Čože?!" spýtam sa šokovane Narcisa.
"Počkaj. Ako si môžeš byť istý tým, že si našiel ďalšieho Sortuliana? A kde je vlastne to miesto, kde sa Harry zdržiava?" spýta sa Severus.
"A prečo si nám o tom nepovedal už dávno?" pridá sa Rémus.
"Harry sa zdržiava v muklovskom Londýne na mieste nazývanom "Circus Miracle". Dnes večer majú neplánovane predstavenie a my tam pôjdeme," rozloží Charlie na stôl veľký plagát aj s niekoľkými vstupenkami.
Keď sa naň pozriem takmer mi vypadnú oči. Je na ňom Harry s nejakým mužom, ktorý mu je veľmi podobný, fakt sexi mužom medzi nami.
"To si robíš srandu," zmôže sa na slovo Tom.
"Už som o tomto cirkuse počul. Ministerstvo ich má v zuboch," povzdychne si neveriaco Malfoy.
"Prečo? Veď sú to muklovia," nechápem.
"Omyl. Ten cirkus je preplnený mágiou. Každý jeden člen cirkusu je nejaký tvor, ktorý sa postavil ministerstvu na vzdor. Nachádzajú sa tam aj nejakí čarodejníci aj motáci a pár muklov, ktorým bol prezradený náš svet," povzdychne si Lucius.
"Hej. Keď som tam bol, tak som to videl. Zdalo sa mi, že je tam veľmi veľa animágusov," uškrnie sa Charlie.
"No už som zvedavý na večer," povie úprimne Teo.
S chalanmi iba súhlasne prikývneme.Pozriem sa do očí zvyšným trom chalanom pri mne. Tiež sa zamilovali do toho muža s plagátu. Tak to bude zaujímavé, len čo je pravda.
"Ani by som sa nečudoval, keby sa tam nachádzali aj nejakí animágovia," podotkne Tom.
Harry
Je už iba málo času pred vystúpením. Ametyst sa zmieril s tým, že má narušené plány, ale aj tak vidím, že ho to mrzí. Pousmejem sa keď uvidím ku mne ísť Lea.
"Deje sa niečo?" spýtam sa ho keď uvidím jeho zachmúrený výraz.
"Ten čarodejník, čo tu bol minule to podľa všetkého niekomu povedal. V publiku cítim príliš veľa neznámej mágie. Si si istý, že chceš dnes vystúpiť?" spýta sa.
Áno. Zdalo sa mi, že v blízkosti cítim nejakú ďalšiu mágiu. Ale je mi nejaká známa.
"Nemyslím si, že by sa o niečo pokúsili na takomto mieste, ktoré je plné muklov. Navyše necítim v cirkuse a ani v jeho okolí žiadne vražedné úmysly. Myslím si, že to bude v poriadku a konfrontácia príde až po vystúpení," snažím sa ho upokojiť.
Nedôverčivo prikývne a s povzdychom sa odíde pripraviť. Snáď mám pravdu a nestane sa nič zlé. A snáď v tom publiku nie je nikto z Rádu.
"Harry?" objíme ma zo zadu Ametyst.
"Hm?" vezmem ho na vedomie.
"Zajtra musíme ísť do Gringottbanky. Poslali ti list," podá mi obálku s pečaťou Gringottbanky.
Povzdychnem si a prikývnem. Snáď sa tam dostanem. Čo asi tak odo mňa môžu chcieť škriatkovia. To je zvláštne. Celé roky ma nekontaktovali, tak prečo teraz?
YOU ARE READING
Harry Potter a Stratené Dedičstvo
FanfictionWarovanie: Poviedka je opäť SLASH - CHALAN x CHALAN, takže kto to nemusí nech to nečíta. V neskorších kapitolách možno aj M-Mpreg. Postavy: Harry Potter, Hermiona Grangerová, Ron Weasly, Malfoyovci, Dursleyovci, Sirius Black, Rémus Lupin, Severus S...