XVII. Objasnenie

553 38 10
                                    

Krasne Veľkonočné sviatky :)

XVII.


Tom

           "Tak ako ste sa rozhodli?" spýta sa nás Harry počas dezertu.

Som rád, že sa to spýtal, lebo som absolútne netušil ako začať. Viem že ostatní to nechávajú na mňa. Som im za to neskutočne "vďačný"! To myslím samozrejme sarkasticky.

"Harry. Rozprávali sme sa o tom, ale prišli sme len na to, že sa vlastne nemáme o čom rozprávať. Všetci sa držíme jedného názoru. Teda, takmer všetci," povzdychnem si.

To, že som asi nezačal práve najlepšie mi dojde čoskoro. Zamyslím sa, čo som vlastne presne povedal a najradšej by som si jednu vrazil! Sakra! Ametyst nás varoval, že na tom nie je dobre, nakoľko má strach, že o nás príde a ja mu poviem dvojzmyselnú hovadinu!

"Harry, môžeš sa na nás pozrieť?" spýta sa ho Lucius.

Super. Ešte sa mi nestalo, aby po mne musel niekto zachraňovať situáciu. Na moju obranu som tiež ešte nikdy nezačínal takúto konverzáciu, k tomu ešte s mojim druhom. Priznám sa, že neviem absolútne nič o submisívnych a u Sortulianov to bude ešte ťažšie. Ostatní mi odtrhnú hlavu ak to nedáme do poriadku. To nehovorím, čo urobí Ametyst.

"Harry, prosím upokoj sa a vypočuj nás," pohľadí ho po vlasoch Charlie a priblíži sa k nemu ešte bližšie.

Avšak nečakal som, že sa Harry rozplače ešte viac a utečie z jedálne. Tak teraz je to asi v háji komplet. Ak som sa bál čo bude pred tým, tak teraz nechcem ani pomyslieť na to, čo sa bude diať teraz. Ak sa mu niečo stane, tak si to neprestanem vyčítať!

"Tom! Ty si sa úplne zbláznil? Nemôžeš pri submisívnom tvorovy prehlásiť len tak bezstarostne, že TAKMER všetci máme rovnaký názor! Ešte nám Ametyst zdôraznil, "buď všetci, alebo nikto" a ty začneš týmto?! So submisívnym tvorom musíš jednať opatrne, hlavne keď sa jedná o neznámeho tvora, pri ktorom si v podstate dostal varovanie, čo NEMÁŠ povedať!" naštve sa Rémus.

"Tak prepáč, ale mohol si si konverzáciu začať aj ty sám, keď vieš ako sa chovať k submisívnym tvorom! Až doteraz som sa so žiadnym submisívnym nesnažil rozprávať a už určite nie o vzťahu!" odfrknem naštvane späť a postavím sa.

"Teraz toho nechajte. Máme dôležitejší problém. Musíme nájsť Harryho skôr ako sa to zvrtne ešte viac!" zavrčí Severus a zamieri von z jedálne.

Teda za to vrčanie by sa nehanbil ani samotný vlkolak.

"Mali by sme to asi povedať Ametystovi. Snáď bude vedieť kam išiel," chytí ma za rameno Lucius.

Povzdychnem si a nasledujeme Severusa, ktorý akurát otvoril dvere do jedálne. Len ich otvorí, tak dnu vojde Ametyst.

"Kde je Harry?" spýta sa.

Draco s Ronom, Teom a Blaiseom stoja za dverami. Vyzerajú dosť rozrušene, čo je nezvyčajné.

"Asi nás zle pochopil a ušiel. Nevieš kam šiel?" povzdychne si Sírius.

"Viete, že ste magori? Teraz chápem, prečo nemáte ani jeden vzťah. Naučte sa komunikovať so svojím druhom, inak o neho prídete skôr, než ho získate," pozrie sa na nás Ametyst ako na najväčších idiotov akých kedy videl.

Navyše je vážne hrozné, že mám pocit, že má pravdu.

"Sakra netušíme ako sa rozprávať so submisívnym tvorom! Snažíme sa, ale je to ťažké. A Harry nám to moc neuľahčuje. Ušiel a nenechal nás mu nič vysvetliť," povzdychne si Charlie.

Harry Potter a Stratené Dedičstvo Where stories live. Discover now